Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä voimaa jatkaa eteenpäin?  (Luettu 3904 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
starless
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 08.11.2014 22:05:15 »

Olen eronnut ja kohta myös asunnoton ja vieläpä köyhä opiskelija. Yhdellä hetkellä oli kaikki: ihana mies, ihana asunto, ihana yhteinen tulevaisuus edessä. Sitten kaikki muuttui. Rupesimme molemmat kaipaamaan vapautta ja sinkkuelämää. Ajateltiin että pysytään ystävinä, kun erotaan ja aluksi kaikki vaikutti menevän hyvin. Mutta sitten yhtäkkiä tajusinkin kuinka paljon miestäni rakastan. Ja etten kaipaa vapautta vaan vakautta. Mieheni kuitenkin kaipaa nyt omaa aikaa miettiä asioita. Olen ihan rikki. Toivon että kun lähden, mieheni tajuaisi myös kaipaavansa ja rakastavansa minua, mutta myös pelkään ettei niin tapahdu. Tuntuu että olen kadottanut täysin suunnan elämässäni ja kaikki energiat valuvat jonnekin kankkulan kaivoon. Siispä pyydän nyt teiltä apua, kuinka päästä takaisin kiinni elämän syrjään? Lähettäkää positiivista energiaa tai rukoilkaa vaikka puolestani, pyydän. Miten saisin piristyttyä? Kuinka te olette käsitelleet vaikeita asioita?
tallennettu
Ginger86
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 09.11.2014 23:46:00 »

Hei, Starless!

En tiedä miksi minulle tuli tarve vastata -en liene mikään paras neuvoja näissä asioissa- mutta koetetaan kuitenkin. Ensinnäkin toivotan sinulle ihan hirmuisesti voimia, rohkeutta ja sydämen viisautta vaikeassa elämäntilanteessa! Kuulostaa siltä, että useammaltakin elämäsi osa-alueelta on mennyt pohja ja tiedän, että se voi tuntua uskomattoman vaikealta ja epätoivoiselta. Itse neuvoisin sinua tekemään MITÄ TAHANSA sellaisia välittömiä toimenpiteitä, jotka saisivat olosi edes hetkeksi paremmaksi. Kuuntele lohduttavaa musiikkia, käy kävelyllä, soita ystävälle, kulje kaupungilla/ metsässä päämäärättömästi -mitä tahansa, mikä toimii sinulla. Vaikeuksien keskellä voi tuntua siltä, että läpikäytäviä ja selvitettäviä asioita on yksinkertaisesti liikaa ja siksi olisikin tärkeää tuuletella ajatuksiaan edes hetkinen.

Mielestäni toimit oikein, kun annat miehellesi tilaa etkä koeta painostaa häntä uudelleen suhteeseen. Tiedäthän ne kliseiset sanonnat rakkaudesta ja irtipäästämisestä? Ne pitävät paikkansa, niin kipeää kuin lähteminen voi tehdäkin. Itse olen tuollaisessa tilanteessa lohduttautunut sellaisella ajatuksella, että tosirakkaus kestää eronkin. Jos se ei kestä, luota siihen, että parempaa on luvassa! Jos taas kestää, niin olette ylittäneet suhteessanne ison kompastuskiven ja voitte varmasti jatkossa sitoutua toisiinne entistä paremmin.

Mitä tahansa tapahtuukin, toivon sinulle vielä vähän voimia, rohkeutta ja sydämen viisautta. Ne ovat hyviä oppaita vaikeina aikoina, joskin voivat olla hieman kaivelun alla ensi alkuun. Muistan sinua rukouksissani! smitten
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 10.11.2014 00:04:45 »

Hienoja vinkkejä ylempänä. Olen kokenut suunnilleen saman tässä vuoden sisällä kuin sinä Starless. En tietenkään kaikilla tavoilla samankaltaisesti, mutta pääpiirteittäin. Itse olen ottanut tämän ajan itseni löytämisenä, koska Skorpionipainotteisena ihmisenä olin liian sulautunut exääni. Kaikesta voi löytää ne hyvät puolet, jos haluaa - kaikella on tarkoituksensa. Minä löysin rakkauden itseäni ja yliminääni kohtaan tänä aikana. Vaikka kaikki ulkoisesti vaikuttaisi epätoivoiselta, niin sisäisesti voi silti uskoa hyvään. Nähdä itsessään sen, mitä se toinen ei nähnyt, vaikka yritit näyttää sen hänelle. Joko te löydätte toisenne uudestaan, tai ette, mutta tämä antaa sinulle mahdollisuuden löytää todellinen itsesi ja se mitä kaipaat elämältä. Voit myös rakentaa uskoa siihen, että olet rakkauden arvoinen, ja löydät luultavasti vielä sopivamman parin itsellesi tai löydätte toisenne täydempinä uudestaan. Lopputulosta ei kannata liikaa määritellä, sillä tämän hetkinen tietoinen mieli näkee niin kapeasti, verrattuna sielun kaikenkattavaan viisauteen. Tsemppiä! smitten

Edit: Muutenkin nykyaikana tuntuu, että ihmiset pakotetaan katsomaan sieluunsa ja riisumaan turha ympäriltä. Sen voi tehdä suhteessa tai ilman. Mutta rakkaus ja tasapaino sieltä löytyy.. heti tai myöhemmin. Ja vinkkinä vielä.. itsesääli jne. ei houkuta ainakaan häntä takaisin, tai ketään muutakaan jota luultavasti kaipaisit. Usko itseesi, niin saat mitä ansaitset, eli kaiken.
« Viimeksi muokattu: 10.11.2014 00:13:17 kirjoittanut Ritsa » tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #3 : 11.03.2015 12:40:35 »

Kun rakkauden voima loppuu, mikään ei kanna enää, tarttee rähistä, räyhätä ja rähjätä kunnes tapahtuu taas.
On voitava olla vihainen, laittaa ihan kokonaan hyrskyn myrskyn, että vaakakipot asettuu taas tasapainoon.
Vihan voimalla voi painaa pitkäänkin eteenpäin, ainakin sen aikaa kun tarvitsee.

Pohjalle mennää niin kauan, että se tulee vastaan. Sen jälkeen on tie vain takaisin ylös.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: