Hieman sekava ja poissa "maanpinnalta". Olen kyllä. Sepä varmaankin liittyy siihen esilläoloon, huomiontarpeeseen jne jne. Tosin toimin samanlailla, oli yleisöä tai ei.
Meno on normaalistikkin sekavaa ja kaaottista, mutta jos eteen tulee asioita, joihin täytyy suhtautua vakavuudella, sekin onnistuu luontevasti.
Ihastukses sänkyfantasioista en uskalla mitään sanoa, mutta itte tykkään naisesista, jotka tietää mitä haluu ja ottaa sen kanssa.
Jos jotain toiveita on, niin joko ne tuodaan sanallisesti julki, tai toteutetaan ihan vaan kysymättä
Itte kerron tunteistani kyllä avoimesti, ja oon yhtä suvereeni kuuntelija.
Ylpeä olen, en snobbaileva, enkä materialisti.
Kun löytyy parisuhde, johon kannattaa panostaa, ei muita naisia maailmaan mahdu. Jos vaan jotenkin saat sen ihastukses mielenkiinnon pysymään (Vesimiehenä toivoa lienee
)niin edessä on kyllä käsittääkseni onnellista aikaa.
Itte odotan innolla löytäväni sen neidin, keneen pääsen purkamaan kaiken patoutuneen romantiikka energian
Keskellä päivää haen töistä syömään...Kukkalähetti tuo lähetyksen yllättävään aikaan, niskahieronta spontaanisti jne jne jne
Toivottavasti teillä homma ottaa tuulta alleen, ni ittekki saatan jaksaa uskoa vielä onnellisempaan tulevaisuuteen