Hei
Heräsi mullakin joitain asioita
-miehistä, vaikkakin ihan vain pikkuisen. * nostaa palasen jostain*
Itte kerron tunteistani kyllä avoimesti, ja oon yhtä suvereeni kuuntelija.
Ylpeä olen, en snobbaileva, enkä materialisti.
Tämän olen huomannut muutamissa Leoissa, ne puhuu ja esittää varsinkin jos tuo
on Leossa, eli samaantapaan paisutellen kuin
:ssä.
Olen työlääntymiseen asti kuunnellut erästä tyyppuiä, joka osaa kaiken paremmin kuin muut, hällä ei näytä olevan mitään varjoakaan, en koe häntä oikein inhimmillisenä.. uups
, mutta näin on.
Lähisuvussa on
+
ja sen kyllä huomaa, ottaen huomioon, että
on
:ssä, mutta intuitioni kertoo, että se on pelkkää esittämistä, no my problems, anyway. Ylpeyttä löytyy, kuten halua olla snobi.
Kun löytyy parisuhde, johon kannattaa panostaa, ei muita naisia maailmaan mahdu. Jos vaan jotenkin saat sen ihastukses mielenkiinnon pysymään (Vesimiehenä toivoa lienee
)niin edessä on kyllä käsittääkseni onnellista aikaa.
Kyllä vaan, parisuhteeseen kannattaa panostaa, mutta Leon pitää päästää 'saalistusretkille' ja toteuttaa viettiään.
Sama pätee naisiin kuin miehiinkin, ei erovaisuutta. Siksi puolison on vain katsottava läpi sormien siipan temmellystä toisten kanssa jos mielii Kuninkaansa pitää.
Kiukuttelut pois, tyystin. Mulla on sellanen olo, että
:ien kanssa pitää pelata avoimin kortein. Olla rehellinen.
Ehkä tuo taas johtuu siitä, että mä olen vahva-akka
Itte odotan innolla löytäväni sen neidin, keneen pääsen purkamaan kaiken patoutuneen romantiikka energian
Keskellä päivää haen töistä syömään...Kukkalähetti tuo lähetyksen yllättävään aikaan, niskahieronta spontaanisti jne jne jne
Tässä oli hieman romantiikkaa meitsille, ja Tähtisilmät loistavat, olen parantumaton romantikko