Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mille nauroit viimeksi niin että masuun sattui?  (Luettu 38022 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
valonkantaja
Vieras
« : 21.05.2006 12:39:08 »

Hehheh...

Elikkä tänne kaikki mokat, oudot sattumat ja parhaimmat tilannekomiikkajutut!  Cheesy

Tuli vain tämä aihe mieleen, kun satuin tossa aamulla penkomaan kaikkia laukkujani, kun etin yhtä tiettyä hiuslenkkiä. No, mä sit löysin yhen käsilaukun, joka oli baarin jäljiltä, en ollut tyhjännyt sitä, siel oli kuitteja ja kaikkea ihme sälää. (Siitä on jo kuukausi kun viimeks ees kävin baarissa). Sit silmiin osu tällanen 5cm kertaa 12cm kokonen lappu, joka oli leikattu jostain (reunoilla katkoviivat ja saksien kuva) ja arvatkaapa mitä siinä luki?!  2funny "Tällä kupongilla SAAT P*LLUA"...

Nauroin varmaan 10min ihan kippurassa kun mietin, miten mun käsilaukkuun on joutunu tollanen, onkohan joku mies yrittäny käyttää sitä muhun..?! 2funny 2funny
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #1 : 21.05.2006 14:02:07 »

Toinen juttu, mille oon nauranu kymmenet kerrat on kun yhen viikon sisällä jotenkin onnistuin tekeen saman ihme mokan kahdesti... Olemme kämppiksemme kanssa kumpikin enempi tai vähempi epäjärjestyksellisiä, ei siksi ettemme pitäisi siisteydestä, vaan jotenkin toi siivoominen on vaan se viimenen asia mihinkä aikansa käyttää. Tämän johdosta pieni keittiötasomme on lähes aina täynnänsä astioita ja muuta sälää.

Olin laittanut ruokaa ja aloin saman tien tiskaamaan. Fiksuna tyttönä tein tietty tilaa pöydälle siirtämällä hellan päälle kaikkea, kuten kämppikseni muovisen kastelukannun. Tiskattuani lähdin viilettämään kaupungille ja kun palasin kämpille, kämppikseni oli kuolla nauruun ja yritti kertoa jotain, muttei naurultaan pystynyt... Sitten tajusin kun näin muodottomaksi sulaneen kastelukannun... Kämppikseni oli 5 minuuttia repinyt sitä irti levyltä ennen kun oli irronnut... Onneks ei ollu syttynyt palamaan! Pari päivää tuosta tapahtumasta sulatin omaan muovikauhaani valtavan reiän juuri samalla hellanlevyllä...  Grin Sen jälkeen olen ollut erittäin varovainen!
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 21.05.2006 16:46:59 »

Viimeksi nauroin taas omalle mokalle, jota en julkisesti kehtaa kertoo  Grin Ajattelin, että tämmöstä ei voi sattuu muuten kuin mulle  knuppel2. Onneksi on tuo taito nauraa omille kommennuksille, muuten en kestäis itteeni!
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 21.05.2006 17:35:40 »

Meidän iskä on kävelevä tilannekomiikkatapaus;

Asioita, joille olen nauranut kuollakseni on niin monia, ja useat niistä liittyy tavalla tai toisella isään.
Muutamia esimerkkejä, jotka nyt heti tulee mieleen;

Smiley Keväällä piti laitaa uusi linnunpönttö pihakoivuun. Iskä, joka tekee kaikki asiat hirveällä temmolla ja sen suuria suunnittelematta (sama luonteenpiirre periytynyt sitten minuunkin)ähersi tikapuilla pöntön kimpussa hyvän aikaa ja projekti näytti vähintäänkin vaikealta. Kun tyyppi siten vihdoin astuu alas koivusta esitelemään ylpeänä uutta pönttöä, saamme kaikki huomata, että pönttö on laitettu puuhun väärin päin, eli katto maata kohti.

Smiley Sama homma on tapahtunut myös keittiön kaapin uusien ovinuppien kanssa. Ähertämisen ja kiroilun jälkeen tulos on, että nupit on laitettu ovien sisäpuolelle.

Smiley Hauskaa on ollut myös se, kun iskä on kaupassa huomannut laittaneensa eriparikengät, eli ruskean ja mustan kengän jalkaan.

Hehheh, onhan noita. Pitäis kai kirjoittaa ylös että muistaa kaikki.

tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 21.05.2006 17:41:45 »

Cheesy

Tyttärelleni, joka lähti ulkoiluttamaan erään ystävämme koiraa. Koiran talutushihna ei ollut mukana ja niinpä etsittiin sitten korvikkeeksi jotain narua. Löysin aika kauhtunutta manilanarua, johon nuorimmainen kommentoi aivan vakavissaan ja nolona:

" Mutta jos ihmiset luulee meitä köyhiksi, kun on vaan tollasta !"

Mistä ne kaikki oppiikin ? Tätä ei varmasti ainakaan kotoa !!!  Shocked
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Heli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 21.05.2006 18:04:11 »

Kun lordi voitti euroviisut.. Se oli niin kerrassaan erikoista..
että Suomi voittaa euroviisut, mitä ei kukaan enää uskonut tapahtuvan ja vielä aika erikoisella ryhmällä..ja kuinka paljon vastustusta he ovatkaan saaneet osakseen, mutta silti uskoivat itseensä alusta alkaen !! on se mahtava!!!! 2funny 2funny smitten
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 21.05.2006 19:31:33 »

Näille nauran aina masu kipeenä ja käytänkin näitä muisteloita erityisen huonoina päivinä mielen nostattajina. Nää on kaikki jellona-serkkuni aikaansaannoksia, hän on varsinainen mestari saamaan kaverin nauramaan, olipa elämä miten nutullaan vaan...

1. Nyt on pyydettävä jo valmiiksi anteeksi kaikilta, joilla on vakaa uskonnollinen vakaumus, mutta tämä oli ihan silkkaa tilannekomiikkaa... Serkulla & perheellä oli pari hevosta ja poni. Kerran serkku oli kavereineen korjaamassa niiden aitoja pihalla, kun paikalle tuli ns. uskonkauppias. Pojat vähemmän asiasta kiinnostuneina jatkoivat hommaansa, ihan niinkuin eivät olisi mitään huomanneetkaan miehen pitäessä pakinaansa. Mutta oli hänellä kyllä yksi harras kuuntelija: serkun matala ja karvainen poni tuijotti uskonkauppiasta suorastaan huumaantuneen näköisenä... Lopputuloksen voinette kuvitella, kun tämä huomattiin...  2funny

2. Samaisella serkulla on muutaman vuoden nuorempi sisko, joka pikkulikkana harrasti myös viulunsoittoa. Serkun ja parin muun sukulaisen mielestä soitto kuulosti "IIIIaaaaa-IIIIIIaaaaaaa":lta, siis suunnilleen samalta kuin aasin hirnunta... Helkkari, miten epämusikaalista sakkia...! Ja miten epäkannustavaa lapsen kannalta...  2funny

3. Serkulle oli tulossa lounasvieras ja niinpä hän sai päähänsä valmistaa savustettua lohta ja kypsentää siinä samassa folioperunoita. No, hänellä oli savustuslaatikko, mutta ongelmaksi tuli tuli. Hätä keinot keksii ja niinpä hän tälläsi laatikon pallogrillin hiilloksen päälle. Kaikki näytti sujuvan hyvin ja lähdimme välillä hakemaan tuvasta kahvia, olin näet ohikulkureissulta siellä kylässä. Kun palasin kahvimuki kädessäni ulos, serkku hakkasi savustuspönttöä halolla saadakseen sen kiireesti auki. Tuli oli näet ollut turhan reilu ja savustuslaatikon sisällä olleet leppälastut jne. olivat syttyneet tuleen. Nauroin maha kippurassa ja jalat ristissä, kun näky oli niin mielettömän hullunkurinen. Sain sentäs sanotuksi hänelle, että eikös hänen pitänyt SAVUSTAA se lohi eikä LOIMUTTAA...  2funny  2funny
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #7 : 21.05.2006 19:45:16 »

Ai niin joo... Heh, tämä on paras, mutta siskoni tappaisi jos tietäisi että kerron tämän... 2funny

Monta vuotta sitten eräänä kauniina talvipäivänä siskoni päätti lähteä autolla jonnekin... Peruutti hitaasti pihasta... Peltotie oli aivan peilijäätä... Hän oli ajanut pihamme risteyksestä n.10 metriä (edelleenkin tosi hitaasti!) ja auto kiepsahti sitten jotenkin ihmeen kaupalla ojaan katolleen. Autolle ei käynyt kuinkaan eikä siskollekkaan muuta kuin pieni paniikki of course. Piti sitten soittaa naapurin isäntä traktoreineen apuun onkimaan autoa ojasta...

Muistan edelleenkin miten huvittavaa oli kun isä vain nauroi ja sisko raivostui siitä ja mökötti vaikka kuinka kauan... Heeh, miten joku voi onnistua?! Pari metriä pihasta, hitaasti ja auto katolleen!! uglystupid2 2funny 2funny
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #8 : 22.05.2006 19:29:28 »

2funny 2funny 2funny *Nauraa vedet silmissä täällä noille jutuille* eli NYT sain makeimmat naurut noita lukiessa 2funny
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 22.05.2006 19:46:36 »

Tositapaus viime viikonlopulta. Olimme autossa ja 4-vuotias tyttäremme istui repsikan paikalla hampurilaista syöden. Yhtäkkiä tyttö ojensi tuhruisen sormensa kohti isäänsä ja pyysi paperia. Miehellä ei siinä ajaessaan ollut tietenkään nenäliinoja tai talouspaperia käsillä, joten hän nappasi ruuanpalasen suuhunsa tytön sormesta luullen sormessa olevan töhryn olevan hampurilaisesta. Mies söi töhryn hyvällä ruokahalulla. Tyttö katsoi isäänsä suu auki ja kysyi: "Miksi sä iskä syöt mun räkää".  2funny

Riittipä siinä naurua, joskin ensi alkuun yökkäiltiin miehen kanssa niin, että meinattiin suistua ojaan.  2funny
tallennettu

valonkantaja
Vieras
« Vastaus #10 : 22.05.2006 20:04:56 »

Hehhehee... Nauroinpa räkäset naurot tolle Mayn jutulle...  uglystupid2 2funny

En tiedä mikä siinä on kun vaikka ikää tulee, niin aina vaan jaksaa naurattaa mitä tyhmemmät ja ala-arvosemmat pissa-kakka-jutut.. Mikähän niissäkin oikeen kiehtoo..? Grin

Äidin kanssa aina nauretaan sitä, kun mä kerran kotona vedin yhet pyöräilyhousut päälle ja huomasin et ne on takapuolesta vähän risat, mut aattelin et kotona voi olla minkälaiset rentut tahansa päällä... Kävelin sitten olkkariin ja sanoin äidille ja siskolle "toivottavasti teitä ei haittaa et mul on perseessä reikä" tajuamatta eka ite että mun sanomisella on toinenkin merkitys...  uglystupid2
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #11 : 22.05.2006 20:27:21 »

Noh, tämä tapaus sattui tänään... Ja kieltämättä ensiksi suorastaan v.....i,
mutta nyt jälkeenpäin olen naureskellut tapaukselle.
Olin tulossa pyörällä vanhempieni luota yökylästä. Pyörämatka kestää n. tunnin. Noh, reppu tavaraa täynnä selässä mennä huristelin, kunnes pysähdyin yksiin liikennevaloihin. Kun valot vaihtuivat vihreäksi, aloin ylittämään suojatietä. Sitten takaani kuului kops, vilkaisin ja kuului jälleen kops. Huomasin, että reppu selässäni oli auennut, kun ihan piukallaan tavaraa. Tupakka-aski oli tippunut keskelle suojatietä ja aurinkolasikotelo samaten hiukan lähemmäksi minua. Sitten rynnistin niitä hullunlailla noukkimaan, etteivät valot autoille ehdi vaihtua vihreiksi ja niiden päälle ajeta. Ehdin nippa-nappa ne pelastamaan ja olin äärimmäisen helpottunut. Mutta... Sittenpä pyörän luokse palatessani huomasin, että olihan tiellä muutakin tavaraa. Tien pientareella lojuivat sievästi alushousuni, pyjaman-housuni, rintaliivit, taisipa hammastahnakin siinä lötköttää. Kyllä autoilijat tuijottivat pitkään ja kummissaan, kun pompin pitkin tien viertä ja kaistojen keskikohtaa noukkien tavaroitani. Oli tosi noloa ja ketuttikin niin vietävästi.
Noh, tulipahan järjestettyä eräänlainen alusvaate-show keskellä katua...
Kyllä nyt jo naurattaa ihan älyttömästi tuo tapaus, mutta aluksi ei todellakaan !  2funny
« Viimeksi muokattu: 22.05.2006 20:28:56 kirjoittanut Gigianne » tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #12 : 25.05.2006 19:19:50 »

Heeh, miten joku voi onnistua?! Pari metriä pihasta, hitaasti ja auto katolleen!! uglystupid2 2funny 2funny

Tyttö katsoi isäänsä suu auki ja kysyi: "Miksi sä iskä syöt mun räkää".  2funny  2funny

"toivottavasti teitä ei haittaa et mul on perseessä reikä" tajuamatta eka ite että mun sanomisella on toinenkin merkitys...  uglystupid2

2funny         2funny        2funny
Jopas piristyi tämäkin mutruturpa ja suupielet vaihtoi suuntaa..
Oikku67(http://www.cosgan.de/images/midi/froehlich/a035.gif)

tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #13 : 25.05.2006 19:23:55 »

Hyvä oikku jos piristi... Cheesy

Minäkin kaipaisin nyt kyllä uutta naurun aihetta, on hermot sen verran kireellä kun seuraavat 2 viikkoa on yhtä pänttäämistä ja suorittamista... 4 tenttiä edessä, nyt sitä taas kerran tajuaa MIKSI luentomuistiinpanot kannattaisi lukea aina samana päivänä kotona pariin kertaan. Eikö tyhmä ikinä opi? idiot2
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 25.05.2006 19:52:03 »

Eilen illalla...luin oman tekstini jonka olin laittan menee eräälle henkilölle,ja voi kauhee mitä sian saksaa...ihan hävetti ja sit alko naurattaa...pikkasen kai yliväsynyt ja sillai ei meina tulla loppua.Teinihirviö kummasteli ja mitä enmmän se arvosteli taas viisaasti käyttäytyvää mamaa,sen kovemmin nauratti...no hyvää se teki olo keveni aavistuksen 2funny
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  

Siirry: