Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mille nauroit viimeksi niin että masuun sattui?  (Luettu 38032 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #45 : 05.09.2006 22:53:51 »

Grin Ja minulla taas kuva vaihtunut, eli ei pidä edelliseen kuvaan liittämäni sepustukset enää paikkaansa. Tuossa näyttävät kovin auringon vaalentamilta.  2funny Ja minun kun piti jo olla hiljaa tästä hiuskeskustelusta...  Embarrassed Lips Sealed
tallennettu
heguli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #46 : 06.09.2006 06:26:59 »

Koskahan nauroin viimeksi niin että vatsaan sattuu...

Undecided En muista  Cry
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #47 : 06.09.2006 15:45:44 »

Me naurettiin tänään harjottelussa parin opiskelijakaverin kanssa viimeiset pari tuntia kaikelle mahdolliselle, kun olimme niin väsyneitä... Kaikki lähti siitä, kun kävin alhaalla yhen meidän luokan pojan kanssa ruokalassa syömässä. Meidän pitää ostaa sellaset ruokaliput, johon täytetään mm. "ruokailijan nimi". Katselin sivusilmällä että tyyppi kirjottaa nyt kyllä ihan jotain muuta kun nimeensä, ja se olikin pistänyt siihen "lihapullat".. uglystupid2 2funny Oli nimittäin lukenut vähän väärin, "ruokalajin nimi".. Wink

Myöhemmin menin osastolla hakemaan yhtä dementoitunutta potilasta vessasta ja huutelin sieltä ovelta että "jokos on valmista, vai odotetaanko vielä hetki, tuliko mitään?", niin tämä tuumasi hetken ja sanoi ettei oikein tiedä miksikä sitä sanotaan, mutta kuitenkin jotain tuli... Pian kuului kirkkaalla äänellä "Hetkinen, siis sehän oli vakava pieru..." Ressukka ei muistanut ulosteelle mitään muuta ilmaisua... smitten 2funny
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #48 : 06.09.2006 16:16:35 »

Myöhemmin menin osastolla hakemaan yhtä dementoitunutta potilasta vessasta ja huutelin sieltä ovelta että "jokos on valmista, vai odotetaanko vielä hetki, tuliko mitään?", niin tämä tuumasi hetken ja sanoi ettei oikein tiedä miksikä sitä sanotaan, mutta kuitenkin jotain tuli... Pian kuului kirkkaalla äänellä "Hetkinen, siis sehän oli vakava pieru..." Ressukka ei muistanut ulosteelle mitään muuta ilmaisua... smitten 2funny

"sehän oli vakava pieru..."
Loistavaa, paljon kivemmiin sanottu, kuin "tulipa iso pa**a"..  smitten  Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #49 : 06.09.2006 19:41:36 »

Undecided En muista  Cry

Hyppii ja ilveilee mahdollisimman hullunkurisesti. Kutittelee.  Cheesy

Yksi konsti saada itsesi nauramaan oikein kunnolla on vuokrata vaikka jokin komedia. Suosittelen lämpimästi Austin Powersia. Omia nauruhermojani ainakin kutkuttaa ne kaikki Austinit.  2funny Toinen keino voisi olla se, jota lapsena kavereideni ja siskojeni kanssa harrastettiin, että ruvettiin vain ihan huvikseen nauramaan tekonaurua ja se hetken ajan päästä muuttui ihan oikeaksi ja aidoksi naurun hekotukseksi. Siis ihan oikeasti rupesi naurattamaan. Hei mutta, onko se sitten ollut juuri sitä nykyisin mainostettua naurujoogaa?  :Smiley Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #50 : 06.09.2006 19:49:50 »

(http://www.fund4horses.org/images/laughing_horse_acclaim_images.jpg)

(http://www.celticbug.com/Animations8/Laughing.gif)
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #51 : 07.09.2006 01:23:11 »

Undecided En muista  Cry

Cry   Lips Sealed   Tongue   Huh   Shocked   Angry   Cheesy   smiley6600

Tosi-on, miksi silloin nauroin, jos en nyttenkään.

( vatsani on tosi hyvässä kunnossa ).

smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #52 : 13.09.2006 18:04:48 »

Omien lasten sutkauksille saan nauraa maha kippurassa melkein päivittäin. Likat opettelevat nyt lukemaan, vanhempi osaa jo, mutta nuorempi "tupla" joutuu vielä tekemään töitä asian eteen. Annoin hänelle eilen illalla näppiin uusimman Positiivarit Plussan ja näytin lyhyttä tikkukirjainotsikkoa "AAMUN AJATUS". Sen "aamun" hän sai selville, mutta "ajatus" oli jo vaikea ja yritin tietysti johdatella häntä. Kysyin, että mikä olis vastaava sana miettimiselle (ajatteleminen), no sen hän keksi hetken päästä. No mikäs vähän lyhyempi sana siitä ajattelusta sitten tulee? Ei auennut vielä. Sitten kysyin, että mitä hänellä liikkuu siellä korvien välissä, kun hän ajattelee. Hetken miettimisen jälkeen lapseni kasvoille syttyi aurinkoinen ilme ja hän hihkaisi riemuissaan: "VAIKKUA!"

Arvatkeepa, kuka repesi...  2funny 2funny 2funny

Ja taas oli äiteellä kauhia selittäminen, ettei äiti pahalla naura, kun sehän oli aivan loistava älynväläys, en olis itte ikinä keksinyt moista... Lapsi oli tietysti verisesti loukkaantunut, töröllään ihan kirjaimellisesti ja mutisi, että nyt mie tietysti taas juoruan kaikille, mitä hän oli sanonut ja kaikki nauraa hänelle... Eikun taas selittämään lapselle, että sehän on vaan ihanaa, jos saa toiset hyvälle tuulelle, ei ne pahuuttaan naura...

Kuopukselta on irronnut tällasia monet kerrat aiemminkin. Eräänä iltana selitin tytöille, että tietokone on itessään ihan tyhmä vempele, ei se osaa mitään itse ajatella, vaan kaikki ohjelmat siinä on ihmisen tekemiä (tietsikka oli silloin takkuillut jostain syystä). Hetken mietittyään pikkuakka totesi: "Tietsikka on älykääpiö!" Täsmälleen niin, voiko sitä enää sen ytimekkäämmin sanoa...  Grin
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
MetalLady
Vieras
« Vastaus #53 : 13.09.2006 18:22:52 »

Viimeeksi ihan oikeasti, mulla pääsi nauru, kun Lari kertoi että sen persoonakortti on "Hirtetty" mielessä vilahti Larin ilme, vaatimaton ja yllättynyt samaan aikaan.
No eihän sille sais nauraa, kun eihän se sitä tarkoita.

Anteeksi Lari  Embarrassed  mä olen vissiin hieman perverssi, kun olen hieman vahingoniloinenkin. uglystupid2
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #54 : 13.09.2006 18:43:30 »

http://www.guba.com/watch/3000000199?type=s&mst=31&o=15

Hmm... En tiedä osaanko liittää tätä linkkiä nyt tähän oikein, mut tossa pitäs tulla sellanen aikas kiva video... Grin
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #55 : 13.09.2006 18:50:29 »

Viimeeksi ihan oikeasti, mulla pääsi nauru, kun Lari kertoi että sen persoonakortti on "Hirtetty" mielessä vilahti Larin ilme, vaatimaton ja yllättynyt samaan aikaan.
No eihän sille sais nauraa, kun eihän se sitä tarkoita.

Anteeksi Lari  Embarrassed  mä olen vissiin hieman perverssi, kun olen hieman vahingoniloinenkin. uglystupid2
Kiva että oli hauskaa  smitten
Pitääpä käydä katsomassa miten itseäni siellä ilmaisin.  Grin
Kyllä sen verran nuista korteista ymmärrän, että oli se hirtty, kuolema tai jotain vastaavaa, niin mitään pahaa se ei tarkoita.

Eli naurakaa vain ihan vapaasti aina kun siltä tuntuu  Wink
 smitten
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #56 : 13.09.2006 18:53:39 »

(http://i59.photobucket.com/albums/g306/pamelapk77/05.jpg)
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #57 : 01.02.2014 21:45:15 »

Semmosesta riemusta on liian kauan, koska en muista Undecided
tallennettu

Kuuntele tuulta.
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #58 : 14.07.2014 22:54:37 »

Tälle voisi nauraa vedet silmissä:

http://paivalehti.com/terveys/laakarit-kauhistuivat-bx/

Toimitus on jopa vaivautunut laatimaan "uskottavan tuntuisia" lukija-/käyttäjäkommentteja.
Ne ovat itse asiassa sivun koomisinta antia...

Grin
tallennettu
ghede
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #59 : 14.07.2014 23:00:31 »

Tälle voisi nauraa vedet silmissä:

http://paivalehti.com/terveys/laakarit-kauhistuivat-bx/

Toimitus on jopa vaivautunut laatimaan "uskottavan tuntuisia" lukija-/käyttäjäkommentteja.
Ne ovat itse asiassa sivun koomisinta antia...

Grin

Oli ne kommentit ainakin mun mielestä ihan uskottavia... :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  

Siirry: