Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Katsantoa  (Luettu 3471 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Noffi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25


Profiili
« : 18.11.2014 18:32:21 »

Voisiko joko katsoa minulle korteilla tai millä vaan?

Nyt ahdistaa. Otin töissä uuden vastuualueen kontolleni. Ensin olin iloinen siitä. Nyt tajusin, että joudun tästä johtuen työskentelemään yhden urpon kanssa. Miten kiinteästi, en tiedä vielä. Kuitenkin jo aloitti latistamiseni. Kuulin ettei ahdistus ole tunne vaan kertoo pohjimmiltaan siitä, että jotain on jäänyt ilmaisematta. Tukahdutanko itseäni? Mikä olisi oikea lähestymistapa?

Raha-asiat ahdistavat myös. Onkahan parempaa aikaa tulossakaan?

Mitenhän saisin itseni taas kiinnostumaan muista ihmisistä. Pyytämään vaikka treffeille. Nyt olen ihan lamaantunut sen suhteen. Ei kannata vaivaantua mietin vaan..kurjaa..Sad



tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #1 : 18.11.2014 20:43:41 »

Tänään on Saturnus yhtymä Aurinko. Saturnus on karma, vastuu ja yhteiskunnallinen asema esimerkiksi. Otit lisää vastuuta töissä, mutta vastaan iski Saturnuksen pessimistisyys. Omalla kohdallani näkisin tämän testina, voitko luottaa valinneesi oikein vaikka saattaa tulla vanhoja muistoja tai kokemuksia mieleen epäonnistumisesta tai muuten vaan pelkoja.

Jos katsot asiaa ilman tätä tunnekokemusta, niin saatat huomata, että et edes vielä tiedä kunnolla oletko missä määrin tekemisissä hänen kanssaan. Jos vahvistat pelkoasi, niin silloin mielestäni todennäköisemmin joudut kokemaan hänen kanssaan enemmän tätä asiaa, jotta löydät kohdattavan asian hyvät puolet. Miksi tuntea nykyhetkessä huonoa oloa jostain mistä ei ole tietoa? Toisaalta, voit myös sanoa, että et haluakaan tätä lisävastuuta tai et tiennyt täysin mitä se merkitsee, vaikka ehkä tuntuisi, että et uskalla. Mutta se on mahdollista. Myöskin ihmiset muuttuvat ja saatat jopa alkaa pitämään hänestä kun olette tekemisissä enemmän. Jos annat hänellekin mahdollisuuden.

Noihin loppuihin juttuihin sanoisin, että netistä löytyy kaikenlaisia yltäkylläisyys ja itsesuggestio harjoituksia, jotka voivat auttaa antamaan itselleen enemmän arvoa. Tai ihan sama miten sen tekee. Mutta Saturnus testaa kaikkia rajoja, mitä yhteiskunta ja ihminen on itselleen laittanut, vaikka ne eivät välttämättä palvele häntä. Ainakaan niin hyvin kuin olisi mahdollista, aina voi kehittyä. Voit esim. meditoita tai harjoittaa tietoista läsnäoloa ja koittaa saada etäisyyttä ajatusmyllerrykseesi, josta ei tunnu olevan ulospääsyä. Ei kannata lannistua missään asioissa vaikka tulisi vähän vastoinkäymisiä. Ne vain vahvistavat uskoa itseesi, jos käsittelet ja rakentavasti ja myötätuntoisesti. Anna itsellesi armoa ja mene vaikka kävelylle metsään tai ihan mitä vaan mikä rauhoittaa ja piristää sinua! Smiley
tallennettu
Noffi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25


Profiili
« Vastaus #2 : 19.11.2014 12:31:16 »

Kiitos Ritsa kun vastaat:) Mielenkiintoinen tuo Saturnuksen vaikutus. Pitäisikö minun katsoa missä huoneissa/merkeissä aurinko ja saturnus ovat radix-kartalla vai proge? Jos haluan tutkia asiaa syvemmin  Huh ?

On totta, että en voi nähdä tulevaisuuteen ja en tiedä kuinka paljon olen todellisuudessa hänen kanssaan tekemisissä. Minulla on vaan kokemusta siitä millaiseksi yhteistyö muodostuu hänen kanssaan pahimmillaan. Olin aikaisemmin innoissani kun kysyinen henkilö tuli mukaan tiimiin. Sitten aika nopeasti karisi kuvitelmat tyypin vallankäytön ja töiden muiden niskoille sysäämisen tieltä. Ja jatkuvan valittamisen. Hakeuduin pois, lähdin kyseisesti tiimistä. Nyt en haluaisi lähteä koska uuden aseman myötä tulevat tehtävät kiinnostavat minua todella. Kauhistuttaa vaan miten yhteistyö voi toimia hänen kanssaan.

Minua rasittaa myös toden teolla se, että olen ainoa joka ottaa yhteisissä tilanteissa ongelmat esiin. Ongelma on kaikkien tiedossa mutta muut eivät jostain syystä uskalla osallistua keskusteluun ja kertoa omia kokemuksiaan aiheesta.
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #3 : 19.11.2014 17:05:53 »

Voithan katsoa molempia, mutta ehkä itse kiinnittäisin huomiota onko sinulla Saturnuksen transiittia planeetalle tai jonkun planeetan transiittia Saturnukselle menossa tai jotain muuta transiittia, jolla voisi olla tämä vaikutus syntymäkartalla. Tietysti täytyy nyt pohtia, onko sillä edes merkitystä vai enemmän sillä, että käsittelee asian muutenkin kuin astrologialla. Mutta näin voi saada vahvistusta tai ei-vahvistusta sen toimivuudelle ja siten hyötyä tulevaisuuteen.

Tuossa huomaan, että petyit ihannekuvaasi hänestä ja myös ehkä pelot pahimmasta mahdollisesta tulivat mieleen. Näitä pelkoja voi käsitellä pikku hiljaa järkeilemällä ja itseään ymmärtämällä. Tosin kannatta miettiä asiaa myös hänen kannaltaan, siten saat ehkä myötätuntoa häntä kohtaan. Ehkä hän voi näyttää sinulle vahvuutesi pysyä omassa totuudessasi. Jos et korota itseäsi hänen yläpuolelleen (etkä häntä itsesi, niinkuin ehkä teit silloin aluksi) niin voit löytää kompromisseja, joista molemmat hyötyvät. Tuskin hänen elämänsä kovin kivaa on jos on sellainen maailmankuva, että valtaa käytetään ja töitä tulee niskaan tai voi antaa toisille mielinmäärin. Vaikuttaa todella moniin nimittäin, jos kenelläkään ei ole uskallusta sanoa edes vähän vastaan.

Tosin välillä kannattaa vain tälläiset tapaukset jättää omaan soppaansa, kyllä maailma kuitenkin näyttää heille, mikä on kestävää (rakkaudellista) ja mikä ei. Tuo on hänen suojamekanisminsa ja turvansa mihin hänen maailmankuvansa perustuu luultavasti, joten jos joku vihjaakin sen olevan huono asia, niin tiedät reaktion. Siksi asioita ei kannata aina sanoa myöskään liian suoraan ja edetä pikku hiljaa. Siis jos päätät hänet kohdata tässä asiassa, ei se välttämättä kumminkaan ole sinun vastuullasi. Mutta ehkä asiat menevät helpommin jos suhtaudut niihin positiivisesti ja luotat itseesi. Jos muutkin ovat tuota mieltä, niin voit olla aika varma olevasi oikeassa. Toista ei silti tarvitse lytätä.

Kiva jos jutuistani on apua!
« Viimeksi muokattu: 19.11.2014 17:11:24 kirjoittanut Ritsa » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: