Kiitos Ritsa
Ideatasolle taitaa jäädä hommat tänäänkin. Häiritsee oma saamattomuus ja laiskuus vaikkakin alhainen energiatasoni johtuu siitä etten ole vieläkään terve.
Bioresonanssiterapia jatkuu. Vuosi tuli täyteen syyskuussa. Onneksi minusta ei löytynyt enää homemyrkkyjä joka kertoo siitä ettei kodissani ole onneksi enää hometta.
Tiedän että äitini tulisi auttamaan jos vain pyytäisin mutta haluan itse siivota vaikka sitten pikkuhiljaa.
Hyvä että mainitsit ametistit. Nekin tarvitsee puhdistusta ja siitä aloitankin tänään.
Kristallit huomenna ja yhden huoneen ikkunanpesu johon laitan kristallin roikkumaan
Meedio ei todellakaan käske tekemään mitään. Ensimmäistä kertaa mainitsi kivet kun kysyin miten voin puhdistaa kotiani koska täällä käy usein maankenttään jumiin jääneitä apua hakemassa. Naapurissani asuu edelleen skitsofreenikko joten tässä kerroksessa on välillä hieman erikoiset energiat
Viime kuussa meedio piti Harjoitusten illan jossa oli yhteismeditaatio ja omaan oppaaseen tutustumista sekä pieniä selvännäköharjoituksia parityöskentelynä.
Mua kiinostaisi uppotua henkisiin harjoituksiin enemmänkin mutta tuntuu että kehon tulisi olla täysin kunnossa ennen sitä.
Resonanssiterapeutti sanoi että mulla on tosi herkkä keho. Siksi kodin energioiden esteetön liikkuminen on tärkeää - se vaikuttaa fyysiseen jaksamiseen