Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voisiko joku auttaa... En enää luota intuitiooni.  (Luettu 2859 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
starless
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« : 26.10.2014 20:40:47 »

Koen, että minulla on suhteellisen vahva intuitio. Minulle tulee paljon aavistuksia tulevasta ja ikäänkuin vain "tiedän" joitakin asioita. Äitini onkin opettanut minulle jo nuorempana, ettei sitä kannata säikähtää ja että se on ihan normaalia meidän suvussa. Esimerkiksi viimeksi kun tapailin yhtä miestä ja olinkin hyvin rakastunut. Silti sydämessäni tiesin heti, ettei se tule toimimaan. Ja niinhän siinä kävikin, vaikka kuinka muuta yritinkin.

Nykyään minusta on taas ruennut tuntumaan, etten voi luottaa intuitiooni. Niinkuin se nykyään erehtyisi koko ajan. Eroni jälkeen olen nyt ensimmäistä kertaa rakastunut ja heti alussa minulle tuli miehestä todella hyvä tunne ja sellainen olo, että tästä voisi tullakin jotain. Edelleen minulla on jostain syystä sellainen olo, vaikka kaikki merkit viiittaavat päinvastaiseen. Voiko intuitio hämärtyä omien halujeni ja toiveideni takia? Tuntuu pahalta jos kohta huomaankin olleeni pahasti väärässä. 

Voisiko joku vaikka nostaa kortin rakkauselämääni liittyen? Olisi myös mukava kuulla teidän mietteitäni intuitioon ja sen luotettavuuteen liittyen.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 27.10.2014 11:38:19 »

Yksi juttu joka tuli mieleen on tämä:

Kryon kanavoinneissa on kerrottu kerran toisensa jälkeen juuri viime aikoina siitä, miten valotyöläisiä (=näkijät, hoitajat tai ihan muuten vain hengellisesti elävät ihmiset) kalibroidaan uudelleen värähtelyjen nousun vuoksi. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että kaikki kyvyt mitä ihmisellä sattuu olemaan, viritetään ikään kuin uudelle entistä voimakkaammalle taajuudelle. Tilannetta voi verrata siihen että lemppariradioasemasi vaihtaa taajuutta. Tällöin sitä ei enää kuule ollenkaan vanhalta taajuudelta, mutta kun virittää radion uudelleen niin sitten kuuluu entistä paremmin.

Niinpä viime aikoina monet hoitajat/näkijät jne. ovat ihmetelleet että miksi ei homma suju. Kyse on  kuitenkin vain siitä että jokaisen ihmisen täytyy itse virittäytyä näille uusille taajuuksille jolloin homma alkaa jälleen toimia ja vieläpä paljon aiempaa voimakkaammin/suuremmilla tehoilla. En näe mitään syytä miksi tämä ei pätisi myös intuitioon, ehkäpä sekin pitää vain virittää uudelle taajuudelle?

Ainoa ongelma tässä neuvossa on se, että kanavoinneissa ei edes voida kertoa miten se tehdään, koska  jokainen joutuu tekemään sen ihan omalla tavallaan. Voisin tosin kuvitella että esimerkiksi hiljentyminen ja pyyntö korkeammalle minälle siitä että virittäytyy uudelle taajuudelle voisi riittää, koska olemme kaikki kanssaluojia ja ihan vain se intentio/tahto siitä että jotain tapahtuu pitäisi olla riittävä.

(Itseäni tämä ei ole koskettanut sen vuoksi että minun systeemini on ikään kuin 'sumea' eli saatan tehdä ihan saman jutun joka kerta eri tavalla, luulen että virittäydyn jatkuvasti uudelleen sen vuoksi. Minulle tällainen jatkuvasti muuttuva tapa toimia on vaan jotenkin luontainen - mutta se sitten ei ehkä olisikaan toiminut vanhoissa energioissa niin hyvin...)
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: