Muutin kämppäkaverini kanssa uuteen asuntoon. Asunnossa oli kaikki lähimmäiseni, perheeni. Yhtäkkiä tuli joku hälytys. Tappaja oli liikkeellä. Juoksin ulko-ovelle tarkistamaan että turvalukko oli lukossa, mutta sellaista ei ollut. Ajattelin kuitenkin, ettei se tappaja tänne pääse mitenkään ja me ollaan turvassa. Tietenkin se tappaja kuitenkin tuli sinne asuntoon, nuori mieshenkilö oli hän. Sillä oli hedelmäveitsi kädessä millä se meitä uhkas. Syöksyin tulilinjalle sitä miestä vastaan taistelemaan suojellakseni rakkaita. Sain paljon iskuja siitä hedelmäveitsestä, ja se kipu oli jotain aivan hullua. Taistelin kuitenkin vastaan, ja sainkin sen veitsen pois. Jostain syystä aloin sitte iskeä sitä miestä sillä veitsellä, se oli ihan haavoja täynnä ja veri vaan vuoti hullun lailla.
Asensin meidän ulko-oven täyteen kaikkia erilaisia turvalukkoja. Sitten tuskailin että pitääkö mun jäädä sairauslomalle, enhän minä töihin voinut mennä kun haavoja täynnä joka paikka.
Seuraava muistikuva sitten on, ku katsoin ikkunasta vastapäisen talon ikkunaan, ja siellä se puukottaja mies tuijotti. Menin ihan suunniltani vihasta, koska se ei ollut vankilassa. Huusin vaan kämppikselle, että sen kuuluis olla vankilassa ja tämä on niin epäreilua. Sitten se tuli meille taas sen hedelmäveitsen kanssa. Ei hyökänny kimppuun, tuijotti vaan ja virnuili. Minä mäkätin sille että se on hullu ja päästään vialla, sais joutua hoitoon tai vankilaan tai jonnekki lukkojen taakse kuitenki. En pelänny siinä tilanteessa ollenkaan.
Semmonen uni. Minun mielestä hyvin mielenkiintoinen ja aika pelottava.
Enkä oikeen tiedä mitä tuosta pitäis ajatella. Tahtoisko joku auttaa? Olisin hyvin kiitollinen
Ettet vaan telonut omaa liikkeellepanevaa voimaasi.
Mitä muutoksia tahdot omassa elämässäsi vastustaa?
Uusi talo tarkoittaa oman minäsi ulkoista muutosta, nuori mies olisi tullut saamaan muutoksen aikaan sinussa sisäisesti, mutta tahdoit teloa hänet ja saattaa vankilaan...
Jotta pääset asiasta eteenpäin, suostu muutokseen ihan omin ajatuksin. Tee lista, mikä hatuttaa elämässäsi ja toteuta nuo muutokset arjessasi. Sitten eivät murhamiehet (=sisäisen kontrollisi toimintaan pakottavat voimat) enää pakota sinua toimimaan yhtään mihinkään suuntaan.