Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paasto  (Luettu 4006 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« : 06.11.2014 00:23:04 »

Aloitan ensi viikolla elämäni ensimmäisen paaston. Seitsemän päivää ilman kiinteetä ruokaa ja ilman tupakkaa.
Blessed herbs-paastopaketilla mennään.
Voisin pitää täällä päiväkirjaa miten homma sujuu.
Tiedän jo etukäteen että pystyn helposti olemaan ilman ruokaa mutta tupakointi...
kannattais lopettaa nyt jo mut saas nähdä.
Tosin tuskin tyhjään vatsaan kauheesti tekee mieli imee savua
Kertokaa paastokokemuksia  Smiley
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 06.11.2014 10:18:47 »

Kuulostaa aika pitkältä paastolta ensimmäiseksi. Suosittelen tähtäämään neljään päivään ja siitä +1 tai +2 pv tuntemuksien mukaan. Paasto herkistää aistit ja kääntää ajatusmaailman paaston ajaksi sisäänpäin, joten paastotessa pitäisi olla hyvässä henkisessä kunnossa. Minulle paastoon ollut aina hyvä kokemus. Kerran piti jättää kesken kun oli liian stressaava elämäntilanne alla ja hutiloin paastoon laskeutumisen. Mikä onkin varmaan suurin syy sille miksi paasto epäonnistuu ihmisillä.

Pisin paastoni on11pv ja ekan kerran paastosin 8-9v sitten. Tärkeintä on paastoon laskeutuminen kevyemmällä ruoalla ja asennoitumisella etukäteen. Eli n. Vk ennen ja jälkeen paaston kevyttä linjaa kaikessa:D Tuona aikana voijättää sen tupakankin pois niin ei oo noin raskasta keholle. No kirjallisuutta aiheesta löytyy paljon Smiley

Ainakin minulla ajatukset ovat selkeytyneet ja on tullut oivalluksia:)
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #2 : 07.11.2014 18:29:25 »

Kiitos vastauksestasi, Sydänpuu  Smiley

Paastopaketti ei ole vielä saapunut. Olen syönyt kevyesti ja vähentänyt tupakointia pariin tupakkaan päivässä.
Koitan lopettaa kokonaan polttamisen.

Tämä paasto on bioresonanssihoitajani ajatus. Hän toki tietää missä kunnossa olen ja luotan häneen tässä paastoasiassakin.
Kyllä tarkoitus olisi olla seitsemän päivää syömättä.

Mä oikein odotan paketin saapumista ja paaston aloitusta!
Ainut mikä mietityttää on maadoitus. Miten mä pysyn hyvin maadoittuneena paaston ajan?

Tämän paastopaketin käyttäjät ovat olleet yllättyneitä miten hyvin elimistö oli puhdistunut vanhasta kuonasta ja mistälie kanssamatkustajista (loiset)
Ajatus nesteravinnosta on miltei terapeuttinen  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: