Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä nimimerkkisi on peräisin?  (Luettu 121825 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Annaz
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #120 : 29.10.2005 15:19:45 »

=)

Nimimerkkini on vanha ja aikanaan toiselle sivulle kehitetty. Koska pidän siitä, pidin sen  Cheesy
Se sai alkunsa Annasta, joka yksinkertaisena mutkattomana kuvasi mielestäni minua.. Tietekin se oli varattu joten otin pidemmän version Annazee. Vuosien varrella se on lyhentynyt tähän muotoonsa..

-annaz-
tallennettu

Juuri näin olen halunnut elää.
Ei hukattua hetkeä,
täysi tunne seurana.
Olen tässä, olen nyt..."
Raskaiden Vesien
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #121 : 29.10.2005 16:22:27 »

Runosta sen nimisestä itseni kaltaisesta menee näin:



RASKAIDEN VESIEN

Valutin sormieni lomitse
tummaa vettä raskaampaa
se tippui pisaroina
viiltävän terävinä vesineuloina
rikkoen järven pintaan hiidenkirnuja.

Valutin tummaa vettä kristallimaljaan.
Veden paino särki sen tuhansiksi
laakeiksi maljakoiksi;
hajonneen kristallin pöly kimalteli ihollani.
Vesi viilsi syvät uurnat.

En ole vedenkantaja,
en kehto raskaiden vesien,
en tummien vetten liikuttaja.
Peseydyn pilkkopimeissä vesissä
Hadeksen alamaailman porteilla.
tallennettu
Seiska
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #122 : 29.10.2005 21:04:06 »

Hei kaikille!
En ole kovin hyvä keksimään nimimerkkejä ja nykyinen, jolla esiinnyin jo vanhalla foorumilla on sekoitus nimestäni ja numerosta 7, joka tulee syntymäajastani. Smiley

Seiska
tallennettu

Sininen magneettinen apina, Lohikäärme
Khora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #123 : 31.10.2005 12:32:09 »

Aila Meriluodon Vihreä tukka-kirjasta.

Khora on ehkä jonkinlaista aistimusenergiaa, intuitiota, jonka ihmiset usein ovat kadottaneet luomiensa sanojen ja käsitteiden ja turhuuksien viidakkoon, mutta jonka keijukaiset hallitsevat.  Smiley
tallennettu

Tunne itsesi.
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #124 : 31.10.2005 16:40:14 »

Depeche Moden biisin nimi, ja kuvaa minua hyvin kun olen tälläinen yöeläjä.. Cool
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #125 : 31.10.2005 22:50:59 »

Ilmatar tulee luonnollisesti siitä että ilma-merkki on hallitsevana niin aurinko-merkissä kuin nousevassa ym. joskus nuorempana ja hieman hektisempänä sain useaan otteeseen kuulla olevani varsinainen "ilmapää" juostessani paikasta toiseen, mielipiteitäni alati muuttaen sen kummemmin miettimättä->ilma-merkeille ominaisella tavalla Cheesy

Sittemmin vanhempana hieman vakavoiduttuani ja rauhoituttuani "joka-paikan- sekoboltsius" on jäänyt mutta tunnistan itseni edelleen tietynlaisena päättömyyttenä ja kärsimättömyytenä...sinänsä harmi nämä luonteen muutokset mutta toivottavasti, niin kuin sanotaan, aurinko-merkki alkaa enemmän vaikuttamaan kolmikymppisenä eli niitä aikoja odotellen...samanlaista hepsankeikka-meininkiä siis idiot2
tallennettu
Piukku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #126 : 01.11.2005 18:04:30 »

Joskus joku kaveri on keksiny ton nimen mulle...
tallennettu
Filipendula
Vieras
« Vastaus #127 : 01.11.2005 18:12:38 »

Jaahas, jos minäkin vastaisin tähän... Meikäläisen nicki tulee Mesiangervon latinankielisestä nimestä Filipendula ulmaria... Tämän valintaan on erinäisiä syitä. Ensinnäkin se, että latinankieli on intohimoni, ja yrttilääkinnästä olen kiinnostunut, joten kasvien latinankielisistä nimistä tämä Filipendula kuulosti minulle sopivimmalta.  Wink
tallennettu
boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #128 : 03.11.2005 19:08:02 »

Eiköhän sitä ole jo muissa ketjuissa mässäilty tarpeeksi mun minimerkillä että voi olla jo aika paljastaa sen alkuperä...

Kivoja mielikuvia se ainakin herätti kotikissasta,Donkey Kongiin  ja siitä vielä korkeasaaren paviaaneihin  2funny

Totuus on aika tylsä noihin edellä manittuihin verrattuna...
boboo on Marimekon yksi vanha autokuosi. Siitä se tulee. Ajattelin että kun tässä nyt olen äityslomalla ja pienen pojan äiti, että leikkiautot olis kuvannut sitä hyvin ja vielä sitten tuo että se on marimekkoa niin.... niin juuri  :Smiley
 angel  smitten
tallennettu

kitiska
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #129 : 03.11.2005 20:25:50 »

kitiska tulee vanhasta sakemanni koirani nimestä kiti,kun se kiti oli aina varattu joka paikassa,tuli siihen loppuun sitten ska:)ja eipä kellään ole sammaa tunnusta 2funny
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #130 : 03.11.2005 23:04:53 »

No Sawotarhan on ihka aeto savolaene ja kun oon naaras puolinen, niin siitä loppu osa -tar uglystupid2
tallennettu
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #131 : 04.11.2005 09:55:43 »

Helevettiläene, sawotar! Pitteekö sinunnii ruuvata lakki piähäes?
Sammoo juurta miekkii oun. Savolaene. Oekee o sukututkimushhii tehty äetin suvun savolaesuuvesta. Luulj äet, että on karjalaene... 2funny
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
sawotar
Vieras
« Vastaus #132 : 04.11.2005 18:46:09 »

hihii... tokkopa tässä piässä ies lakki pyssyy..  uglystupid2 eekös se savolaenen ou niin kiero, että ee luotikkaa osu? suatikka sit lakki 2funny
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #133 : 05.11.2005 23:57:11 »

Nimimerkkini siksi, koska rakkaus on tärkeintä. Pyrin itse olemaan mahdollisimman rakkaudellinen ja levittää sitä ympärilleni, missä ikinä kuljenkaan...  angel smitten smitten smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Aslan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #134 : 06.11.2005 02:49:46 »

Aslan on turkin kielessä leijona. Narniassa Aslan on tuo iso ja hyvä leijonakuningas joka taistelee totuuden ja hyvän puolesta pahaa vastaan. Kävin vuonna 1990 Turkin Cesmessä lomalla ja maalasin lahjaksi maustekaupan ikkunan. Spiceshop siinä luki ja vähän muutakin sekä signeeraus: "Aslan". Kauppias antoi minulle lahjaksi hienon nimimerkin. Kiitos, kiitos, kiitos.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: