Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lapseni on minun edesmennyt isomummo?  (Luettu 5833 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
mammamma
Vieras
« : 19.05.2006 08:43:25 »

Nonii, eli pohjustukseksi, näin unen ennen Sonjan syntymää, jossa vastasyntynyt tyttö sanoi olevansa nimeltään Anna. Anna laitettiin sitten toiseksi nimeksi. Eilettäin kävi mun täti kylässä ja kertoi, että hänen toinen mummonsa oli nimeltään Anna. Tätä minä en tiennyt, kun kaikki ovat puhuneet vain mummosta hänen asuinpaikkansa mukaan. Sonja oli aika vaisulla tuulella, mutta heti kun tätini mainitsi, että "Oletko sinä Anna?"  niin tyttö alkoi kälkättää ja heilutella käsiä ja jalkoja ihan ku olis lentoon lähdössä. Täti oli aika varma, että Sonja saattaisi olla reinkarnaatio hänen mummostaan.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 19.05.2006 09:29:40 »

Wau...! Cheesy Kuullostaapa jännittävältä!  Cheesy

Olen kuullut, että meillä on linkkejä omiin sukulaisiimme, kun synnymme uudelleen ja usein törmäämme samoihin tyyppeihin usean elämämme aikana. Ystävättäreni esim. on ollut joskus aikaisemmassa elämässään isänsä vaimo ja toisessa edellisessä elämässä Venäjällä äitinsä seuraneiti/palvelija.

Olen ystävättäreni kanssa menneet läpi monta elämää yhdessä ja meillä molemmilla on selkeät muistikuvat Japanista, kun olimme geishoja yhdessä ja muistikuvat Venäjältä.
Tuon on nähnyt parikin selvänäköön taipuvaista ihmistä ihan eri tahoilla.

Meillä on aina ollut aivan ihmeellinen side ystävyydessämme ja se on kestänyt kaikki myrskyt ja paisteet jo 13 vuotta tässä elämässä. smitten

Olen elänyt läpi kaikkien elämien maapallolla aina idässä ja lähi-idässä ja minulla se vaikuttaa myös todella paljon ruumiinrakenteessani ja kasvonpiirteissäni.
En siis ole suomalaiseksi kovin suomalaisen näköinen.  Cheesy Tosin valitsin muutenkin sellaiset vanhemmatkin, että tuota itämaisuutta sekoittuu vaaleaan scandinaavisuuteen. Wink

Esim. ystävättäreni on hyvin pieni ja siro ja vaikka hän on hyvin vaalea, hänellä hyvin japanilaismaiset nukkekasvot ja uskomatoman itämaiset silmät.

Tässä elämässä sain äidikseni tyypin, jonka käskystä minut ammuttiin edellisessä elämässä ja voit kuvitella, että suhteemme on aina ollut erittäin hankala.  buck2

Nuo sanovat myös, että samoja piirteitä periytyy reinkarnaatiosta toiseen. Jos sinulta löytyy kuvia tuosta ko. mummosta ja kyselet hänen elämästään ja tavoistaan, niin ehkä pienokaisestasi löytyy samoja elementtejä.  Smiley

Iloa, valoa ja rakkautta sinulle ja pikkuisellesi  smitten

tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #2 : 19.05.2006 09:50:20 »

Wau...! Cheesy Kuullostaapa jännittävältä!  Cheesy

Nuo sanovat myös, että samoja piirteitä periytyy reinkarnaatiosta toiseen. Jos sinulta löytyy kuvia tuosta ko. mummosta ja kyselet hänen elämästään ja tavoistaan, niin ehkä pienokaisestasi löytyy samoja elementtejä.  Smiley

täti aikoi etsiä kuvia, mulla ei taida löytyä niin vanhoja, olinkohan vielä edes yhtä vuotta kun isomummo kuoli
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #3 : 19.05.2006 11:22:21 »

Kyllähän monet syntyvät samaan sukuun uudestaan. Juuri tuollaisista ¨mummokuvioista¨ olen kuullut aikaisemminkin. Miksei vaarikin   Wink .

Olen myös kuullut, että jos perheessä on lapsi kuollut ja myöhemmin syntyy uusi lapsi, se voi olla tuo edesmennyt sisaruksensa. Ulkonäkökin voi täsmätä aika pitkälle.
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 19.05.2006 12:16:45 »

Mulla on muuten iso-iso-mummin nimi nimimerkkinä  :Smiley

En ole koskaan tavannut, en tiedä miksi valitsin nimimerkiksi. Mutta olen kuullut, että oli hieno ihminen, ja tuntenut jonkinlaista läheisyyttä häneen. Hän kuoli kymmenisen vuotta ennen syntymääni.
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 19.05.2006 12:24:09 »

Lukekaapa Carol Bowmanin erinomainen, juuri suomennettu kirja Paluu taivaasta. Se keskittyy nimenomaan suvunsisäisiin jälleensyntymiin. En ollut ihan tyytväinen käännökseen ja toimittamiseen, mutta kyllä kirja puolustaa paikkaansa suomeksikin.

Löytyy Era Novan sivuilta www.eranova.fi ja esim. täältä:

http://www.bookplus.fi/product.php?&isbn=9529957416&CustID=cbd74134f9bd8ee19cc09835762657c8

Lisään tämän vielä tuonne kirjavinkkeihin.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 19.05.2006 12:46:39 »

Eräs ystäväni on vakuuttunut että hänen lapsensa on hänen pappansa. Suurin piirtein vuotta ennen lapsen syntymää isoisä kuoli, he olivat läheisiä. Vuoden päästä lapsi syntyi kuolleen isoisän syntymäpäivänä. Lapsi on hyvin pikkuvanha  Smiley
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #7 : 19.05.2006 15:42:54 »

Eräs ystäväni on vakuuttunut että hänen lapsensa on hänen pappansa. Suurin piirtein vuotta ennen lapsen syntymää isoisä kuoli, he olivat läheisiä. Vuoden päästä lapsi syntyi kuolleen isoisän syntymäpäivänä. Lapsi on hyvin pikkuvanha  Smiley

mitenköhän mun esikoinen sitten, hänellä on toisen isomummoni etunimi... pikkuvanha hänkin ja päätin nimen hyvin varhaisessa raskaudessa, muu ei tullut kuuloonkaan.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: