Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viisi paljastusta uudesta energiasta (Kryon 13.9.2014 Hampuri)  (Luettu 9400 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« : 05.10.2014 13:14:46 »

Kuuntelen aika tuoreeltaan yleensä netistä löytyvät Kryon kanavoinnit, nyt syksyllä niitä on tullut aika paljonkin. Yksi niistä synnytti minussa voimakkaan sisäisen tarpeen tuoda ko. kanavointi tälle foorumille. Niinpä sitten translitteroin ensin kyseisen kanavoinnin englanninkieliseksi tekstiksi ja käänsin sen sitten suomeksi. Minulla on itse asiassa loppukesästä asti koko ajan vahvistunut semmoinen intuitiivinen olo, että kohta tulee kanavointi joka on erityisen tärkeä viesti viedä eteenpäin ja tämä se nyt sitten taisi olla.

Kyseessä on Kryon kanavointi Hampurissa 13.9.2014, joka on myös tulkattu siis saksaksi.
Jos saksa tai englanti sujuu, suosittelen ehdottomasti mieluummin kanavoinnin kuuntelemista, kuin tämän tekstin lukemista, sillä käännös on kuitenkin aina käännös. Ilmainen mp3-tiedosto siitä on ladattavissa/kuunneltavissa tältä sivulta, se on tuo jälkimmäinen näistä kahdesta:
http://www.kryon.com/cartprodimages/2014%20downloads/download_Hamburg_14.html

Muutama huomio käännöksestä:
- Kun Kryon puhuu tämän kanavoinnin alussa kääntämisestä, hän tarkoittaa kanavoinnissa sitä saksan kielen tulkkia. En itse osaa saksaa, mutta hitsit että on miehellä kaunis ääni ja tulkkaus kaunista 'paritanssia' ajoitusten puolesta, niinkuin sellainen voi parhaimmillaan olla. Tämä kanavointi on varmaan aika antoisa myös niille, joiden vahvin vieras kieli on saksa.
- Kryon puhuu itsestään usein kanavoinneissa sekä yksikössä että monikossa, mikä sopinee hyvin moniulotteiselle olennolle.  Smiley
- Englannin kielessä sinuttelumuotoa ei ole ollut enää käytössä pitkään aikaan (se on se vanha thee, thou muoto jota raamatussa näkee), vaan sinuttelu/teitittely ero ilmaistaan sillä käytetäänkö puhuteltavasta etu- vai sukunimeä. Ninpä olen (kuten muutkin näitä kanavointeja suomentaneet, otin ja vähän vilkaisin netistä) kääntänyt 'you'-sanan joskus 'sinä' ja joskus 'te', vähän asiayhteydestä riippuen.

Itse kanavointi seuraavassa viestissä.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 05.10.2014 13:16:08 »

Viisi paljastusta uudesta energiasta - Kryon Hampurissa 13.9.2014

Tervehdys rakkaat ystävät, minä olen Kryon Magneettipalvelusta. Juuri ennen kuin partnerini astuu sivuun, täytän hänet energialla, tunteella ykseydestä kaiken kanssa, rauhasta minkä tahansa suhteen. Ja hän haluaa pysyä siinä, mutta hän astuu aina sivuun ja päästää minut sisälle. Hänellä ja minulla on liittolaisuus, elämänikäinen sopimus. On niin paljon mitä haluan antaa teille. On asia nimeltään kolmas kieli. Sitä on vaikeaa kuvailla, se ei ole 3D:ssä. Me kutsumme sitä kolmanneksi kieleksi, koska [numero] kolme on katalyytti. Se ei ole oikeastaan ollenkaan kieli. Se on käsite, tietous ja tapa kommunikoida kanssasi. Kaikki vanhat sielut ymmärtävät tätä kieltä ja kun istut täällä, kolmas kieli on se mikä halaa sinua, ympäröi sinut, pitää sinut turvassa, rauhoittaa sinua. Vain nämä muutamat hetket jolloin olemme yhdessä. Kolmas kieli kertoo sinulle että tämä on todellista kommunikaatiota. Se puhuu intuitiiviselle osalle ihmisessä ja vakuuttaa heidät siitä mikä on totuutta ja mikä ei ole.

Tänä aamuna kerroin teille, että haluan antaa teille jotakin mitä kutsun uuden energian perusväittämiksi. On asioita jotka ovat odotettavissa, se miten asiat alkavat toimia ja olen kertonut nämä monille, mutta aina partnerini kielellä. Haluan että kuulette ne omalla kielellänne ja sen kauniin tavan jolla sitä käännetään ja sen sydämen lahjomattomuuden mitä tuo käännös edustaa. Rakas ihminen, tämä ei ole isoisäsi uusi aika, tämä ei ole isoäitisi esoteriaa. Tämä ei ole vanhempiesi uusi energia. Mitä tahansa he kertoivatkin sinulle, tämän planeetan esoteria on muuttumassa. Ainoa asia joka on samaa ja josta voit saada otteen on hengen rakkauden vakuutus ja se että et ole yksin, mitä tahansa tapahtuikin, mitä tahansa näitkin uutisissa, mitä tahansa sitten tapahtuukin omassa elämässäsi. Joitakuita teistä testataan, enkä tarkoita epäsopivalla tavalla, vaan tavalla joka vain sanoo: "Tarkoitatko sitä, oletko todella osa tätä muutosta, vai etkö ole?" Jotkut teistä tekevät päätöksiä tämän aiheen ympärillä ja jotkut ovat jo tehneet niitä. Vanhojen sielujen on aika nousta jaloilleen ja siirtyä eteenpäin. Ja jotkut ovat olleet tässä asiassa mukana vain vähäisessä määrin. He ovat julistaneet sitä älyllisin keinoin eivätkä ole koskaan tunteneet sitä sydämessään. He ovat ensimmäisiä jotka sanovat ’minulle riittää’ ja se on soveliasta. Haluan että ymmärrätte että henki ei tuomitse. Mutta ne jotka ovat puhtaita, siirtyvät eteenpäin, he jotka eivät ole peloissaan. Ja te olette heitä. Minä tiedän ketkä istuvat yleisössä, minä tiedän ketkä kuuntelevat. Täällä on puhtautta, täällä on herkkyyttä, ajatuksen kauneutta. Antakaa minun kertoa teille joitain asioita joita olen kertonut viimeisten kahden vuoden aikana. Tässä on yksi, kaikkiaan niitä on viisi.

Numero yksi: Muutos on uusi normaali.
Tämä on monille niin vaikeaa. On niitä jotka edelleen odottavat asioiden palaavan sellaisiksi kuin ne olivat, tässä huoneessa on parantajia jotka haluaisivat palata siihen miten asiat olivat. Täällä on meedioita, niitä jotka haluaisivat ylittää sillan ulottuvuuksien väliseen tilaan, mutta tuo silta on kadonnut. He odottavat sen palaamista. Se ei tule palaamaan. Parantaja: Asiat eivät koskaan palaa ennalleen. Haluaisin sinun ymmärtävän tämän ja siirtyvän eteenpäin, löytämään uutta energiaa parantamisesta, kuten aina ennen olet tehnyt, mutta voimakkaampana. Meedio: Haluan että virittäydyt uudelle taajuudelle joka lähettää sinulle. Se on korkeammalla taajuudella, rakas ystävä. Olet odottanut vanhan taajuuden paluuta, etkö olekin? Se ei tule palaamaan. Etsi uutta taajuutta, se on sinun. On niin monia valotyöläisiä, jotka ovat tässä tilassa. Muutos on uusi normaali. Ja juuri  kun olet löytänyt tuon taajuuden, sinulle alkaa uusi työ. Tämä on vertauskuva. Sinun täytyy pysyä taajuusmuutosten mukana, pysyä ajan tasalla taajuuksien muutosten suhteen. Sinä et tule astumaan yhdestä laatikosta toiseen laatikkoon, tulet astumaan ulos laatikosta liikkuvalle alustalle ja sinun täytyy pysyä sen tahdissa. Hyvä uutinen on se, että se ei tule olemaan niin kovin vaikeaa, koska sinulla on siihen työkalut. Sinun täytyy vain pystyä pääsemään muutoksen lähtökohta olettaman ohitse. Kuvittele että olet lähtenyt töihin ja kun palaat kotiin, huomaat että kaikki huonekalut ovat nousseet ja järjestäneet itsensä uudelleen sillä aikaa kun olit poissa. Ihan itsekseen. Kukaan ei tehnyt sitä, ne tekivät sen itse. Tässä nyt sitten se mitä sanon: Vastusta, vastusta kiusausta laittaan ne takaisin niille paikoille jotka olivat sinulle mieluisia. Käytä niitä siinä mihin ne vaihtoivat paikkaa, koska kun tulet kotiin huomenna, kaikki on taas eri tavoin. Odota sitä, rakasta sitä, hymyile kun se tapahtuu, sillä tämä on uusi energia. Jotta tämä energia voisi toimia kuten potentiaaleista on nähtävissä, sen on tapahduttava nopeasti, nopeammin vanhalle sielulle kuin koskaan aiemmin. Puhdista sydämesi. Jotkut teistä tietävät mitä tämä tarkoittaa. Ja tämä oli numero yksi.

OIemme antaneet kokonaisia kanavointeja jokaikisestä näistä ominaisuudesta yksinään, mutta tiedän että voitte tuntea niiden perusasioiden olevan täällä. Numero kaksi: Älä järkyty siitä mitä planeetalla tapahtuu. Tämä on muutos, suuri sellainen. Muinaiset ovat kertoneet sinulle siitä, me olemme kertoneet sinulle siitä. Ja mitä sinä odotit? Ja vastaus on, että odotit jotain parempaa kuin mitä on tapahtumassa. Halun sinun muistavan kanavoinnit jotka olemme antaneet aiemmin. Jopa joitakin teidän kielellänne. Me olemme sanoneet että tulee aika, jolloin matalat energiat taistelevat henkensä edestä. Se on tänään. Ne kokoontuvat, ne organisoituvat, ne näyttävät sinusta mustilta, ne satuttavat sydäntäsi ja tekevät sinut surulliseksi, se mitä ihmiset tekevät ihmisille. Jotkut teistä sanovat, että tässä ei ole mitään eroa entisajan barbaareihin. Ja te olette oikeassa, se tuo itsensä näkyviin, eikö tuokin? Se tuo itsensä näkyviin lempeälle planeetalle, eikö tuokin? Sillä ei ole mitään mahdollisuuksia. Olemme antaneet neuvomme aiemmin: On fiksuja tapoja joilla voitte viedä siltä rahoituksen. Ilman rahaa se ei voi olla olemassa. Luulen että tulette näkemään yhä enemmän ja enemmän sellaista. Lempeän tavan riisua pimeys aseista. Mutta te tulette voittamaan. Älkää järkyttykö siitä mitä tulee tapahtumaan seuraavaksi, koska tämä ei ole ohitse. Rakkaat, kuunnelkaa: Jotta tämän planeetan pimeät energiat voisivat säilyä ollenkaan hengissä, niiden täytyy kaikkien liittyä yhteen ja tehdä parhaansa. Kaksinaisuutta tulee aina olemaan olemassa, erimielisyyksiä, nämä ovat asioita joita osaatte odottaa. Mutta nyt, se mitä näette juuri nyt, se tulee menemään ohitse. Me olemme kertoneet teille miten: Jos pelkäätte sitä, se on voittanut. Voiko tietoisuus muuttaa planeettaa? Kyllä voi. Jos miljoona ihmistä kokoontuu yhteen ja ajattelee myötätuntoisia ajatuksia, voiko se muuttaa planeettaa? Kyllä voi. Mitä pimeä energia ensimmäiseksi tekee? Se järkyttää teitä ja vie teidät pelkoon ja silloin he ovat voittaneet. Sillä pelossa ei ole ykseyttä Jumalan kanssa, ainoastaan hengissä selviämistä. Älä ole peloissasi. Seiso ylväänä ykseydessä, vanha sielu, ei pelossa. Tämä oli numero kaksi.

Numero kolme on hyviä uutisia. Henkilökohtaisessa elämässänne monet teistä tulevat saamaan joitain niistä asioista, joita olette odottaneet. Olemme antaneet tälle nimen: Odottamaton hyväntahtoinen muutos. Odottamaton hyväntahtoinen muutos. Tämä ei ole teille kaikille, sillä läpikäymienne asioiden aikasyklit ovat ainutlaatuisia ja yksilöllisiä ja aika ei ole oikea. Jotkut teistä ovat vielä käymässä läpi uudelleenkalibroinnin koetuksia, jotka saattavat kestää koko tämän vuoden ajan. Jokainen on erilainen, jokainen on rakastettu. Jos sinusta tuntuu että olet käymässä läpi koetusta juuri nyt, haluan sinun tuntevan enkelit jotka ovat rinnallasi ja jotka itkevät jokaisen itkemäsi kyyneleen, tietäen kuka olet ja mitä olet käymässä lävitse ja millaista muutosta olet tekemässä. Sinä tulet ulos tämän nimenomaisen asian toiselta puolelta suuremman valon määrän kanssa kuin mitä sinulla koskaan on ollut, suurempien kykyjen kanssa kuin mitä sinulla on nyt ja sellaisen viisauden kera, joka on ikuista. Monet teistä ovat käyneet läpi tämän muutoksen. Haluan että odotatte odottamatonta, odottamatonta hyväntahtoista muutosta. Eikö olekin sen aika? Olemme kertoneet teille, että tämä on uusi aika, jolloin valotyöläiset kantavat valoa. He eivät taistele pimeyttä vastaan, he etenevät valossa. Nämä ovat vertauskuvia, vertauskuvia taistelusta jonka olette voittamassa. Älkää vaipuko epätoivoon katsoessanne ympärillenne. Odottamaton hyväntahtoinen muutos. Se oli numero kolme.

Numero neljä: Olemme sanoneet sen monia kertoja, minä sanon sen taas. Ihmisillä on taipumus kavuta uskomusten laatikoihin ja vanha sielu ei ole poikkeus tästä. Kuinka tämän kaiken tulisi mielestäsi toimia? Kuinka kanavoidaan? Kuinka luetaan karttoja? Kuinka työskennellään järjestelmien kanssa? Onko oikeita ja vääriä tapoja tehdä asioita? Onko energia herkkää sille mitä teet? Onko tiettyjä asioita joita sinun ei tulisi tehdä? Tuo on laatikko ja sinä olet siinä laatikossa. Saatat kutsua sitä esoteeriseksi laatikoksi, mutta sinä olet sen sisällä. Sinulla täytyy olla kuitenkin suvaitsevaisuutta enemmän kuin koskaan ennen. Tulet tapaamaan toisia itsesi kaltaisia valotyöläisiä, jotka mielestäsi tekevät asiat väärin. Perustuen perinteeseen, perustuen siihen mitä muut ovat sinulle kertoneet, perustuen itse asiassa siihen mikä on ollut sinulle itsellesi toimivaa. Kaikki muuttuu, sinun täytyy tipauttaa laatikkosi seinät alas. Pystytkö todella tekemään sen? Tämä on se hetki jolloin pyydämme teitä liittymään yhteen näiden muiden kanssa joita on ympäri maailmaa kaikissa maissa ja he ovat oppineet asiat eri tavoin kuin te. Luopukaa eroistanne ja yhdistykää rakkaudessa. Tämä on se tapa jolla tulette voittamaan. Erillisyys luo vihollisia, erillisyys luo epäluottamusta ja te tiedätte sen. Vanha sielu tietää sen. Hän joka on valotyöläinen valaisee sen mitä hänen edessään on, jotta hän voi selvästi nähdä niin muut kuin myös omat askeleensa. Olkoon valo jota kannat suvaitsevaisuuden valoa, eikä vain toisten ihmisten suvaitsemisen, vaan erityisesti toisten vanhojen sielujen ja valotyöntekijöiden suvaitsemisen valoa. Kuuntele, rakas ystävä: Valotyöläisiä on kaikkialla. On valotyöläisiä jotka pukeutuvat kirkollisiin vaatteisiin. Ympäri maailman on valotyöläisiä joita et koskaan olettaisi olevankaan. He uskovat samaa kuin sinäkin: Että Jumala on sisällämme, rauha maan päällä on mahdollinen ja parhaillaan on tapahtumassa muutos. Suvaitsevaisuus, ei tuomitsevuus. Tämä oli numero neljä.

Ja numeroon viisi me lopetamme. Tällä planeetalla on uusi tapa levittää valon sanomaa. Miten olet tehnyt sitä tähän asti? Saatat sanoa: Noh, olen työskennellyt itseni kanssa, luen kirjoja, kommunikoin korkeamman minän kanssa, avaan käpyrauhastani, olen parantaja, olen kirjailija. Kaikki nämä ovat hyviä asioita, mutta se iso asia, joka tulee muuttamaan planeetan on se minkä vanhojen aikojen mestarit ovat kertoneet teille olevan tulossa ja minä olen sanonut saman asian: Se on se miten muut näkevät sinut. Kannatko mukanasi mestariuden asennetta vai etkö? Oletko liian outo jotta seurassasi voisi olla? Kuuntele minua: Esoteeriset ihmiset ovat usein outoja. He ovat sisällä outous-laatikossa. Kaikki tietävät sen, heidän perheensä tietää sen, heidän naapurinsa tietävät sen. Ja kun he kävelevät kadulla ja muut näkevät heidän tulevan kohti siinä outous-laatikossaan, niin nämä vaihtavat kadun toiselle puolelle välttääkseen heitä. Onko tämä sinä? Kysyn sinulta: Jos tuo on sinä, miten sinä autat planeettaa? Luuletko että ihmiset haluavat olla sinun kaltaisiasi? On aika tehdä arvio siitä millainen olet. Planeetta tulee muuttumaan vanhojen sielujen kulkiessa siellä suvaitsevaisuudessa ja rakkaudessa, ei outoudessa. Kuka sinä olet? Olivatko planeetan mestarit sisällä outous-laatikoissa? Eivät toki. He kulkivat ympäriinsä ja kaikki halusivat olla heidän seurassaan, pystyivät tuskin odottamaan sitä hetkeä jolloin saisivat seistä heidän rinnallaan. Oletko hyväntahtoinen, antelias, kuunteletko toisia ihmisiä? Haluan että ajattelet näitä asioita. Sinä olet ollut koulutuksessa tätä varten, vanha sielu, tämä on vaikein asia jonka tulet tekemään. Se alkaa perheestäsi. Sinä et halunnut kuulla tätä, ethän? Kaikkein vaikein asia on rakastaa perhettään, biologista perhettä. He ovat sinulle sukua. Jotkut teistä ovat jo aikaa sitten luovuttaneet heidän suhteensa, ette enää edes juuri puhu heille. Nyt on aika sille että muutatte tämän asian. Teidän ei tarvitse väitellä heidän kanssaan. Antakaa heidän nähdä Jumalan rakkaus teissä. Tätä on se että annatte valonne loistaa. Tämä on uutta. On niin monia esoteerisia ihmisiä, jotka ovat panostaneet niin paljon omaan outous-laatikkoonsa, tulee olemaan vaikeaa tiputtaa sen seinät alas. Mutta juuri tämä on työsi, valotyöläinen. Lähtekää tästä paikasta erilaisina kuin tänne tulitte. Antakaa ihmisten tietää keitä olette siinä miten reagoitte, miten toimitte toisten kanssa, miten rakastatte toisianne. Suurempaa valoa ei ole tällä planeetalla ja se vetää puoleensa ihmisiä kaikkialta, kaikkialta.

Ja niin se on.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #2 : 05.10.2014 13:36:37 »

Kiitos tästä. Tuo vitonen oli aika mainio.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #3 : 05.10.2014 13:50:40 »

smitten
« Viimeksi muokattu: 05.10.2014 18:02:34 kirjoittanut Varjotar » tallennettu

Kuuntele tuulta.
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #4 : 05.10.2014 17:13:52 »


Kiitos Ekle tästä kanavoinnista! Kiinnostavaa.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #5 : 05.10.2014 23:58:44 »

Hieno juttu Ekle! Kuuntelin audiona itse kuitenkin. Upea tuo Lee:n ääni.. tulee niin syvältä välillä, että aistii sen myötätunnon. Cry on Kryon...
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #6 : 06.10.2014 20:21:31 »

Kiitos!  Smiley
tallennettu
Zirconi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #7 : 06.10.2014 20:57:34 »

Kiitos!
Varsinkin viitoskohta antoi ajattelemisen aihetta. Outoudesta luopuminen ja perheen kanssa toimeen tuleminen.  smitten
Siinäpä haastetta kerrakseen.
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #8 : 07.10.2014 21:30:07 »

Kiitos Ekle!
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 14.10.2014 12:34:45 »

Olen kääntänyt toisenkin Kryon-kanavoinnin tältä syksyltä, josta tuli se sama tunne että tämä nyt on saatava suomeksi. Pitäisikö laittaa tähän samaan ketjuun ja muuttaa otsikko 'Kryon kanavointeja syksy 2014 suomeksi' tms. vai tehdä ko. kanavoinnille oma ketju? Mielipiteitä?
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #10 : 14.10.2014 12:37:57 »

Kannattaisi varmaan tehdä uusi ketju. Täältä sitä ei monikaan löydä.
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #11 : 14.10.2014 13:58:34 »

Voi laittaa uuden ketjun tai muuttaa tämän nimen, molemmilla tavoilla kyllä löytyy. Ja kiitos linkistä ja käännöksestä!
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #12 : 14.10.2014 15:18:30 »


Eikös sen löydä tästäkin ketjusta! Kiitos Ekle!
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: