Voi kiitos kultainen! Ja se
hehee! Kyllä tuo avasi asiaa varsin paljonkin! En olekaan ymmärtänyt suurta ristiä siitä näkökulmasta, että erinäisissä tilanteissa tosiaan sen kaikki osatekijät tavallaan aktivoituvat, koska ovat yhteydessä toisiinsa. Ja yksinäisyyden tarve - ihan täydellisen totta, liittyen myös jatkuvaan tarpeeseen analysoida asioita PALJON ja löytää selityksiä/merkityksiä. Tunteet ja äly - kyllä, omaan erinomaisen muistin, mutta se on myös se, joka alkaa ensimmäisenä pettää mikäli tunnepuolella on painetta. Oikeammin kaikki hyvin tiiviit ja läheiset ihmissuhteet ovat näemmä "liikaa" ja tarvitsen varsin paljon omaa tilaa, en ole asiasta nyttemmin kuitenkaan mitenkään pahoillaan ja koe menettäväni jotain. Tällainenpahan olen.
Psykologisoinnille astrologia on ihan mainio vastapaino, vai pitäisikö sanoa lisä. Nimittäin toki sen avulla voi löytää niitä kohtia, joita kehittää, työstää. Vaan sen avulla voi löytää myös vahvuuksiaan joista iloita (joita ei kenties ennen ole ymmärtänytkään hoksata itsessään) ja lisäksi ainakin minulle se on antanut työkaluja hyväksyä itseäni sellaisena kuin olen.
Mitä noihin haasteellisuuksiin tulee - hienoa saada niitä tietoisuuteen. Ja josko niille ei sitten "oikealla tavalla" saa elonsa aikana jonkinsortin järjestystä, niin mitä siitä. Elämä ei kuitenkaan käsittääkseni voi mennä varsinaisesti pieleen
Vaan kiitos vastauksesta ja vinkeistä Ritsa, mukavaa joulunalusaikaa!
Terkuin, Jiallana