Hei, ei mulla mitään asiaa ollut, on vaan pakko tulla "tykkäämään" näistä sinikiviuhkon huomioista.
yksi suuri ongelma huumekeskusteluissa on huumeiden positiivisiksi koettujen vaikutusten mitätöinti ja vähättely, koska silloin on helpompi olla välittämättä varoituksista, jotka koskevat niitä negatiivisia vaikutuksia. ja vielä kun usein on niin, että positiiviset vaikutukset tulevat ilmi heti, mutta negatiiviset vasta myöhemmin, syntyy ihmisille aivan turhaan näitä "meitä on huijattu, tämä on salaliitto" kokemuksia.
olen nähnyt tapauksia joissa itselääkintä on johtanut tilanteeseen, jossa oma aivokemia on saatu sekaisin pysyvästi. luultavasti aivojen reseptorit ovat vaurioituneet ja tunne-elämä on siinä määrin epävakaata ja oleminen yhtä hetkellisten impulssien mukaan toimimista, ettei normaali elämä kuten me sen ymmärrämme, ole enää koskaan mahdollista
Oliko nimenomaan dmt tai muut psykedeelit kysessä, tai onko sillä edes väliä?
Melkein tulee sellainen ajatus että olisi itse asiassa turvallisempaa ns. viihdekäyttö kuin "itselääkintä", koska ainakin on rehellinen itselleen ja ennenkaikkea määrät pysyy vähäisenä. En tiedä voiko tai saako näin ajatella, ja onko siinä mitään perää.
Ja tätä ei pidä ymmärtää niin että huumeiden käyttö olisi mitenkään hyvä asia!