Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mille nauroit viimeksi niin että masuun sattui?  (Luettu 38006 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Lari
Vieras
« Vastaus #15 : 17.06.2006 10:09:06 »

Kävin eilen saunassa ja ilkosillaan olin menossa vaatekaapille. Yhtä-äkkiä aloin heiluttamaan pyllyy niin että pakarat hölskyy.  Grin

Voi vitsi että se oli hassun tuntoista. Kokeilkaapa tekin  2funny

Nytkin hymyilyttää niin, että posket on ihan kipeät kun mietin tuota  uglystupid2

T:Pakaramies  Wink
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #16 : 17.06.2006 10:13:58 »

Voi vitsi että se oli hassun tuntoista. Kokeilkaapa tekin  2funny
T:Pakaramies  Wink

2funny  Eiii.. näillä selluliiteilla hölskyy ihan ilman ylenmääräistä heiluttamistakin..
Vai Pakaramies..  2funny   2funny

Oikku..  tikahtuu nauruun  Grin smitten
tallennettu
Niizu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #17 : 17.06.2006 17:02:34 »

Tässä minun kommelukseni Smiley. Omistan siis kaksi koiraa, toinen pentu ja toinen jo aikuinen. Nohh, töiden jälkeen lähen suoraan pissattamaan molemmat. Tiedä mikä päässä viirasi, mutta päästin aikuisen koiran vapaaksi pieneen metsään (joka on kerrostalojen kekskellä), että tekisi tarpeet nopeasti ja päästäisiin sisään. Kaikki ei mennyt sitten niinkuin piti Cheesy, isompi koira tiputti samantein korvat vapaaksi päästyään (on yleensä kuuliainen, mutta pennun tultua taloon on kuulo kortilla)ja hävisi "pupujahtiin" talojen väliin. Minä huudan kitarisat suorana koiraa ja rukoilen, ettei ketään tulisi vastaan. Lähen rämpimään metsässä, pentu vieressä. Metsän aluskasvillisuus aika runsasta jo ja pikkuinen häviää välillä pöheikön sekaan :Smiley, mutta urhoollisesti tulee perässä. Isompi koira tulee näköpiiriin ja ei meinaa antaa ottaa kiinni, kun näkee mun olevan vihainen knuppel2. Saan maaniteltua lähelle, nappaan kiinni, kun huomaan, että pentu "katoaa" mun vierestä, hupsista Wink. Raukka pieni vierii maakellariin uumeniin. Mä ihan kauhusta kankeena, ett nyt sattui jotain. Höpsistä, toinen kompii ilo silmissä takaisin ylös. Siinä vaiheessa minä tuumaan, ett NYT painutaan sisälle ennenkuin henki lähtee. Ei siinä mitään, mutta kotiin päästyäni huomaan että pennun pää on täynnä punkkeja, kun pyöri siellä pöheikössä Grin. Nauroin kotona vedet silmissä puolisen tuntia 2funny!! OIKEESTI olisi voinut käydä pahasti. Ja mä olen Oikeesti Todella Vastuuntuntoinen Koiranomistaja angel
tallennettu

Aurinko-skorpioni
Nouseva-rapu
Kuu-kaksoset
Venus-jousimies
Asterix
Vieras
« Vastaus #18 : 17.06.2006 17:57:46 »

Nauroin viimeksi masu kippuralla eilen illalla ja viime yönä.  Cheesy
Tuota hervotonta olotilaa jatkui kello aamu neljään asti. Cheesy
Olen viime päivinä nauranut vatsalihakseni kipeiksi useana päivänä.
Ovat tänäänkin hellinä. Cheesy

Syy tähän on eräs uusi miespuolinen ystävä, siis ihan ystävä,
jolla on aivan uskomattoman posketon ja älykäs huumori ja supliikki. Cheesy
En muista, milloin viimeksi jonkun miehen kanssa olisi ollut näin poskettoman hauskaa! Cheesy
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #19 : 18.06.2006 13:48:57 »

Tänään kun muistelin kommelluksia joita vuosien varrella sattunut. Tässä muutamat tilannekomiikkapläjäykset, jotka edelleen saavat nauramaan:

1. Lapsena saunan suihkutilassa ollessani jostain syystä erehdyin nojaamaan oveen, joka ei ollutkaan kunnolla kiinni ja lentää römähdin ilkosillani pukuhuonetilan lattialle. Siskojen kanssa naurettiin ihan mahat kippurassa.  2funny

2. Joskus yläasteella kävimme Urho kekkosen museossa/kotitalossa ja siellä kenkien päälle piti laittaa sellaiset siniset muoviset "suojatossut". No, ei siinä mitään, mutta kun lähdimme pois museosta rupesin kuuntelemaan ja ihmettelemään kahinaa joka kuului kävellessäni. Katsahdin jalkoihini ja huomasin, että nuo suojat olivat jääneet päälle.  2funny

3. Kerran keskustelin parhaan ystäväni kanssa niitä näitä seisoskellen jalkakäytävällä. Yhtäkkiä "repesin" ihan hervottomaan nauruun, kun huomasin, että ystäväni seisoi huomaamattaan vesilätäkössä.  2funny

4. Olin ostoksilla äitini, isäni ja mieheni kanssa. Ostosreissun jälkeen menimme autoon, ja ykskaks mieheni rupesi hekottamaan äidilleni. Äitini oli nimittäin laittanut silmälasit ja tarkasteli ostoskuittia, mutta häneltä puuttuikin, oli pudonnut, toinen linssi silmälaseista eikä hän huomannut sitä.  2funny

5. Vanhempieni kanssa kerran mökillä ollessani, variksilla oli tapana tulla kuistille tonkimaan ja levittelemään roskia, joita äitini välillä aina kävi hätistelemässä. Eräänä päivänä isäni sitten pieraisi todella äänekkäästi, ja äitini kuuli väärin, luullen harakoiden taas "mekastavan" kuistilla. Hän  suorastaan ryntäsi sinne, sanoen: " No niin, taas ne varikset on siellä roskien kimpussa!". Arvatkaa vaan nauroimmeko kaikki?  2funny  2funny 2funny 2funny
« Viimeksi muokattu: 18.06.2006 13:54:47 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 19.06.2006 11:30:19 »

5. Vanhempieni kanssa kerran mökillä ollessani, variksilla oli tapana tulla kuistille tonkimaan ja levittelemään roskia, joita äitini välillä aina kävi hätistelemässä. Eräänä päivänä isäni sitten pieraisi todella äänekkäästi, ja äitini kuuli väärin, luullen harakoiden taas "mekastavan" kuistilla. Hän  suorastaan ryntäsi sinne, sanoen: " No niin, taas ne varikset on siellä roskien kimpussa!". Arvatkaa vaan nauroimmeko kaikki?  2funny  2funny 2funny 2funny

Kiitos Rakkauden enkeli! Nauroin niin että leikkaushaavat kipristeli (toipilaana leikkauksesta). Nämä tosielämän sattumukset ovat niitä kaikkein parhaita juttuja.  Wink

Tuli vielä tuosta Rakkauden enkelin jutusta mieleen hyvin samankaltainen omasta nuoruudesta. Olimme mieheni kanssa vanhalla kunnon vesibussiristeilyllä ja istuimme ulkokannella maisemista nauttien. Yhtäkkiä takaa kuului kauhea törähdys. Pelästyneenä (vähän jo katastrofitunnelmissa) havahduin mietteistäni ja kysyin mieheltäni : "Tööttäskö tää laiva?" Mieheni nauroi ihan kippurassa ja sanoi: "Ei kun toi mies niisti meidän takana".  Grin Onneksi oli sentään ulkomaalainen turisti, joten ei ymmärtänyt mikä meitä nauratti.
« Viimeksi muokattu: 19.06.2006 11:32:50 kirjoittanut May » tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #21 : 19.06.2006 11:41:45 »

Kiitos Rakkauden enkeli! Nauroin niin että leikkaushaavat kipristeli (toipilaana leikkauksesta). Nämä tosielämän sattumukset ovat niitä kaikkein parhaita juttuja.  Wink

Tuli vielä tuosta Rakkauden enkelin jutusta mieleen hyvin samankaltainen omasta nuoruudesta. Olimme mieheni kanssa vanhalla kunnon vesibussiristeilyllä ja istuimme ulkokannella maisemista nauttien. Yhtäkkiä takaa kuului kauhea törähdys. Pelästyneenä (vähän jo katastrofitunnelmissa) havahduin mietteistäni ja kysyin mieheltäni : "Tööttäskö tää laiva?" Mieheni nauroi ihan kippurassa ja sanoi: "Ei kun toi mies niisti meidän takana".  Grin Onneksi oli sentään ulkomaalainen turisti, joten ei ymmärtänyt mikä meitä nauratti.

Mikä leikkaus oli, jos saan kysyä? Toivu hyvin ja rauhassa.  smitten

Kiitos itsellesi, sillä minä puolestani nauroin paljon kertomuksellesi.  2funny Itse olen myös joskus naureskellut, kun jotkut todella niistää töräyttävät niin käsittämättömän kovaäänisesti.  Grin
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #22 : 19.06.2006 14:34:06 »

Olimme mieheni kanssa vanhalla kunnon vesibussiristeilyllä ja istuimme ulkokannella maisemista nauttien. Yhtäkkiä takaa kuului kauhea törähdys. Pelästyneenä (vähän jo katastrofitunnelmissa) havahduin mietteistäni ja kysyin mieheltäni : "Tööttäskö tää laiva?" Mieheni nauroi ihan kippurassa ja sanoi: "Ei kun toi mies niisti meidän takana".  Grin Onneksi oli sentään ulkomaalainen turisti, joten ei ymmärtänyt mikä meitä nauratti.
[/quote]

2funny   2funny
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 19.06.2006 14:37:29 »

Mikä leikkaus oli, jos saan kysyä? Toivu hyvin ja rauhassa.  smitten

Rakkauden enkeli, laitan sinulle yv:n.  Smiley
tallennettu

Elonkorjuu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #24 : 19.06.2006 14:53:42 »

Mä olen tässä tutustunut yhteen niin sekopäiseen ja hauskaan mieheen ettei mitään rajaa... Toisaalta ne jutut on joskus äärimmäisen loukkaavia jos ne ottaisi henkilökohtaisesti, mutta jotenkin en vaan osaa ottaa...

Ollaan tapailtu muutamia kertoja "sattumalta" eikä ikinä sovita uutta tapaamista. No, kun olin viimeksi lähdössä hänen luotaan, hän sanoi mulle että jos hän lähtee baariin ajelisinko autolla tuolla kylillä. Voisin kätevästi ottaa hänet kyytiin ja antaa suuhoitoa, koska hänen on pakko saada suuhoitoa. Tän hän sano täysin vakava ilme naamalla, ikään kuin vaatimalla. Sitten olin hetken aikaa hiljaa ja hymyilin typerän näköisenä. Sitten hän naurahti ja sano, et tiedäthän, hampaiden lankaus, pesu, yms. eli suuhoitoa... Cheesy

Naurettiin vähän aikaa ja kun kysyin et mistä se repii noi kaikki ihme juttunsa hän vastas et huonojen vitsien kaatopaikalta. Sillekin naurettiin vaikka kuinka kauan.

Hmm.. Ei nää nyt tällä tavalla kuulosta erityisen hauskalta, mut kun se tyyppi on vaan niin hemmetin koominen. Jotenki niin kovan ja pelottavan näkönen ja puhuu koko ajan sellasella jotenkin uhoavalla aksentilla, mut ei se kyllä itekään usko itteensä...
Wink
tallennettu

This little light of mine, I'm gonna let it shine! -valonkantaja
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 20.06.2006 09:03:38 »

Naapurin äiteellä on käsi kipeänä, ja hänen 4v tyttärensä oli kysynyt, että onko siitä patteri lopussa, kun ei toimi Grin
« Viimeksi muokattu: 20.06.2006 09:07:34 kirjoittanut Elektra » tallennettu
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #26 : 20.06.2006 12:06:30 »

Hyvät naurut saaneena kerron tuossa viime viikolla sattuneen hassun jutun, jolle naurettiin aivan tajuttomasti - väsymyksemme vuoksi.

Olimme tyttäreni kanssa taapertaneet melkoisen matkan ja palanneet hotellille takaisin auringonottoon ja uimaan. Alkoi sitten tekemään päiväkahvia mieli ja suuntasimme allasbaarille baaritiskin palleille ja tilattiin kahveet. Kahvit saatuamme hörppäilin omaani ja vierestäni kuului ihmeellinen kolahdus ja suhinaa..... tyttäreni oli onnistunut kumoamaan kahvinsa naamalleen ja syliin sekä osittain minunkin syliini. Automaattikahvissahan on sellainen vaahto päällä ja hänelle oli jäänyt viikset siitä vaahdosta. Siis likka oli niin huvittava näky että ulvoin väsyneenä naurusta varsin viisi minuuttia ennenkuin sain sanottua että pyyhkii ne viikset pois. Koko baaritiski kikatti, hörötti ja nauroi. Tyttäreni oli tukehtumispisteessä naurunsa kahvinsa ja muiden reaktioiden vuoksi.....
Mutta nauru piristi, ei ollu yhtään väsy olo enää sen jälkeen ja saksalaispariskunta joka oli vieressämme baarissa ,tervehti sen jälkeen meitä aina kun tuli vastaan Grin 2funny Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #27 : 20.06.2006 21:28:17 »

Grin
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #28 : 21.07.2006 20:14:43 »

Minä voin kirjottaa, jos te ette halvaa  Smiley

Tästä on jo aikaa jonkinverran. Kuitenkin... minä ja siskoni olimme kylässä äitini luona. Siskoni oli leipomassa jotain herkkuleivosta ja niitä likasia kuppeja oli pitkin keittiötä. Yhdellä lautasella oli jotain tummaa töhnää.

Kun ketään ei näkynyt keittissä sipaisin siitä suuhuni vähän. Hmmmm..... mielenkiintoinen maku hmmmm.... aika pahaa, tuumin. Siskoni pyörähti keittiöön kun ihmettelin makua suussani.
Sisko kysyi: maistoitko sinä tuosta?
minä: Joo *hämilläni*
Sisko: Se on Hennaa (sitä ainetta millä värjätään tukkaa punaiseksi)
minä:*punastuu*
Sisko: Ei se mitään, se on jotain luonnon tuotetta.
Minä: aika pahaa silti *katoan paikalta*
(http://bluebear.dk/funstuff/pic/calvin-hobbes/ani-small.gif)
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #29 : 21.07.2006 21:28:03 »

Hennaa..  Tongue argh, sehän haiseekin pahalle..
muistaakseni  Huh ..mun mutsi käytti sitä kun olin penska.
Heh, eli kaaauuuaan sitten..  Cry
   smitten Willow  (http://www.theangrycrayon.com/forum/images/smilies/rofl.gif)   smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  

Siirry: