Tässä minun kommelukseni
. Omistan siis kaksi koiraa, toinen pentu ja toinen jo aikuinen. Nohh, töiden jälkeen lähen suoraan pissattamaan molemmat. Tiedä mikä päässä viirasi, mutta päästin aikuisen koiran vapaaksi pieneen metsään (joka on kerrostalojen kekskellä), että tekisi tarpeet nopeasti ja päästäisiin sisään. Kaikki ei mennyt sitten niinkuin piti
, isompi koira tiputti samantein korvat vapaaksi päästyään (on yleensä kuuliainen, mutta pennun tultua taloon on kuulo kortilla)ja hävisi "pupujahtiin" talojen väliin. Minä huudan kitarisat suorana koiraa ja rukoilen, ettei ketään tulisi vastaan. Lähen rämpimään metsässä, pentu vieressä. Metsän aluskasvillisuus aika runsasta jo ja pikkuinen häviää välillä pöheikön sekaan :
, mutta urhoollisesti tulee perässä. Isompi koira tulee näköpiiriin ja ei meinaa antaa ottaa kiinni, kun näkee mun olevan vihainen
. Saan maaniteltua lähelle, nappaan kiinni, kun huomaan, että pentu "katoaa" mun vierestä, hupsista
. Raukka pieni vierii maakellariin uumeniin. Mä ihan kauhusta kankeena, ett nyt sattui jotain. Höpsistä, toinen kompii ilo silmissä takaisin ylös. Siinä vaiheessa minä tuumaan, ett NYT painutaan sisälle ennenkuin henki lähtee. Ei siinä mitään, mutta kotiin päästyäni huomaan että pennun pää on täynnä punkkeja, kun pyöri siellä pöheikössä
. Nauroin kotona vedet silmissä puolisen tuntia
!! OIKEESTI olisi voinut käydä pahasti. Ja mä olen Oikeesti Todella Vastuuntuntoinen Koiranomistaja