Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vilkkuvat aurat onko konstia "virittää kanava kohdilleen"  (Luettu 3163 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jatavi78
Satunnainen astroilija
*

Sankari satukirjasta?

Profiili
« : 21.11.2014 12:34:23 »

Moi!
Osaisitkohan auttaa hieman.
Olen treenaillut oheisnäköäni jo jonkin aikaa. Olen myös alkanut satunnaisesti nähdä auroja, minun on siis hankala nähdä kanssa ihmisten auroja. Valokuvista se onnistuu jotenkin, mutta siinäkin on sama ongelma kuin mistä kerron alla.
Mutta ongelmani on seuraava, kun olen paljon ulkona ja katselen maisemaa niin ei mene kauankaan aikaa kun horisontissa olevien asioiden ympärille tulee jonkinlainen kehä joka on ikään kuin taivaan ja näiden vaikkapa nyt kaupungin tai puiden välissä. Mutta tämä mainitsemani kehä ei näy yhtäjaksoisesti vaan se vilkkuu tai näkyy välähdyksinä. Kuten värittäisin vanhaa televisiota jolloin kuva välkkyi näkyviin ja katosi taas silloin kun kanava ei ollut kohdillaan. Sama ilmiö toistuu esimerkiksi ikoneita tai alttaritaulun katsoessa, toki näen maalatun sädekehän esimerkiksi Herramme Jeesuksen Kristuksen ympärillä, mutta hänen ympärillään näkyy myös välähdyksinä voimakas kultainen kehä.
Onko siis jotain keinoa hienosäätää ja virittää kanava kohdilleen?
-Jaska78
tallennettu
jatavi78
Satunnainen astroilija
*

Sankari satukirjasta?

Profiili
« Vastaus #1 : 22.11.2014 02:21:27 »

Ja jos katson omaa auraani vaikkapa peilistä se on kultainen ja vähintään 10senttinen ellei enemmän, mutta sekin välkkyy. Olen myös koko ikäni nähnyt unia. Viime aikoina en juurikaan ole paitsi tämän viikon maanantaina uneni kiemurteli musta kobra. Se nousi pystyyn ja sähisi mutta ei pistänyt. Lisäksi keskiviikkona minulle ilmestyi lenkillä näkökenttään Taivaan portit jotka olivat hohtavan valkoiset kullan ja hopean loisteessa ympärillä oli enkeleitä kultaisine pasuunoineen. Portti ei auennut kokonaan , enkä ehtinyt mennä sisään ennen kuin näky katosi. Lisäksi minulle tulee nykyisin paljon merkkejä esimerkiksi raamatun jakeita, selkeimmillään ne ovat rekisterikilvissä joita tulee vastaan, mutta kun en edes hae niitä kilpiä mitenkään tietoisesti. Vaan se kilven numero jää mieleeni sivunäöstä kun auto paahtaa vastaan tai ohitse.
Jos joku joka ei ole itse  idiot2 tickedoff uglystupid2 2funny voisi auttaa tai tarjota keskustelu apua olisin kiitollinen. Mitään en voi maksaa koska olen PA ja velkajärjestelyssä. Eli Sori. Muutenkin nämä asiat ovat mielestäni sellaisia, ettei niistä koskaan tulisi pyytää korvausta. Jos itsestäni joskus kuoriutuu parantaja, teen sen pyyteettä, ilman korvausta.
Mutta olisi tosiaan kiva jos löytyisi joku  angel Joka osaisi auttaa. Varmasti jotenkin sen korvaan, kyllä Herra sen silloin suo.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: