Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi Oinas hakkaa päätä seinään?  (Luettu 18810 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Mami45
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 23.05.2006 19:34:14 »

Hei!

Kysyisin miksi oinas viimeisen kolmen kuukauden aikana on lyönnyt päätä seinään todella kovasti ihmissuhteissa? Mikään ei onnistu nais-mies -suhteessa. Itse olen Oinas-nainen. Tielleni osuu nyt miehiä, jotka tunteilla leikkijöitä, ja todella ottaa päähän.

Olen syntynyt 21.3.1960 klo 20 Pello
« Viimeksi muokattu: 23.05.2006 19:36:34 kirjoittanut Mami45 » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 23.05.2006 20:08:20 »

Heh

olis hauska tavata oinasmies joka sanoisi samaa; mieluummin sanoisi vaikka noin kuin selostaisi ex naistensa revohkaa.  angel Ehkä teillä on nyt vaan sellainen kausi. Mitä jos miettisit mielessäsi mitä haluat, kirjoittaisit sen paperille ja sitten antaisit mennä 6-12 kk.  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #2 : 23.05.2006 22:17:05 »

Hei Mami!
       Olet minua vanhempi 16 tuntia, mutta en ole kyllä vastaavaa huomannut, mutta ehkä se johtuu siitä että olen naimisissa  :Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Aniel
Vieras
« Vastaus #3 : 23.05.2006 22:19:43 »

No minä olen huhtikuun oinaita ja ihan toisin päin tällä hetkellä asiat... mutta päätä hakkasin viimeiset 4 vuotta seinään samasta asiasta... hmmm...
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #4 : 24.05.2006 00:00:50 »

Täällä yksi pässinpää miettii samaa (maaliskuun loppupuolen). Rehellisesti, en todella tiedä että olenko hakannut päätäni tämän vuoden, vai reilun vuoden..mutta viime joulukuusta asti on kyllä osumia tullut Cry tickedoff

Arvon pässit..mitäs tehdään? Oisko näilläkin asioilla jotain tekemistä sen kanssa, että on koiran vuosi Shocked? Vai onko kosmos kettuilu-asemissa vain huvikseen.. buck2?
Ja sama tuntuu jatkuvan..jokapäivä on kuin eloonjäämiskamppailua uglystupid2 , siis tunteet menee IHAN laidasta laitaan päivän, jopa parin tunnin aikana  Tongue

Ja kaikissa horoskoopeissa luvataan rakkautta, noh, eipä ole näkynyt  Cheesy
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
valo76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78



Profiili
« Vastaus #5 : 24.05.2006 00:22:22 »

Hei
Täällä yksi pässinpää, joka on saanut siipensä tunteilla leikittelijältä juuri nyt kevään aikana ja kunsanoin stop Ei käy.. paranna tapasi.. päätti mies kadota leikkimään muualle.. todella harmittavaa, mutta onko tämä nyt sitä itsekunnioituksen harjoittelua.. Embarrassed
tallennettu

aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #6 : 24.05.2006 13:48:32 »

Se on pässinpään kohtalo, hakata ikuisesti päätään seinään  :Smiley  Grin

Ei tosissaan... Luulen että oinas on loppujen lopuksi aika naivi. Itse ainakin yritän uskoa ihmisistä hyvää ja taitava kieroilija voi saada pahasti koukkuun  Embarrassed
tallennettu
mäykky
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #7 : 24.05.2006 17:29:57 »

Se on pässinpään kohtalo, hakata ikuisesti päätään seinään  :Smiley  Grin

Ei tosissaan... Luulen että oinas on loppujen lopuksi aika naivi. Itse ainakin yritän uskoa ihmisistä hyvää ja taitava kieroilija voi saada pahasti koukkuun  Embarrassed

Osuitpas naulan kantaan!  knuppel2 Yleensä minua ympäröivät ihmiset, jotka eivät käytä naiviuttani, ihmisuskoani ja välitöntä ihmisiin ihastumistani hyväkseen, mutta välillä huomaan joutuvani jonkun höökötettäväksi. Luen kyllä toisaalta taitavasti ihmisiä, joten olen OPETTELEMALLA OPETELLUT hieman kriittisyyttä, etten niin avoimesti ja lapsenomaisesti luottaisi kaikkiin ihmisiin  Cry
Hiukan surullistakin, että joutuu tommosia asioita miettimään. Mutta tuleehan sitä porskutettua eteenpäin kuin luonnonlapsi, otetaan elämä vastaan sellasena kun tulee, mahtuupa sinne sitten upeitakin juttuja, kun jaksaa antaa auringon paistaa....
tallennettu

aurinko oinaassa, kuu kaloissa, nouseva jousimies
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 24.05.2006 18:32:45 »

Oinasko naiivi vai vaan nuorehko ihminen joka ei ole oppinut kaikkea elämässä?

Ei käy.. paranna tapasi.. päätti mies kadota leikkimään muualle.

*Mutta noinhan miehet voi tehdä merkkiin katsomatta, siis jos ovat tunteilla leikkiäkseen, suomeksi sanottuna ne pelkurit, jotka ei hevin muutu.  Shocked Cool Eiköhän lopulta leiki omilla tunteillaan eniten eli saa itsensä pahimpaan solmuun.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #9 : 24.05.2006 22:20:49 »

Naiivi ja sinilimäinen blondi-joo no, tota kuulen aika usein Wink Wink
Mutta en kyllä haluaisi olla se kyyninen kaikista ensimmäiseksi pahaa ajatteleva buck2
Se kuuluisa kultainen keskitie olis aika pop Smiley
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 24.05.2006 22:28:22 »

Naiivi ja sinisilmäinen blondi-Oinasmies.. hmm.. angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #11 : 24.05.2006 22:39:26 »

Katos, mulla olikin taas kirjoitushäirö. Siis oon sählänny ihan koko viikon-eikä loppua näy 2funny

Oikeastikko haluaisit tuollaisen oikku-ukon? Mietin juuri, että tunnenko itse yhtään naiivia oinas MIESTÄ, vai onko se vain naisten piirre?
Eipä tuu mieleen..ainoostaan sellasia jotka on ego-tripillä.. Grin
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 24.05.2006 22:43:03 »

Noo... toivoisin oikeastaan kypsää, eli minua 4-5 v vanhempaa miestä jolla olisi asiat jo ok, ja sitten olisi tällainen mystinen sielunyhteys joka ei loppuiskaan kuin seinään, olis vaihtelua, mutta oikeasti luulen että Oinas sopisi Joukkarin kanssa parhaiten. Leijonat liian konservatiivia. Ja myös Kaurisenergiaa on toist. tullut siihen tulokseen.

Saa oikutella mutta en minä enää lapsukaisten kanssa jaksa leikkiä. Pitää olla vastusta minulle mutta eri tavalla kuin eräällä kauriilla, ei sellaista negatiivista voimaa vaan positiivista. Oinas lienee kait positiivisesti latautunut merkki, ainakin on tulta. Joka tapauksessa seuraan mitä kaikkea Oinailla on menossa.

Ja lopettakaa naiset hyvät jo miesten perään itkeminen. Kohtuus kaikessa. Muutama kk riittää eikö. No riippuu suhteen kestosta. Eikös sinullakin eppana ollut kauris taakkana. Pysyttele tulimerkeissä.
« Viimeksi muokattu: 24.05.2006 22:46:42 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #13 : 24.05.2006 22:51:25 »

Oli kyllä juu. Hassua miten paljon siinä oli samaa kuin yhdessä leijona-miehessä teinivuosilta.
No en kyllä jaksa haikailla (ainakaan tänään Grin ) enää kenenkään perään.
Hmm, neuvosi pistää miettimään.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 24.05.2006 22:55:23 »

*Hm, Oinaan jalokivi on timantti se on hieno. Oinas, Leijona ok..

http://www.astrology-online.com/aries.htm

In Leo, an Aries feels they have met their equal. Gemini, Sagittarius and Aquarius are also signs that exhibit long-term compatibility with Aries.

PS Meen nyt koisiin, mutta mieti eppana siltä kannalta että mitä maamerkki opetti tulelle. Itse olen ajatellut että kun olen kolme elementtiä käynyt miehissä läpi, periaatteessa olis ilmamerkki jäljellä mutta silti mieluummin ottaisin au-tulimerkin ja nousu-ilma, koska muuten ollaan liian jalat irti maasta. Kuu voi olla tulta.
« Viimeksi muokattu: 24.05.2006 23:01:29 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: