Näin TAAS viime yönä pelottavaa unta - oikeastaan olen viimeisen 2 viikon aikana nähnyt painajaisia useina öinä peräkkäin, mikä on todella epänormaalia. Yleensä niitä tulee vain muutama vuoteen.
Viime yönä kotonani alkoi riehua poltergeist. Se siirteli tavaroita, käynnisti tiskikoneen (jota minulla ei edes ole), kiehutti tyhjää kattilaa tiskipöydällä, pisti uunin päälle jne. Juoksin vain ympäriinsä laittamassa koneita kiinni ja asettelemassa tavaroita omille paikoilleen. Tunnelma oli niin kamala ja ahdistava, että päätin lähteä karkuun poikaystäväni luo. En kuitenkaan löytänyt mistään bussiaikatauluja ja lopulta pillahdin itkuun. Päätin soittaa hänelle, että tulee isänsä kanssa hakemaan minut. mutta kännykässäni soitettujen puheluiden kohdalla oli vain kuvia egyptiläisestä Horuksen silmästä (3 kertaa), sen jälkeen luki Llyod (pari kertaa), taas Horuksen silmiä ja muutama Llyod, kunnes löysin poikaystävän nimen. Juuri kun painoin luurinappia, heräsin.
Unen ahdistava tunnelma tarttui mukaani ja keskustelin unesta enkelini Athamaijoksen kanssa. Minulla on ollut useiden päivien ajan suunnaton vihreän värin tarve. En omista mitään muuta vihreää kuin vihermustan huivin, jonka otin sänkyyni yöksi. Athamaijos kertoi, että minua puhdistetaan nyt ja tuo vihermusta huivi edistää puhdistumista. Unen symbolinen merkitys oli se, että minun tulee puhdistua ihan yksikseni ja rauhassa, en voi paeta sitä (hypätä bussiin/pyytää poikaystävää hakemaan minut pois). Joskus puhdistusprosessi on vain niin raskas, että se välittyy uneen painajaisena. Kuulemma minun ei pitäisi huolia, sillä kuten uni näytti, uunissani jonka poltergeist pisti päälle, oli pellillinen kypsiä pullia. Minulla on toisin sanoen "pullat hyvin uunissa"
Eli, halusin vain kertoa, että joskus painajaiset voivat olla merkki myös puhdistumisesta - tuolla ylemmillä tasoilla käydään nukkuessamme jotain operaatiota läpi, joka voi tulla uniin painajaisina, kun kaikki ikävät asiat nostetaan pintaan kerralla puhdistusta varten.