Hei liityn mukaan, ja haluaisin kuulla mitä enkelikortit haluaa minulle viestittää?
Kiitos.
Hei sinullekin! =)
Saan eteeni kuvan tummahiuksisesta naisesta,jolla on hiukset jotenkin ponnarilla/sykeröllä, silmälasit ja arkisesti
tiskailee astioita. (voisivat olla kuulemma vaaleatkin
)
Joku (mies?) istuu toisessa huoneessa sohvalla ja katsoo televisiota, siniset farkut ja ristiverinen. Kerrostalo,ja mies poistuu rappukäytävään.
Teillä on asiat ihan hyvin,mutta joku vähäisen hiertää.
Sinulle nousi kortit Vapautuminen, yhteys enkeleihin, sekä luonto.
Enkelit kehottavat sinua ilmaisemaan todelliset ajatuksesi ja tunteesi vapaasti ja rakastavasti.
Elämässäsi juuri nyt vallitsevat olosuhteet voivat saada sinut tuntemaan kuin olisit ansassa. Tämän kortin tarkoitus on muistuttaa
sinua eräästä tärkeästä asiasta : ihminen rakentaa itse oman vankilansa. Vapautuminen tulee mahdolliseksi sillä hetkellä,kun hän itse
ymmärtää voivansa olla vapaa. Kaikki elämässä tapahtuva on valintojen tulosta, ja meillä on joka hetki vapaus valita toisin.
Seuraavaksi kerran kun tulet aloittaneeksi lauseen "minun on pakko" ,lopeta samantien. Pyydä Jumalaa ja enkeleitä näyttämään
sinulle muita vaihtoehtoja.
Yhteys enkeleihin: Tämä kortti vahvistaa sen, että saamasi viestit ovat todella peräisin enkeleiltä. Olet toistuvasti vastaanottanut
viestejä erilaisten tuntemusten,unien,näkyjen, sisäisen äänesi tai intuitiosi kautta. Kuunteletko näitä viestejä?
Toimitko niiden pohjalta?
Tulee tunne,että sinun tulisi kuunnella sydäntäsi vahvemmin. Sillä on sinulle paljon kerrottavaa <3
Luonto: Tämän kortin valitseminen merkitsee sitä, että enkelit kehottavat sinua viettämään enemmän aikaa luonnossa.
Kun vietät enemmän aikaa luonnossa, enkeleiden tehtävä tulee helpommaksi <3
Jostakin syystä näen sinut kulkemassa pienen koiran kanssa. Olisiko spanieli tms. Tuntuu, että saat tälläisistä luonnossa kulkemisesta hyvän olon... nauti siitä
Kaikenkaikkiaan tunnut "lipuvan" sinne suuntaan,mihin kuuluukin elämässäsi. Hiljaa hyvä tulee.
Mukavaa syksyä!
HEI, kiitos paljon viestistä, kortti vapautuminen kertoo paljon, pakko lukea aina uudestaan.
Lyhyt tumma tukka on, silmälasit, ok-talossa asun, omaa koiraa ei ole,- mutta tyttären koirat ovat usein meillä,
nautin luonnossa liikkumisesta. Mies kuva aika onnistunut. Mukavaa syksyä myös sinulle. T. Liekku.