Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kartan runsaus  (Luettu 2853 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« : 20.05.2006 11:34:28 »

Olen tässä tutkinut omaa ja ystävieni karttoja ja kiinnostukseni astrologiaa kohtaan on tosiaankin lisääntynyt. Olen miettinyt tällaista asiaa, kun esimerkiksi oma karttani on jokseenkin aika selkeä (vaikka tietenkin runsauttakin paikoin löytyy, mutta runsauskin on keskittynyt tiettyihin pisteisiin), kun taas joidenkin ihmisten kartat ovat aivan tupaten täynnä tavaraa ja aspekteja löytyy niin paljon, että eivät meinaa kartalle mahtua.  Shocked

Toisilla on myös erikoiskuvioita kartalla vaikka miten paljon, itselläni erikoiskuvioita on vain muutama hassu. Mitä tästä pitäisi mielestänne päätellä? Voisiko kartan runsaus olla toisaalta myös hämäävä ja sekoittava tekijä ihmisten elämissä vai antaako se enemmän toisaalta mahdollisuuksia kuin ihmisillä, joilla on selkeämpi kartta?  Undecided
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #1 : 23.05.2006 14:54:09 »

Mielenkiintoinen aihe. Smiley Onkohan kukaan havainnut yhtäläisyyttä karttojen ja niiden omistajien välillä tyyliin monimutkainen kartta = monimutkainen/monitahoinen ihminen ja selkeä kartta = suoraviivainen/simppeli ihminen? Itse olen (ehkä vähän poikkeuksellisesti) tulkinnut enimmäkseen sellaisia karttoja, joiden omistajia en henkilökohtaisesti ollenkaan tunne enkä ole koskaan tavannut, joten olisi kiva kuulla ajatuksia tästä niiltä, jotka ovat perehtyneet tarkemmin esim. lähipiirinsä karttoihin.

Omaa karttaani jos ajattelen, niin minullakaan ei isompia kuvioita kovin paljoa kartalla ole, koska planeettani ovat kerääntyneet kartan alaosaan ("pinnan alle") ja enimmäkseen ykköshuoneeseen. Tunnustan olevani yksinkertaisuutta ja suoruutta arvostava, sosiaalisia "pelejä" karttava ihminen, vaikkakin kiinnostunut ihmisistä ja heidän motiiveistaan/käyttäytymisestään.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: