Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nyt on outo uni! Apuva  (Luettu 3897 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Likycpo
Vieras
« : 08.08.2014 07:58:15 »

Itse en hirrmuisesti ole perehtynyt unien tulkintaan ja nyt oli jos jonkinmoista ihmeellista juttua. Olisi kiva kuulla, mitä mietitte tästä.  Smiley

Olin hyvin ahdistuneen oloinen, jopa itkuinen. Vanhempani olivat kylässä, nukkumassa olohuoneessa. Olin makuuhuoneesa menossa nukkumaan, mutta päätin käydä heitä vielä katsomassa.
Vanhempani olivat jo nukahtaneet mutta äitini oli jättänyt minulle lohdutukseksi sohvapöydälle ison, vaaleanpunaiseen puetun vauvanuken, jolla luki vaatteissa isolla *i don't talk much*.
Otin nuken kyynelehtien kainalooni ja suuntasin makuuhuoneeseen. Hetken kuluttua kuulin rasahduksen, ja kääntyessä katsomaan huomasin parvekkeen oven auenneen apposen auki. Menin parvekkeelle katsomaan mistä oli kysymys, ja huomasin kaikkien naapurienkin ovien auenneen. Löysin parvekkeelta vielä valkoisen sukan, joka oli likainen ja ihme kyllä tuoksui voimakkaasti vaniljasikarille.

Hetki sitten mieleeni palasi myös että näinpäs myös että joku sieltä parvekkeelta käveli, nainen hymyillen, pyykkikorin kanssa jossa puhtaat pyykit.  :Smiley

Ainiin! Muutama yö aijemmin heräsinkin siihen muutamaan otteeseen että olin kuulleeni parvekkeen oven lukkoa väänneltävän edestakaisin ja autojen pörinää.  idiot2
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #1 : 08.08.2014 12:42:00 »

Tekemättömiä asioita, stressiä, pelkoja, paineita...?
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Indium
Vieras
« Vastaus #2 : 08.08.2014 13:36:21 »

Minulla tulee jotenkin mieleen, että oletko rehellinen itsellesi? Vanhemmat voivat symboloida niin oikeasti vanhempiasi kuin omaa sisäistä ääntäsi, sellaista "järjen ääntä" tms sisäistä ääntä, mutta jääkö yhteys sisäisen ja ulkoisen sinun välillä puolitiehen - vähän kuin et olisi puheväleissä itsesi kanssa, ajatukset ja teot riitelevät?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: