Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kalat&skorpioni  (Luettu 9826 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
katariina*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« : 19.05.2006 12:23:40 »

Kaipaisin hieman muiden mielipiteitä ja kokemuksia kyseisestä asetelmasta.
Olen itse  aurinko kalat, askendentti rapu ja kuu vaaka,ikää jo 25vuotta. On/off-suhteeni mies  aurinko skorpioni, askendentti kauris ja  kuu skorpioni (ikää 29vuotta).

Tunnen välillämme sanatonta yhteyttä,ja se varmasti on saanut meidät aina palaamaan yhteen..monen monta kertaa.Alkuhuuman jälkeen suhteemme raadollinen puoli paljastuu todella nopeasti ja kylläpä taas kaduttaa.Mietin miksi olen niin heikko,miksi en muista sitä "todellisuutta".Toisaalta tunnen,että paikkani olisi hänen vierellään..

Au-,asc-ja kuumerkkini varmasti valottavat jo tarpeeksi,että järki ei tätä naista vie.Miehen asc taas tulee helposti näkyviin.Esimerkiksi raha-asiat,mulle riittää,että sitä on silloin kun sitä tarvitsee ja jos ei ole niin..ei se maailma siihen kaadu.Miehellä taas..niin,tarvitseeko edes kertoa.
Tekeekö kaurisnousu skopusta vieläkin vaikeamman?Vai olenkohan mä vaan liian pehmo ja herkkä?


Mutta,kertokaapa mielipiteitänne :Smiley
 
« Viimeksi muokattu: 19.05.2006 12:26:39 kirjoittanut katariina* » tallennettu

aurinko, mars,parsfort.,MC  kalat
 kuu, jupiter, saturnus, pluto  vaaka
 askendentti, ceres  rapu
 merkurius, venus  vesimies
 uranus, neptunus  jousimies
 vertex, juno,lilith  skorpioni
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 19.05.2006 12:45:20 »

mikä teitä vetää yhteen,kun kummankaan kuu tai aurinko ei osu toistensa mekkiin?
onko kyse seksuaalisesta vetovoimasta ,joka näkyisi  mars ja venus asetelmista...
veden merkkejä molemmat kylläkin
etsiikö rapu vastamerkistään suojaa?turvaa ja vakautta
mies voipi olla aikamoinen mysteeri tunteittensa puoleen,
kuu skorpioni,pinnan alla kuohuu,ehkä mustasukkaisuuskin..
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #2 : 19.05.2006 13:20:23 »

Tuttavapiirissäni on eräs  kauris, nousu  skorpioni, aikamoinen pakkaus. Ei tietenkään vastaa tätä sinun tilannetta, merkit toisinpäin, mutta yleisesti ottaen vahvoja merkkejä kumpikin. Toisaalta sinun nousu  rapu ja hänen nousu  kauris luulisi toimivan. Muuten luulen seksuaalisen vetovoiman olevan vahvan, mikä vetää teitä puoleensa. Kuut  vaaka ja  skorpioni myös vetävät toisiaan puoleensa.  kalat voi kyllä olla liian herkkä  skorpioni.

Tällaisia mietteitä.
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
katariina*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #3 : 19.05.2006 13:27:34 »

mikä meitä vetää yhteen..? ehkä päällimmäisenä juuri tuo seksi.
mutta meidän on helppo olla yhdessä,tietää jo katseesta mitä toinen haluaa,siis muissakin asioissa kuin seksissä(ollaan melkein asuttu yhdessä).

mulla  venus vesimies ja miehellä skorpioni,
 mars taas kalat ja  leijona.eli ei nekään oikeen natsaa Tongue

varmasti nousurapuna etsin kauriista jotain.tosin mulla nää au-kauriit pyörii muutenkin elämässä (äitini,veljeni vaimo,ex,poikani kuu).

mysteeri tunteissa on kyllä,mutta ei mustakaan aina ota selvää..olen tuuliviiri.
mies ei koskaan ole tunnustanut olevansa mustis,vaikka teot puhuvatkin puolestaan.minä taas olen,en ymmärrä välillä itsekään,mistä se kumpuaa.
voin huutaa raivopäisenä,syytellä päiväkausia,tutkia taskut jne ( mars kalat??)

mitäköhän me yritetään toisillemme opettaa?
ihanasta,vaaleanpunaisesta rakkaudesta tässä tuskin on kyse Cheesy
tallennettu

aurinko, mars,parsfort.,MC  kalat
 kuu, jupiter, saturnus, pluto  vaaka
 askendentti, ceres  rapu
 merkurius, venus  vesimies
 uranus, neptunus  jousimies
 vertex, juno,lilith  skorpioni
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 19.05.2006 20:10:22 »

Kuulostaa draamalta.. seksi on seksiä, onhan sekin aika olennainen osa joka liimaa ihmisiä yhteen.. voin sanoa vain että jos mies on kauris+skorppari, varmasti on raha ja työ ekana ja tietynlainen viileys ja hm, purevuus luonteessa, samat merkit exällä toisinpäin. Tai en tiedä onko sillä pää pehmenemässä, mutta suhteessa ei ollut maailman helpoin. Olin aika pihalla koko jutun ajan ja jälkeen, vaikka olen psykologisesti aika viisas. Freijallakin on kauriita ympärillä, minulla ei miehiä yhtään toista, mutta 1 naisystävä. Niiden kanssa on onneksi tuo järkevä asioiden tekeminen tärkeää.. aikaansaaminen.

Onnea.
« Viimeksi muokattu: 19.05.2006 20:12:04 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #5 : 19.05.2006 20:42:16 »

Kuis Kuunsolmujen merkki- ja huonesijainnit sekä Vertex mätsää toisiinsa?  Smiley
tallennettu

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 20.05.2006 13:11:39 »

iason
etsi vanha ketju,paljonkin ollut juttua noista tekijöistä ihmissuhteissa

 vertex-sitä saa mitä tilaa
antivertex-you are my destiny
 kuunsolmu-opeta mua rakastamaan
alasolmu-elettiinhän ennenkin,elettiin ja kuoltiin ennen aikojaan..
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #7 : 20.05.2006 13:24:57 »

Nikki: ei kun toi oli tuolle kysyjälle kysymyksenä, että ovatko nuo tekijät ja niiden suhteet selvitetty.  Smiley

 smitten smitten smitten
tallennettu

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 20.05.2006 13:44:04 »

...JAG ÄR FÖR IVRIG..SORGEN JURGEN..
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #9 : 20.05.2006 15:40:42 »

 Cheesy 2funny 2funny 2funny
tallennettu

arzie
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #10 : 21.05.2006 22:29:11 »

Olen itse kaurisnousuinen skorppari.  Grin

Sepon tulkinnan mukaan " kaurisnousuinen osaa erotella tarpeellisen tarpeettomasta. Tunteiden aitouden vaistoaa jo kaukaa, eikä kiinnostus herää ilman helliä ja lämpimiä tunteita. "

"Kodin ja perheen lämpö ja turvallisuus ovat tärkeitä asioita, jotka eivät ole rakennettavissa ilman kumppanin syvää luottamusta omiin tunteisiinsa"  smitten
"Kaurisnousuisen tunteista ei ole helppo päästä perille vielä vuosienkaan yhdessäolon jälkeen"

Itse allekirjoitan tämän täysin.
Aito rakkaus ja kumppanin syvä luottamus omiin tunteisiinsa riittää, ei siinä mitään materiaalisia todisteluja kaivata, ainakin itse koen ne teennäisiksi ja antajan epävarmuuden osoituksiksi ja siksi vastenmielisiksi.

Eli mielistelyt pois. Jos hankit hänelle jotain henkilökohtaista, siitä täytyy etukäteen pyytää ehdottoman rehellinen mielipide, jota tulee myös kunnioittaa. Sinulla olis hyvä olla vaistoakin, sillä jos hän mielistelläkseen sinua antaa luvan johonkin hankintaan, ei hän siihenkään ole lopulta tyytyväinen.

Tällaiset mielistelyksi saadut tavarat koen jotenkin ahdistavina, ja silloin sitä varmaan hakee tilaa itselleen. Tästä se on-off saattaa juontaa.  knuppel2


tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
katariina*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #11 : 22.05.2006 16:42:54 »

Enpä ole älynnyt kuunsolmuja tai vertexiä katsella
(tosin jälkimmäisestä ei muutenkaan paljoa tietoa..)

Mulla löytyy kuunsolmu  leijona(h2), vertex  skorpioni(h5),
miehellä  kuunsolmu :vaaka(h8): ja vertex neitsyt(h7).

Ja mitäköhän mä nyt voisin tosta sitten päätellä  Shocked

Arzie,kylläpä kolahti tuo "kumppanin syvää luottamusta omiin tunteisiin"
-näin vapaasti lainattuna..Riittääkö,jos kumppani syvällä sisimmässään niin tuntee,vai pitäiskö se vielä näyttääkin..(en ole ensimmäisenä tunteitani jakamassa).

Ja myönnän joskus sortuneeni jonkinlaiseen mielistelyyn...
Tai lähinnä huomasin tekeväni asioita,joista oletin toisen ilahtuvan.
Marttyyrimaisesti sitten pillitin,kun toinen ei tekemisiäni arvostanutkaan.

No,olenpa oppinut tän suhteilun aikana vetämään omia rajojani ja
yksinkertaisesti älynnyt,
että mun ei tosiaan tarvi mielistellä ketään..jipii laugh
tallennettu

aurinko, mars,parsfort.,MC  kalat
 kuu, jupiter, saturnus, pluto  vaaka
 askendentti, ceres  rapu
 merkurius, venus  vesimies
 uranus, neptunus  jousimies
 vertex, juno,lilith  skorpioni
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #12 : 22.05.2006 18:43:40 »

Enpä ole älynnyt kuunsolmuja tai vertexiä katsella
(tosin jälkimmäisestä ei muutenkaan paljoa tietoa..)

Mulla löytyy kuunsolmu  leijona(h2), vertex  skorpioni(h5),
miehellä  kuunsolmu :vaaka(h8): ja vertex neitsyt(h7).

Ja mitäköhän mä nyt voisin tosta sitten päätellä  Shocked
Jaa, no onhan tuolla paljonkin, mihin voi kiinnittää huomiota. Kuunsolmujen huoneet näyttävät olevan vastakkaiset. Sinun  vertex samassa merkissä kuin miehen  aurinko ja  kuu . Miehen  kuunsolmu  kuu - merkissäsi. Miehen anti -  vertex  aurinko - merkissä.

Sitten vaan spezialistit analysoimaan!  Grin Grin Grin
tallennettu

arzie
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #13 : 22.05.2006 22:06:42 »

Katariina,

Itse vaistoan kumppanin tunteet liiankin hyvin. Pääsis itse vähemmällä, jos ei tarvis pähkiä kaverin tunteita. Mutta ei se vaan niin käy. Johtuuko tää sit kaurisnoususta vai mistä...

Tärkeintä on ihan suoraan sanoa mistä kenkä puristaa jos sattuu puristamaan. Jos asiat on hyvin niin sen jatkuva hokeminen ei ole hyvästä, herättää toisessa ajatuksia että miksihän sitä tarvii koko ajan todistella. Ei siihen sanoja tarvita, sen kyllä huomaa kaikesta muusta.

Niin se syvä luottamus omiin tunteisiinsa...
Tarkoittanee myös jotain ailahtelevan vastakohtaa, ja vaikka hän touhuaisi miten hulluja asioita hyvänsä sinun ei pitäisi niitä kritisoida. Hän on parhaillaan myös parisuhteessa kun saa touhuta mieleisiään ja tuntee sinun ehdottoman hyväksyntäsi.  smitten

Kaurisnuosuiselle ei myöskään pidä kasata velvoitteita, sillä hän on erittäin vastuuntuntoinen ja haluaa hoitaa hänelle annetut tehtävät. Jos niitä alkaa olla liikaa, sen huomaa totisesta ilmeestä  Huh , ja loppuunpalaminen alkaa lähestyä. Pidä huolta ettei hänen tarvitse tehdä mitään ilman omaa halua, vain siksi että sinä haluat hänen tekevän. Sama pätee työelämäänkin.
Ehkä hänelle ei myös ole Runebergin lahjoja jaettu, eli usein saattaa olettaa kaiken tapahtuvan pyytämättä ja siinä on pahin ansa rakkaudessa.



tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
katariina*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #14 : 23.05.2006 10:10:16 »

Kiitos Iason,
annoitpa taas ajateltavaa..Mulla olikin vähän tekemisen puutetta laugh

Arzie,
tunteiden vaistoaminen on sitten varmaan molemminpuolista
tässä suhteessa.Ehkäpä meillä onkin jonkinnäköinen
noidankehä asiassa.Joskus tekis mieli rakentaa muuri pään ympärille,ettei toinen vaistois yhtään mitään.
Joskus taas toivoisin,etteivät hänen tunteensa "siirtyisi" salamannopeesti
mun tietoisuuteen.

Mä olen opetellut pitämään suuni kiinni miehen toilailuista,
kunhan tulee suht ehjänä takaisin,mistä sitten tuleekin.
Ja voin mä sen sieltä jostain hakeakin Cheesy
Ymmärsin,etten voi kahlita häntä,
ja pyrin noudattamaan tätä sääntöä..

...aina silloin kun muistan angel
tallennettu

aurinko, mars,parsfort.,MC  kalat
 kuu, jupiter, saturnus, pluto  vaaka
 askendentti, ceres  rapu
 merkurius, venus  vesimies
 uranus, neptunus  jousimies
 vertex, juno,lilith  skorpioni
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: