Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Radioviesti unessa?  (Luettu 4322 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pennikas
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 03.11.2014 11:28:19 »

Smiley
Osaisiko joku hieman selventää radion merkitystä, tai radioviestintarkoitusta.

Unessani tuli kohta, jossa seisoin ex-poikaystäväni kanssa ja radiosta tuli viesti minulle, ilmeisesti ex-poikaystäväni ei tätä kuullut, koska katsoi minua hiljaa.
Olemme eronneet hetki sitten, koska aloitimme suhteemme jotenkin "väärällä jalallla"
Ja tunnen että oleme enemmän kuin sisko ja veli. Parhaita ystäviä.
Tämä radioviesti unessa tuli ihastukseltani joka sanoi minulle tuon saman, "aloitimme väärällä jalalla", välillämme on aina ollut jokin yhteys, mitä on ollut hankala käsitellä, koska ex ja hän ovat ystäviä. Nyt kuitenkin meidän välit ovat lähentyneet ja omat tunteeni ovat kyllä voimakkaita, ja tuntuu että hänenkin, mutta tilanteet eivät vain ole suopeita.
Mietin tuon viestin tarkoitusta, petyin ja hämennyin, mutta ajattelin herättyäni siitä että jos rakkaus on aitoa se kestää kaikenlaiset tilanteet ja mutkat.
Olen myös nähnyt kyseisestä ihmisestä hyvin todellisia unia ja nähnyt myös "näyn".
Heräsin yöll' unesta ja "olimme vielä yhdessä exäni kanssa", nousin ja olin puolialaston, menin käytävään ja näin tämän em. pojan, suutelimme kevyesti ja salaisesti, niinkuin kumpikin olisi tiennyt, menin takaisin nukkumaan, kunnes jossain vaiheessa unessa tajusin että se olikin unta. aamulla mietin tuon hetken todentuntuisuutta.
Kyseinen poika on ollut elämässäni satunnaisesti jo ennen exääni ja välillämme on aina ollut jokin vetovoima, sanaton yhteys.
Välillä teemme asioita myös täysin samaan aikaan ja nautimme samanlaisista asioista.
Kiitän suuresti kaikenlaisista vastauksista!  smitten
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 03.11.2014 22:03:41 »

Koskaan ei pidä mennä sanomaan toisen ihmisen unista mitään varmaa mutta kyllähän tuo vahvalta telepatialta vaikuttaisi.

Kaikki unissa esiintyvät viestintävälineet (mukaanlukien radio) ovat aina voimakkaita kommunikaatiokanavia kahden tajunnan välillä. Ja mitä todenmukaisemman oloinen uni, sen todennäköisemmin kyseessä on jaettu astraalikokemus. Jonkinlaiselta sielunyhteydeltä tuo vaikuttaisi muutenkin.
tallennettu
pennikas
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 04.11.2014 03:24:09 »

Koskaan ei pidä mennä sanomaan toisen ihmisen unista mitään varmaa mutta kyllähän tuo vahvalta telepatialta vaikuttaisi.

Kaikki unissa esiintyvät viestintävälineet (mukaanlukien radio) ovat aina voimakkaita kommunikaatiokanavia kahden tajunnan välillä. Ja mitä todenmukaisemman oloinen uni, sen todennäköisemmin kyseessä on jaettu astraalikokemus. Jonkinlaiselta sielunyhteydeltä tuo vaikuttaisi muutenkin.

Kiitos Hamal vastauksestasi!  Smiley
Sitä minäkin hieman pohdiskelin, koska nykyhetkessäkin tuon yhteyden tunnistaa, kuin kummatkin odottaisi vain toisiltaan vastausta, mutta ei uskalla sanoa sitä ääneen. Näitä unia hänen kanssaan on ollut muutama. Ihmettelen vain tuota viestin sisältöä,
koska tunsin tuon viestin sisällön "tää alkoi väärällä jalalla" oman exäni kanssa ja uskaltauduin puhumaan asiasta hänelle päivää ennen tuota radiounta, ja epäilin vielä senkin todellisuutta, jollain tavalla tuntui kuin uni olisi ollut vahvistus omille tunteilleni mutta pelko syö ja saa ajattelemaan ehkä hieman kaiken olevan tuhoon tuomittua.

Ehkäpä ne asiat vielä tästä selkiintyvät, yhteys ja luottamus on kyllä syvä, vaikka emme niin kovin toisiamme tunne vielä.
Mutta tuntuu kuin olisimme aina tunteneet.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: