Heippa,
Tulin vaan vilkaisemaan tännekin vaihtoehtohoitojen tehokkuutta ja kokemuksia.
Minulla on kaikkea mahdollista testattu ja kuvattu, mutta minut on todettu naurettavan terveeksi ihmiseksi. Olen kaikissa testeissä ikätasoani vahvemmassa kunnossa, sydänkin kuin nuorella gasellilla. Viimeksi aivojen magneetti todenti, ettei ole edes ikäluokan mukaisia muutoksia missään eli nekin kuin 20v nuoremmalla ihmisellä. Aivot siis täysin plakittomat ja 100% symmetriset.
Vielä olisi tulossa parkinssonin taudin poissulkukuvaus.
En sitten ymmärrä, miksi olen niin sairas
Liikehäiriöitä ja kipuja vaikka muille jakaa.
Olenkin päättänyt jälleen kerran hakea apua muualta eli lähinnä tulineula-akupunktio ja lymfahoito mielessä.
Aiemmin olen saanut tavis-akupunktiosta apuja käden hermotulehdukseen (jonka lääkäri päätti jättää hoitamatta) ja infrapunasaunasta. Muita juttuja pilates ja jooga, joista kummastakin joudun nykyään jättämään puolet liikesarjoista pois tasapainovaikeuksien vuoksi.
Ruokavaliota olen pistänyt kuntoon, joten ne kunnossa.
Olen niin "mitta täys" diagnooseja, joissa kaikki laitetaan vain potilaan kummallisiksi tuntemuksiksi ja teeskennekkyksi toiminnalliseksi häiriöksi (lue hulluhan se, hipoo hysteriaa).
Jos jollakulla on ajatuksia ja kokemuksia tulineulasta ja lymfasta, olisi mukava kuulla.