Suosittelen sinun tilamaan tältä sivustolta vuosihoroskoopin. Siellä eritellään ajanjaksoina eri transiitit, siis mitä ja mistä ne kertovat.
Auttaa taatusti selventämään itse itsellesi elämäsi menoa. Voit määritellä mistä alkaen sen tahdot, mutta takaperoisena ei valitettavasti onnistu.
22.10.1966... hmmm. Olet siis
/
rajalla länsimaisen horoskoopin mukaan ja sideerisen (=tosiaikaisen) horoskoopin kautta n.6- 7
, siis aurinkosi sijainti. Numerologisesti olet 9, eli helposti uhraudut toisten vuoksi, vaikka tosiasiassa osaamisesi sekä energiasi antaisivat yksilönä huimat mahdollisuudet edistää omaa hyvinvointiasi - enkä nyt puhu yksinomaan rahasta, enemmänkin yleisvoinnista sekä osaamisistasi. Viisaudeksikin sitä kutsutaan. Sen saat käyttöösi, kun lakkaat keskittymästä toisten hyvinvointiin. Itseäsi ja elämääsi hoitaen pystyt vuotamaan ylimääräisen hyvinvointisi muiden hyväksi - tikkua ristiin panematta.
Tämä varmaan auttaa sinua paljon: Täytä elämäsi malja ja huomaat, että perässäroikkujat ovat vain kateellisia, koska osaat huolehtia itsestäsi. Toki voit vaaratilanteissa auttaa ja potkia toisia 'ralliautojen' (=kohtapäätä uhkaavan onnettomuuden vertaus) tieltä, jolleivät he itse tajua siitä poistua. Mutta lopeta elämästä toisten puolesta. Mieluummin auta (silloin kun se on tarpeellista) toista oivaltamaan uuden polun paikka ja tyrkkää ymmärtämätön tiensä alkuun - ja häviä paikalta = elämään omaa elämääsi.
26.7.2014 = 22 / 4/ 13. Entiset energiat eivät vaan toimi enää. Uudet tuulet valtaavat alaa, ihan kaikille immeisille. 'Jostain nousee silmiin kellonajat 10.23 sekä noin klo 13.00. Ihmisiä ilmeettömin kasvoin - venyttelevät alahuultaan sormillaan. Tiedättehän, kuten lapsena 'linnunnokaksi'. Mitähän tämä 'näky' tarkoittaa. Toivon, ettei liity maankuoren mullistuksiin Tyynellä Merellä, eikä separatistien touhuihin Itä-Ukrainassa. Jälkimmäinen vaikuttaisi myös maamme oloihin liian kauan.
Itse varon 25.7.2014 = 12/ 3 tekemästä päätöksiä vanhoilla energioilla, koska niihin satsattu energia on hukkaanheitettyä. Omassa elämässäni luku kaksitoista (=pieni kuolema) on hyvin usein osoittautunut vain 'toisten mieliksi'- toiminnaksi. Itse jään aivan tyhjäksi, vain kiukku pitää pintasolukot koossa, etten räjähtäisi.