Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä nimimerkkisi on peräisin?  (Luettu 122034 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
RedCat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #135 : 06.11.2005 16:09:52 »

RedCat eli punainen kissa on Markku Mannisen määritelmä. Hänen mukaansa keväällä syntyneet ovat kissoja, minua kutsui punaiseksi kissaksi valkoisella taustalla.

Muutenkin löydän tuosta kissan filosofiasta paljon itseeni sopivia asioita. Nousu-Jellona kun olen, löydän elämäntarkoituksen ihan vain olemisesta. Smiley
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Leijona
Kuu Vaaka

- Valkoinen yliääni tuuli -

Free your mind - and the rest will follow!
tiav
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #136 : 06.11.2005 22:17:36 »

Mulla on varmaan mielikuvitus talviunilla..... Cry
Nimimerkkini tulee yksinkertiasesti nimestäni  Undecided
Täytysköhän vaihtaa...... Undecided angel
tallennettu

Aurinko-Vaaka, Nouseva Skorpioni- Kuu-Leijona ja se näkyy ja kuuluu Smiley
Maya: Sininen Magneettinen myrsky
Tuli-Vuohi
Pähkinäpensas
Kristalli aura
Vertsu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Etsin itseäni - oletko nähnyt minut jossakin...(?)


Profiili
« Vastaus #137 : 08.11.2005 17:43:09 »

Nimimerkkini tulee oikeasta etunimestäni Veerasta.

Vanhempieni naapurimies keksi Vertsun pienessä huppelissa crazy2, joten olen sitä alkanut ahkerasti käyttämään.
tallennettu

Nousumerkki Neitsyt, Aurinko Kaksosissa, Kuu Kauriissa, Merkurius&Venus Kaksosissa ja vielä Mars Härässä..
Mari Harmaa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


I have a dream...


Profiili
« Vastaus #138 : 08.11.2005 18:57:29 »

Nimimerkkini ensimmäinen osa (siis Mari) on ihan minun oikea etunimeni joten siitä kiitos äidilleni  Smiley

Harmaa taas juontaa juurensa Stephen Kingin eräästä kirjasta jossa Herra Harmaa oli pahis mutta tavallaan erään ihmisen luoma "olio". Se muistuttaa minua siitä että itseni pahin vihollinen olen minä, ainakin aika monasti  Smiley Harmaa tuntuu värinä myös jokseenkin läheiseltä ja turvalliselta.
tallennettu

Toivon että joskus oppisimme leikkimään yhdessä. Nätisti. =)
Miljoonakala
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #139 : 11.11.2005 13:47:00 »

Miljoonakala on täsmälleen oma karttani, sillä mulla on mahtavankokoinen stellium kaloissa, ja toisessa huoneessa, joten siitähän nämä määreet, miljoona ja kalaa Smiley
tallennettu
Sowelu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #140 : 15.11.2005 20:32:50 »

Sowelu on yksi viikinkiriimuista ja tarkoittaa kokonaisuutta, elämänvoimaa ja auringon energiaa. Olen vastikään eronnut ja elämä muutenkin remontissa joten se on kannustusta itselle.
Sowelu on hyvin voimallinen riimu ja kun eron jälkeen nostin tämän riimun se antoi lohdutusta suruuni. Smiley

      Sinä, joka olet kaiken voiman lähde
      jonka säteet valaisevat koko maailman,
      valaise myös minun sydämeni,
      niin että sekin voi tehdä työtäsi.
tallennettu
outituulikki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #141 : 15.11.2005 21:59:24 »

Hih, valitsin hätäpäissäni nimen Outituulikki; ystäväni joskus (usein) kutsuvat minua myös  Wink HÖMPPÄTUULIKIKSI Wink

Jos olisin tiennyt, että täällä on näin kiva seikkailla, olisin voinut valita jonkun eteerisemmän nimimerkin...
tallennettu

Ole mielummin omaa valoasi hohtava pieni lyhty kuin auringon lainavaloa loistava suuri kuu.  -Mori Ögai-
noita-akka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #142 : 17.11.2005 15:39:11 »

Kauan sitten, kun aloin kiinnostua kansanparannuksesta, yrteistä varsinkin, joku sukulaistenavista sanoi noita-akaksi. Nimi oli lapsista niin hauska, että jäi yleiseen käyttöön. Yleistä riemua vielä lisäsi, kun jotkut vanhemmat luulivat sitä haukkumanimeksi.
Mä olen sisäistänyt tän nimen niin vahvasti omakseni, että muutun päivä päivältä yhä enemmän noita-akan näköiseksikin,
Mun sisäisen sanakirjan mukaan noita-akat on kilttejä ja hyviä ihmisiä, ja sellainen yritän olla. smitten
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #143 : 18.11.2005 01:01:55 »

Kauan sitten, kun aloin kiinnostua kansanparannuksesta, yrteistä varsinkin, joku sukulaistenavista sanoi noita-akaksi. Nimi oli lapsista niin hauska, että jäi yleiseen käyttöön. Yleistä riemua vielä lisäsi, kun jotkut vanhemmat luulivat sitä haukkumanimeksi.
Mä olen sisäistänyt tän nimen niin vahvasti omakseni, että muutun päivä päivältä yhä enemmän noita-akan näköiseksikin,
Mun sisäisen sanakirjan mukaan noita-akat on kilttejä ja hyviä ihmisiä, ja sellainen yritän olla. smitten

Tervehdys sielunsisar!  Smiley

Hauska juttu smitten

Eilen keittelin yskänsiirappia keittiössä, ja tuoksu oli erikoinen - ainakin tyttärestäni, joka tuli koulukaverinsa kanssa sinne. Synttärivieraat pyörivät kuin poranterät siinä, joivat vettä ja kiehnäsivät hellan välittömässä läheisyydessä.

En kiinnittänyt asiaan enempää huomiota, istuin siinä pöydän ääressä, luin kirjaa ja tein muistiinpanoja samalla kun join teetä.
Sitten tytär osoitti syyttävällä etusormella teekannua, ja sanoi skorpionimaisella  äänellä (joka olisi huurruttanut silmälasit, jos niitä käyttäisin) jotta "mitä teetä toi on". Vastasin ajatuksissani, että "tyrninlehti... " Kiss

Hyisen hiljaisen hetken jälkeen, kysyttiin, että "mikä täällä haisee noin kamalalle"   Angry

Nuuskaisin, aah - ihana timjamin aromi...  :Smiley

"Niin joo- yskänlääkettä minä siinä tuota... "

"Hmph - joo-o äitini on noita." Kuului vastaus, joka tyydytti vieraatkin - ja he häipyivät jatkamaan touhujansa olohuoneeseen.  angel
tallennettu
astrada
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #144 : 21.11.2005 22:43:49 »

Nimimerkki on tullut siitä kun halusin keksiä itselleni wicca nimen joskus muutama vuosi sitten. Astrada on oikein laskettu juttu, tai siis laskin syntymäaikani yhteen ja keksin nimen josta tulee tulokseksi sama luku. Aika hassu juttu, mutta hyvän nimen keksein! Smiley
tallennettu

"Ole rakkaudessa totinen, jos todeks` tunnet rakkauden"
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #145 : 24.11.2005 20:05:00 »

Nimimerkki kuvaa tämänhetkistä elämänvaihetta. Tunnen kulkevani usvassa, mikä on päämääräni?
Olen aloittanut "uuden elämän" uudella paikkakunnalla n. 5 v. sitten, ja vieläkin tuntuu välillä tosi epävarmalta ja yksinäiseltä. Kuulunko tänne ?
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
haltii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #146 : 25.11.2005 00:32:33 »

Hei
Minun niccini on sekoitus suku-ja etunimeä. Tänä päivänä kun tarvii käyttäjä tunnuksia ja sanasanoja vähän joka paikkaan niin päätin otta jotain sellaista että muistan varmasti. Haltiaa minussa ei varmaan löydy.... :Smiley en ainakaan itse usko niin, Vaikka välillä hyviä tekoja pyrinkin tekemään,,,,, Cool Wink
tallennettu
mutteri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


sähköinen sininen kotka


Profiili
« Vastaus #147 : 25.11.2005 05:15:18 »

Aivan proosallisesti :
       nikkini tulee saksankielen sanasta äiti - die Mutter
       ja onhan siinä vielä suomen mutterikin, näin ollen nikki
       sopii perusteellisen kaksosmaiselle kaksosluonteelleni
       enemmän kuin hyvin.
     
       Tunnustaa täytyy, että lapseni minua pienempänä
       näin kutsuivat saksaa opittuaan.
            Kiitos heille nikistäni !
tallennettu

kyllä se siitä  :-)))))
vesilisko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #148 : 25.11.2005 22:25:24 »

Vesilisko

Siis pihallani asuu vesiliskoja pienessä lammessa. Olen seurannut niiden elämää keväästä syksyyn - ne ovat viehättäviä, salaperäisiä ja kauniita (toisaalta ne ovat kuitenkin liskoja). Liskot meinasivat kerran kuolla ja kysyin puutarhapalstalla, että missä mättää. Siihen laitoin ensimmäisen kerran nimimerkin Vesilisko. Itse olen kuitenkin Kauris ja (piha)maata löytyy, nousumerkkinä Vaaka (ilma). Siis MaaIlma. Ei vettä laisinkaan merkeissäni - kuitenkin Vesilisko nimimerkkinä? Hakisinko vastakohtia vai?  Huh
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #149 : 19.02.2006 22:27:50 »

Niminerkkiä mietin jonkin aikaa,kunnes otin käyttöön entisen liikkeeni nimen Tongue

Vaikka itse sanonkin, niin jo silloin pidin liikkeen nimestä ja kun logoon taiteilin t:hen pitkät hiukset ja kasvoprofiilin,ja p:hen profiilin miehen kasvoista,olin itseeni tyytyväinen. angel

Nyttemmin "sattumien"kautta olen taas yrittäjänä ,ja pidän jälleen nimestä,vaikkei se ole oma keksintöni.(Siis nyt on eri nimi kuin tuulispää.)
« Viimeksi muokattu: 19.02.2006 23:07:22 kirjoittanut tuulispää » tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: