En ainakaan pikaisella haulla löytänyt tästä aiheesta keskustelua, mutta jos sellainen jo on, niin laittakaa linkkiä ja tämä pois
.
Olen tässä nyt hetken aikaa tehnyt selvitystä merkeistä, jotka huone on nielaissut sisäänsä. Ihan kauheasti en ole tietoa löytänyt, mutta käsittääkseni merkki vaikuttaa "piilossa" ja ihmisellä saattaa mahdollisesti olla ongelmia näillä alueilla. Jossain sitten taas sanottiin, että ei ole niin merkityksellistä, jos on merkki siepattuna huoneen sisään ja toisaalla sanotaan päinvastaista, että juuri siihen merkkiin ja siinä sijaitseviin planeettoihin pitäisi kiinnittä huomiota, koska ovat merkityksellisiä. Olen siis hieman hukassa tämän asian kanssa, ristiriitaista on tieto
.
Olisikohan täällä muita, keiden kartalla on huoneen sisään nielaistu merkki (tai merkit, kuten äitini kartalla)? Tai jos olisi niinkin hyvä onni matkassa, että löytyisi joku toinen tai useampi, jotka olisivat myös tätä asiaa tutkineet? Tai ihan vaan asiasta kiinnostuneita!
Itselläni 2. huone alkaa
ja päättyy
.
on siellä sisällä ja
on
ja
. Muutenkin tuo 2. huone on mulla eniten täynnä planeetoita ja että ne on vielä siellä
, joka on nielaistuna sisään. Tottakai sitten 8. huone nielaisee
sisäänsä ja siellä mulla on
. Äidilläni sitten taas 1. huone nielaisee peräti kaksi merkkiä (
ja
) sisäänsä ja 7. huone pitää sisällään
ja
!!! Mitä lie sekin sitten tarkoittaa...
Tästä olisi kiva saada keskustelu aikaan, täällä ihan varmasti on muitakin, joiden huoneet ovat merkkejä nielaisseet
. Ja nyt syttyi lamppu pään ylle leijumaan, koska tajusin, että äiti on
, joka on siis toinen minun sisämerkeistä ja äitini äiti sitten taas on
, joka on yksi äitini sisämerkki. Hmmm... Löytävätkö muut tälläisiä yhteyksiä omista nielaistuista merkeistä?