Pikagooglauksen perusteella asiaa tutkittaessa on saatu ristiriitaisia tuloksia: Toisissa vaikuttaa että syntymäsokeat uneksivat pikemminkin ääniaistimuksia yms. ja toisissa taas että kuviakin on nähty. Enemmistö asiaa tutkineista taitaa kuitenkin kallistua tällä hetkellä sille kannalle että eivät näe.
Sinänsä voisi olla vaikuttavakin todiste, jos syntymäsokea näkisi realistisen visuaalisia unia ja vielä pystyisi kuvailemaan niitä niin, että on todiestettavissa että ne olivat realistisia. Toisaalta tällaisten unien puuttuminen syntymäsokealta ei minun mielestäni myöskään ole todiste reinkaraatiota vastaan: Jos sielu haluaa kokea jonkun elämänsä ilman visuaalista kokemusta, miksi sitä otettaisiin sitten mukaan niihin uniinkaan?
Reinkarnaatio kuuluu niihin uskon asioihin, joissa fyysisen tason testiin/peliin nimenomaan kuuluu se että näistä asioista ei koskaa ole saatavissa mitään vakuuttavia todisteita. Testi/peli onkin siinä, löytääkö ihmiseksi inkarnoitunut sen Jumalan sisältään siitä huolimatta että mitään todisteita ei ole.
(MInulle riittää todisteeksi reinkarnaatiosta ensinnäkin ja tärkeimpänä se että intuitioni sanoo minun eläneen täällä ennenkin ja toiseksi sitten se että olen muistanutkin useita aiempia inkarnaatiota.)