Hmm... Kyllähän monet kirjoittavat unipäiväkirjaa, mutta minä mukavuudenhaluisena ja kolmen lapsen äitinä en ehdi aamuisin päiväkirjaa raapustamaan. Mietin uneni merkityksen, symboliikan ja sisällön läpi heti havahduttuani, puolihorteessa, jolloin tulevat usein parhaat oivallukset. Loput askarruttavat asiat selkiytyvät usein päivän mittaan, tai joskus jopa myöhemmin (enneunet). Ja ainahan voi pyytää myös astroystävien apua tulkintaan.
Kyllä minäkin olen usein epävarma oman intuitioni suhteen, mutta onneksi minulla on herkkiä ystäviäni jotka ovat vahvistaneet aavistuksiani oikeiksi ja myös luottaneet minuun sellaisessa jota he itse eivät ole huomanneet. Oikeastaan suurin kiitos kuuluu heille minun intuitioni vahvistamisesta. Ja se että taitojansa käyttää ja harjoittaa on tietysti myös edistymisen edellytys, ihan samoin kuin vaikka juoksutreeneissä tai soittoharjoittelussa.
Lähtölaukauksena kaikelle toimi minulla kurssi jolla herkisteltiin energioiden kanssa. Siellä tajusin, että olen aina aistinut kaikenlaista vaikka en ole ymmärtänyt tietoisella tasolla mitä on tapahtunut. :