ookkei, mietin pitkään laitanko, näin vai en, what's the matter....
näää on vaan mun outoja ajatuksia toisista, vaikka ne rajoittuukin vaan siihen, nettiin ja foorumi.tyyppiin.
ja siihen, ketkä on mieleen jäänyt, eli ketkä ovat kirjoitelleet lähiaikoina, jne.....
eve^^: ajattelee syvästi, ja myös ottaa rohkeesti kantaa muidenkin näkemyksiin, eikä vaan niele kaikkee.
kyseenalaistaa asioita. ja ajattelee itse.
eklektikko: on mulle ainakin kävelevä tietopankki, jolla tietämys on laajaa, mihin on perehtynyt, todella paneutunut.
ja mikä parhainta, sitkeys siitä omasta itsestään, vaikka onkin ollut vääntöä, mutta eihän se kenenkään syy ole.
nousukuu: on mulle sellanen vastarannan kiiski, joka radikaalisti ottaa kantaa asioihin,
ja hyvin vesimiesmäisiä ajatuksia, tai uranusmaisia tulevaisuuden ajatelmia, mitä tavallaan rakastan ja vihaan.
ja ne ajatukset on sellaisia, mitkä todella saa miettimään. ja minä rakastan miettimistä, ja uusia ajatuksia
eli keep it going!
kuuhilda: on avoin ajatuksille, mutta tarvittaessa kärkäs, mutta kuitenkin keveä... ja kuka osaa poimia asioista
ne hedelmät. eli ne tosijutut. sieltä välistä kaivellen...varsinkin ne hyvät hedelmät toisista. keep your antenna virited!
ritsa: on tasapuolinen ja tilanteiden vakauttaja. ei piikkejä ylös eikä alas. järkevää tekstiä ja ymmärtävää toisia kohtaan,
osaa tasoittaa piikkeejä.
ghede: on flirtti, vailla rakkautta elämäänsä, ja on niin... vilpitön ihmisten rakastaja xD
vilpitön ja semmonen mitä on... mitä muuta siihen tarvitaan?
side: ajatuksia herättäviä keskustelun avauksia, sellasia mitä ei aina joskus itse hiffaa, mutta ainakin sellaisia, mistä itse oot
perillä. paneutunut...
laajoja, mistä muut on jäljessä? mutta jälkeenpäin ottaa kantaa...
ja aika radikaalejakin aloituksia... vähän ns. nousukuu. mutta eri tavalla. me love!
nikki: on planeettojen ja asteroiodien tietopankki, ja joskus toivon, että olisin itsekin perillä noista...eli vähän kade.
siitä että tietää noin paljon...
Hamal: Joka ikinen teksti on sellaista, mitä arvostaa, siinä on paljon näkökantoja, ja sellaisia asioita mitkä eivät ole riipaisuja,
vaan siinä kohtaa sellainen maallinen ja henkinen yhteys, mitä on todella ajateltu ja missä on pohjaa, ja on hyvin uskottavaa, ja nostaa
arvostusta.
.|.: (..|..., .....|.) eli suomennettuna: järkiperäinen taivaalta jysäyttäjä. en osaa paremmin kuvailla....
joka osaa tehdä summa summarumin?