Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: apua numerologiaan  (Luettu 13216 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« : 20.05.2006 13:00:08 »

Olisin todella kiinnostunut tietämään lisää numerologiasta.. Smiley
Eli käytänkö laskuissani sitä sukunimeä mihin minut on kastettu, vai sitä jonka sain isäpuoleltani?
Ja kumpaa käytän kun lasken henk. koht vuosiani ja vuosivärähtelyjä?

Varmasti jossain täällä olisi vastaus, mutta en onnistunut löytämään Cheesy

Tuhannet kiitokset avusta.. smitten smitten smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #1 : 20.05.2006 13:29:21 »

Kastesukunimi tärkeämpi. Muut sukunimet sitten tuovat lisätietoa (ja uusia energioita uusiin elämäntilanteisiin).

Mihin tarvitset sukunimiä syntymäaika- ja vuosinumeroita laskiessasi?
tallennettu

eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #2 : 20.05.2006 13:53:36 »

Ilmeisesti siis en tarvitse.. Cheesy tämä tyttöhän on pihalla kuin lintulauta..
Ilmankos homma ei oikein auennut Grin.
Kiitos avustasi smitten ja eikun uudestaan kirjan kimppuun Smiley
Pistää miettimään että olenkohan laskenut numeroitani oikein kun testeissä tulee eri juttuja kuin omassa laskussa..noh, matematiikka ei ole vahva puoleni 2funny Nyt jännittää Cheesy !!
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #3 : 20.05.2006 15:38:42 »

Minuuden numero= kaste-etunimet ja -sukunimi lasketaan yhteen valitun taulukon mukaisesti.
Pyrkimyksen numero= em. nimistä lasketaan vokaalien numeroarvot yhteen.
Vaikutelman numero= em. nimistä lasketaaan konsonanttien numeroarvot yhteen.

Elämänpolku= lasketaan syntymäpäivämäärä jollain kolmesta tavasta (esim. 15.12.1973):

1) 1+5+1+2+1+9+7+3=29=11(=1+1=2)
2) 1+5=6 - 1+2=3 - 1+9+7+3=20=2 -> 6+3+2=11(=1+1=2)
3) 15+12+1973=2000=2

Sattui näemmä tulemaan mestariluku (luku, jossa kaksi samaa numeroa ja joita ei enää supisteta) eli siksi tuossa tuo loppu suluissa.
Itse käytä tuota tapaa 1.

Syntymäpäivännumero= 15(=1+5=6)

Henkilökohtainen vuosi (vaikkapa ylläolevalle henkilölle, jonka syntymäpäivä 15.12.1973) - 15.12.2005=1+5+1+2+2+5=16=1+6=7 eli seiskavuotta elää hän.

Siinä pikaohjeet muutamiin numeroihin.  Smiley
tallennettu

Oikku67
Vieras
« Vastaus #4 : 20.05.2006 17:09:02 »

Hei, eppana78!

Iason antoikin hyvin sinulle apuja ja ehkä jo tämän bongasitkin numerologiaa tutkiessasi, mutta laitan kuitenkin varmuuden vuoksi. Itse tutkin täältä alkajaisiksi. coolsmiley


http://koti.mbnet.fi/lamat/numerologia/index.html

Oikku67(http://www.mainzelahr.de/smile/medien/lovefirefox.gif)
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #5 : 24.05.2006 00:14:58 »

Kiitos Oikku67 ja Iason vastauksistanne smitten
Mutta siinä kirjassa, minkä ostin oli myös toisenlainen laskutapa vuosivärähtelylle, alkaa omasta syntymävuodesta=0 , ja siinä käytetään nimiä.
Mietin vain että kumpaa sukunimeä käytän..periaatteessa kumpikin osuu, mutta se isäpuolelta saadu mukaan tavallaan on rehellisempi ja kertoo enemmän.. idiot2
Oletteko törmänneet tähä tapaan ja onko teistä siinä mitään perää? Itselläni se menneisyys tuntuis osuvan Tongue

 smitten smitten smitten smitten smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #6 : 24.05.2006 00:46:19 »

Kerropa Eppana78 viitteet tuohon käyttämääsi kirjaan eli siis mikä kirja on kyseessä?

Tärkein sääntö on se, että: "mikä tuntuu oikealta, se on oikein". Eli kuuntele korkeamman itsesi ääntä valitessasi laskentamenetelmää.

 smitten smitten smitten
tallennettu

*Nikita*
Vieras
« Vastaus #7 : 25.05.2006 01:05:26 »

Eppana, itsekin olen numerologiaan tutustuessani törmännyt siihen ongelmaan, että laskutapoja on niin monenlaisia.  idiot2

Itse olen käyttänyt tuota, jonka Iason esitti, mutta kerropa miten sinä olet laskenut henkilökohtaisen vuotesi ja numerosi?
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #8 : 25.05.2006 22:44:30 »

Tämä opus on ihan pokkari, jonka bongasin muistaakseni perus kirjakaupasta,niiden muiden "itsetuho-oppaiden" seasta Grin
Kariston kustantama, Juha Janervan teos Numerologia ja rakkaus.

Suurin ongelma tossa vuosivärähtelyssä on, että periaatteessa kaikki sopii ja tuntuu oikealta.. 2funny
Yhden laskun mukaan värähtelen ykköstä, toisen mukaan vitosta ja kolmannen mukaan(jossa menneisyys ehkä sittenkin sopii parhaiten.. Cry) kuutosta, mikä on hassua, koska sehän on rakkauden vuosi mm. ja suhde meni vuoden alussa pieleen..
Mutta jos noi taas laskee (1+5+6=11) niin täähän menee ihan hyvin 2funny

Oletko Iason törmännyt tähän kirjaan?

Kuten huomaat, apua kaivataan  coolsmiley smitten
*Nikita* pistänkö laskuista yv:n tulemaan Wink
« Viimeksi muokattu: 25.05.2006 22:52:27 kirjoittanut eppana78 » tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #9 : 25.05.2006 22:51:43 »

Näköjään se pääni sotkenut juttu on nimeltään ikävuosivärähtely.
Siis eikös se nyt ole ihan sama asia kuin vuosivärähtely idiot2
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #10 : 25.05.2006 23:16:22 »

Juu. Tuo kirja tuolta hyllystä kyllä löytyykin. On vähän jäänyt tuo laskemistapa huomaamatta. Täytynee katsoa, mitä se omalla kohdalla kertoo. Kyllä tuo jollain tavalla samantyyppistä vuosivärähtelyä kertoo, kuin tuo käyttämänikin laskutapa. Sen sijaan en ymmärtänyt miten sait useita numeroja yhdelle vuodelle. Vai tarkoititko niitä kullekin riville tulevia kirjaimista saatuja numeroita? Eli ennen yhteenlaskemista? Kirjassahan mainitaan, että jos katsotaan vaikka minä vuonna on rakastuva, niin voi riittää sekin, että sen vuoden kohdalla on joku kuutosen arvoinen kirjain, vaikka se lopputulos olisikin jotain muuta.

 smitten smitten smitten
tallennettu

eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #11 : 25.05.2006 23:30:32 »

se niin sanottu ongelmani on, että olin 4 vuotiaaseen asti eri sukunimellä kuin nyt olen- siis isäpuolen sukunimi. Mietin, että kumpaa käytän laskuissa.

Oikeasti, kun laskin noita vuosia, oli pakko kaivaa vanhoja päiväkirjoja esiin ja "tarkastaa" asioita.

Ja jos pitää paikkansa se, että aina kun vuodessa esiintyy nro9, on jotain draamaa luvassa, mulla on 0-50 vuosien seassa kummallakin tavalla 4 vuotta ilman draamaa 2funny
No, tähän mennessä on osunut ihan kivasti Cry coolsmiley
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #12 : 25.05.2006 23:48:13 »

Eppana pistä vain tulemaan yv. Jos iskee laskutaito blackout niin voinko pyytää laskuapua.  Grin

Joskus numerologia tuntuu vähän liian matemaattiselta.  idiot2

Mutta onneksi siinä aina supistetaan peruslukuihin.  smitten  2funny
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #13 : 25.05.2006 23:49:59 »

se niin sanottu ongelmani on, että olin 4 vuotiaaseen asti eri sukunimellä kuin nyt olen- siis isäpuolen sukunimi. Mietin, että kumpaa käytän laskuissa.
Periaatteessa ne nimet, jotka olivat kasteessa, ovat ne tärkeimmät; eli siis se alkuperäinen sukunimesi tässä tapauksessa. Mutta kannattaa toki laskea niistä muistakin nimistä ne numerot mukaan lisätiedoksi. Tämä siis mun kanta tähän asiaan.

Lainaus
Ja jos pitää paikkansa se, että aina kun vuodessa esiintyy nro9, on jotain draamaa luvassa, mulla on 0-50 vuosien seassa kummallakin tavalla 4 vuotta ilman draamaa 2funny
No, tähän mennessä on osunut ihan kivasti Cry coolsmiley
Pysyy elämä mielenkiintoisena!  Cheesy Grin Grin Grin
tallennettu

eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #14 : 26.05.2006 00:29:23 »

Joo, lisämausteeksi.Ja maksimissaan saa laittaa 4 nimeä :Smiley, taidankin huvikseni laskea kartan missä on etu- ja toinen nimi ja kaks sukunimeä 2funny
Oot kyll ihan oikeessa et mielenkiintosta on ollu, mut nyt ootan sitä et saan laulaa ettei koskaan tapahdu mitään angel
 ..ja toisaalta, tässä saa nyt sit kai valita et mitä vuotta elää..tota, en muuten tajunnutkaan uglystupid2 2funny
Ja eikun laskemaan Grin
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: