Ja, että on olemassa kirjoituksia maageilta ja shamaaneilta ja okkultisteilta joissa neuvotaan miten enkeleitä kutsuessa pitää olla varovainen ja esim sitoa ne kiinni etteivät pääse tekemään tuhoaan.
Voit miettiä, että ovatkohan nämä kyseiset maagit ja shamaanit olleet "valkoisen" magian, tai "hyvän" shamanismin palveluksessa vai eivät?... Sillä toki jos tarkoitukset eivät ole "puhtaat", eivät myöskään enkelit ja ehkä siksi tuota "sitomista" on tarvittukin... Eli korostan tässä taas lausetta: "Sitä saa mitä tilaa".
Olen vain miettinyt miksi nykyään sitten kaikki enkelit ovat "hyviä" ja niitä voi kutsua ja toivotella mihin haluaa.
Tuo on kyllä totta, ja tämä on mielestäni vallan hyvä aihe. Asiaa on hyvä pohtia. :
Sillä eivät toki kaikki enkelit ole "hyviä" ja on ihan paikallaan jos ihmisiä tästä muistutetaan. Ettei sokeasti usko kaikkea jne. Pelko on kuitenkin turhaa. Enkelitkin nimittäin voi "testata" suhteellisen helposti, aivan kuten muutkin henkiolennot. Testata ovatko "hyviä" vai "pahoja" ja lähettää ne "pahat" matkoihinsa.
Mitä enemmän tietää energioista, tunnistaa ja osaa työskennellä niiden kanssa, sen helpommin heti tunnistaa, ilman kummempia testauksia, kumpaa "enkelilaatua" lähellä on... Eli siis kokemusten ja taitojen karttuessa, toisin sanoen itsensä "kehittyessä" eteenpäin tai "ylemmäs", eivät nuo "alemman" tason enkelit edes enää pääse "häiritsemään". Oli ihminen missä vaiheessa tahansa, aina voi olla kuitenkin täysin turvassa, kun pyytää Luojan "suojelusta". On hyvä muistaa, että Luojan rakkaudenvalon edessä, eivät "pahikset" kestä kovin pitkään paljastamatta todellista "luonnettaan". Eivätkä "pahiksetkaan" yleensä kuitenkaan ole niin kamalia ja pahoja kun rakkaudella, "oikein silmin" heitä katsoo.
Sillä Kaikki hyvyys ja pahuus on kuitenkin ensisijaisesti lähtöisin itsestä...
Voisitteko kertoa niistä kokemuksistanne enkeleiden kanssa?
Te jotka olette nähneet niitä.
Unitasolla olen usein kohdannut enkeleitä jotka ovat opettaneet ja opastaneet minua asioissa. Olenpa unissani usein itsekin ollut enkeli.
Elävästi muistan erään kerran jolloin enkeli vei minut erääseen kauniiseen saliin, jossa hän näytti minulle "tauluja", joista näkyi maailman ja oman elämäni tapahtumia ja sitä miten kaikki vaikuttaa kaikkeen, miten kaikki liittyy yhteen yms. Hän näytti mm. WTC:n romahtamisen.
Tajusin ja muistin tuon "unen" tapahtuman, kun siitä iskusta uutisissa oli, vuosia sen jälkeen kun näin tuon "uneni". Enkelien läheisyyden, heitä näkemättäkin, olen ihan valveilla ollesakin kokenut. Olen kokenut energia väreilyä yms. tuntenut heidän ollessa lähellä. Olen myös nähnyt sellaisia valon "välähdyksiä". Sen vain tietää, että enkelit ovat läsnä. Vaikea selittää... :