Hei kaikki!
Olen suhteellisen uusi täällä foorumin puolella ja oli pakko kirjottaa toissa öisestä kokemuksestani!
Eli siis,rakas mummoni menehtyi syöpään 31.10 ja oli minulle äärettömän läheinen.
Mummo ei ollut kovin vanhakaan mehentyessään mikä tekee tilanteesta vielä kurjemman ja kaikki eteni ja tapahtuui hyvin nopeasti,muutama viikko diagnoosista menehtymiseen
Mutta enivei,en ole ennen nähnyt kuolleista sukulaisistani tai muistakaan tutuista unia kunnes la-su välisenä yönä näin
Unen muistan kun eilisen,se oli erittäin selkeä,terävä,aivan kun oisi elokuvaa katsellut,ja erosi muista unista juurikin näiden seikkojen sekä jälkitunteitten takia.
Unessa siis olohuoneen pöydällä soi puhelin,se ei ollut miun oma puhelin vaan joku vanha ericssoni.
Vastasin sitten puhelimeen ja linja oli hyvin rätisevä ja pätki.
Puhelimesta kuului sitten tutulla äänellä,tuttuun tapaan että "No mummo täällä terve!Mitäs sinne kuuluu?"
Olin unessanikin ihan että WOOOOT
koska tajusin siinä että mummon on tosissaan nukkunut pois.
Menin sitten unessani ihan sekaisin,itkin ilosta ja kysyin että miten sie mummo rakas voit soittaa vaikka oot kuollu ja tiijäthän sie että mie rakastan sinuu ja näin
Mummo sitten tokasi minulle hyvin rauhalliseen ja topakkaan sävyyn että " Olehan Jonna nyt ihan rauhassa, kaikki on hyvin".
Muistan että keskusteltiin pidempääkin,arkijutuista mutta tämä osa keskustelusta jäi mieleen
Sitten uneni loppu ja aamulla herätessäni oloni oli NIIIIIN lämmin ja iloinen,tyyni,rauhallinen ja lohdullinen ettei totta toista
Mietin vain että onko muilla teistä ollu samoja kokemuksia tämmösistä? Voisiko tää olla joku kanava homma vai pitääkö tyytyä vaa pelkkään hyvään uneen
Hauskintahan tässä on se että juuri edellisenä iltana itkin ja surin mummoa ja uni kävi jotenkin niin yksiin kaiken tapahtuneen kanssa, soiteltiin mummon kanssa viikoittain ja näin.
Lisäksi vaarini oli saman yönä nähnyt unta mummosta,kertoi tuossa kun soiteltiin ja kerroin tämän omani
He olivat tosin olleet ruumishuoneella mutta lohdullinen uni hänelläkii
Kirjottakaahan kommentteja ja kokemuksia!
Olen itse niin onnellinen ja innokas tapahtuneesta,vaikka uni olisi vaan ollutkin