Mutta tuo määrä on järkyttävä. Miten kukaan kykenee nielemään tuollaista määrää rasvaa päivittäin?
Tiedätkö, että tapasi käyttää noita nauruhymiöitä asiakeskustelussa antaa ylimielisen ja loukkaavan kuvan?
Sehän ei tietenkään sinua haittaa, koska siirrät vastuun siitä lukijalle. Mutta ajattelin sanoa, jos haluaist ottaa sen huomioon viestinnässäsi.
Ja silloin kun en käytä lainkaan hymiöitä, minua on pidetty kylmänä ja tunteettomana. Olen niitä opetellut käyttämään juuri sen vuoksi. Kaikki on todellakin kiinni siitä, mitä itse ajattelet niistä hymiöistä. Tästä ketjusta apua ongelmaan:
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=65018.0Tässä tapauksessa ongelma on siinä että ehkäpä luulit minun nauravan sinulle, kun nauroin itse asiassa sille hitaudelle jolla nämä uutiset Suomeen tulevat ja sille miten niitä on Suomalaisessa mediassa uutisoitu kovin vähän.
Kuka sinun on muuten väittänyt syövän margariineja? Ei margariininsyönti ole sama kuin vanha rasvaparadigma. Sen väittäminen että hyvälaatuisen eläinrasvan syöminen ahtauttaa valtimoita sen sijaan on vanhaa paradigmaa ja niihän sinä viestissäsi ehdottelit, eikös vain?
Rasvasta:
En minä rasvaa paljaaltaan vedä. Minä laitan kermaa kahviin ja ruokiin päivässä semmoiset desistä kahteen (=35-70 g rasvaa), paistan ruokani pannulla runsaassa voissa ja teen keittojen pohjaksi luuliemiä jotka ovat erittäin rasvaisia.
Erityisesti kaalikasvit (jotka ovat eniten käyttämiäni kasviksia) kannattaa syödä vähintään höyrytettynä ja runsaan rasvan kanssa, muuten niistä ei keho pysty paljoakaan ravinteita ottamaan irti.
Näkyvä bulkki ruuastani on ihan muuta kuin rasvaa, se on lihaa, vihanneksia, pähkinöitä, maitotuotteita ja marjoja.