Pakko kommentoida tähän ketjuun että olen äärettömän kissarakas ihminen,voisin kutsua itseäni ihan surutta jopa kissaihmiseksi
Mutta jokatapauksessa minun tämän hetkiset kissani kokenut 8.vuotias kolli sekä pelastettu n.6vuotias narttu ovat äärettömän herkkiä aistimaan ainakin energioita jos ei muuta
Kissat aistii ihmisten tunteet todella hyvin ja jopa toimivat sen mukaan esimerkkinä. oma synkistely silloin tällöin,jos olen surullinen tai murheellinen ni toinen,juurikin tuo kolli on koko sen ajan vierellä ja tulee syliin,nuuskii ja puskee.Ei jätä hetkeksikään yksin ennenkö olen piristynyt
Sama tapahtuu jos olen sairaana niin kissa tulee rinnan päälle makaamaan ja makaa vieressä niin pitkään ennenkö olen terve
Toinen,tuo narttu on sitten taas kovempi aistimaan vihamielisiä ja negatiivista energiaa.
Kun esimerkiksi olen vihainen tai tapellaan puolison kanssa niin tuo neiti änkee heti meidän keskelle,alkaa naukumaan ja tuijottaa silmiin
On tavallaan hädissään ja tulee ohjaamaan keskustelua lempeämpään suuntaan tyyliin "älkää tapelko" tai "älä ole vihainen" :
Hirveen sielukkaita otuksia,salaperäisiä ja hienoja.Kyllä niissä jotain mystistä ainakin on
Koirista en niin tiedä,kai niilläkin jotain saman tyyppistä on