Hyvää tekstiä. Ainoa mikä tuossa pisti silmään on, että mielestäsi asiat voivat olla puhtaasti fyysisiä.
Olen viime päivinä tehnyt TM-sidhi-ohjelmaa ns. joogalento mukaanlukien. Vähänx ärsyttää,
kun teen ohjelmaa olkkarin sohvalla melko varhain aamulla, ja nyt se spontaani pomppiminen
on tullut taas mukaan. Aluksi olin tyytyväinen, että pystyin tekemään lentoa pitkän tauon jälkeen siten, että voittopuolisesti
mentaaliset vaikutukset (lähinnä omituinen ja fantsu ruumiittomuuden tunne) tulivat esiin. Toki mukana on
myös kokokehon praaNan virtaamaan lähtemisen voimakas (joskus miltei sietämättömän voimakas) tunne,
ilmeisesti siksi, että kanavat (naDiit) ovat pahasti tukossa?
Vajaan viikon säännöllisen harjoittamisen jälkeen olen huomannut, että ajoittain lähes kaikki
fyysiset vaivani (esim. joltinenkin kankeus, ja jopa keuhkojen sisäilmaärsytys) ovat helpottuneet
merkittävästi, mutta samalla muuttuneet mentaalisiksi vaivoiksi, esim. hetkittäiseksi armottomaksi
uitutukseksi! Varsinkin joogalento tuon perusteella ilmeisesti vaikuttaa mm. siten, että roppa kieltäytyy
transformoimasta negatiivisia tunteita fyysisiksi vaivoiksi!
: