Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Katsotko itsellesi taroteilla?  (Luettu 6143 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 29.07.2014 23:55:32 »

Minulla ei onnistu, en osaa tulkita ja olen skeptinen. En kyllä katso siis muillekaan. Muiden luennat ovat kyllä yleensä osuvia. Onko tämä nyt sellainen asia johon täytyy perehtyä jollain erityisellä tavalla, vai ollako yrittämättä lainkaan?
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #1 : 30.07.2014 00:03:34 »

Minulla on tarot kortit ja toisinaan katson itselleni. Kyllä ne minulla ainakin toimii, mutta voihan se olla, että johtuu omista ajatusmaailmoistakin Wink!
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 30.07.2014 08:58:04 »

Toisinaan. Välillä ne näyttävät pitkäänkin puuta heinää, mutta tein esim. uuden vuoden kunniaksi 10 kortin pöydän, jonka sanoma lähti avautumaan konkreettisesti jo vajaan kuukauden päästä.

Joskus muut ovat myös nostelleet minulle kortteja. Jostain syystä minulle pitää nostaa aina kahdesti, koska ensimmäiset kortit kuvaavat paremmin sen tulkitsijan itsensä elämäntilannetta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
isla-vera
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 13.08.2014 10:49:23 »

Katson myös itselleni ja ehkä jopa mielummin itselleni kuin muille, ihan vaan siitä syystä, että koen olevani jotenkin vastuussa siitä, miten toinen ymmärtää tulkintani. Kun kortit hankin harjoittelin itselläni tulkintoja. Silloin jo huomasin, että pitää olla oikea fiilis korttien katseluun, koska muuten siitä ei tule mitään. Mahdollisimman rauhallinen ja positiivinen energia on ainakin itselleni ehdottomuus, että lähden kortteihin koskemaan. Jos olen yhtään ärtynyt tai muun negatiivisen tunteen vallassa, ei kortit kerro oikein mitään ja sitten kiukuttaa entistä enemmän  Grin. Eli harjoitusta vaan, voit vaikka vaan katsella kortteja ja avata itsellesi niiden symboliikkaa, tutustua niihin ja vasta sen jälkeen lähteä harjoittelemaan tulkintojen tekoa itsellesi!
« Viimeksi muokattu: 13.08.2014 10:51:16 kirjoittanut isla-vera » tallennettu

plutonic power
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 13.08.2014 11:15:13 »

Napsautin sivuston tarotin itselleni, keskityin tänhetkiseen olooni,  ja tuli AURINKO, luin tekstin niin hartaudella,
  osui nappiin.  Ajattelinkin, että jotain positiivista pitäisi tulla.

Nostin myös miehelleni, omasta mielestäni se myös osui hyvin.

tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 26.08.2014 21:36:48 »

No itse asiassa minulla on myös enkelikortit, joilla olen joskus nostellut, ja niillä olen saanut hyvin osuvia viestejä. Tykkään niiden 'aina positiivisista' viesteistä. Tarotit tuntuvat jotenkin liian dramaattisilta, varsinkin tällä sivustolla oleva kortinnostopalvelu sisältää jotenkin 'pelottavia' tulkintoja. Minulla on hieman resistanssia niiden nostamiseen.
tallennettu
red rose
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 01.09.2014 11:40:03 »

Kyllä olen katsonut itselleni. En ole ihan varma kuinka paikkansa niitten tuomat viestit sitten pitää paikkaansa mutta ainakin usein ne näyttää samoja asioita jos lyhyellä aikavälillä useammin katson.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: