Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkelit  (Luettu 21756 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sawotar
Vieras
« Vastaus #30 : 27.05.2006 22:26:41 »

Lasini on vajaa, kun olen sen puoliksi juonut Huh Mitehän se on mahdollista knuppel2

(http://www.funcfood.com/terveysproteiini/images/maitolasi.jpg)
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #31 : 27.05.2006 22:42:35 »

Sawotar.. ajattle positiivisesti: Lasisi ei ole vajaa, vaan siitä on vielä puolet jäljellä!  Wink Grin

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #32 : 27.05.2006 23:29:45 »

Voisitteko kertoa niistä kokemuksistanne enkeleiden kanssa?
Te jotka olette nähneet niitä.

Hei "Löysä"

Luonani on käynyt valkoinen enkeli.
- ilmestyi shiatsu-hoidon aikana
  - muistan tarkasti, kun se tuli luokseni,
- aluksi en hahmottanut sitä hyvin,
mutta pian huomasin sen olevan valkoinen hahmo,
jolla oli siivet - minulle tuli hyvin rauhallinen olo
- poistuessaan hahmo ikäänkuin pieneni ja pieneni,
kunnes oli pieni valonpiste,
ikäänkuin tähti jäi jäljelle loistamaan

Minua hoitanut henkilö kysyi hoidon jälkeen,
että mitä hoidon aikana tapahtui.
- kerroin tapahtumasta ja hän sanoi aistineen enkelin läsnäolon



 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
sawotar
Vieras
« Vastaus #33 : 27.05.2006 23:39:32 »

no niinpä taria Grin onhan mulla vielä puolesta vajaa jäljellä Cheesy
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #34 : 19.06.2006 13:47:57 »

Lainaus
enkelit eivät halua ihmiselle mitään hyvää koska ovat vailla omaa tahtoa jne.

Enkeleillä ei ole omaa tahtoa - kuinka he voisivat siis TAHTOA ihmisille pahaa? Enkelit ovat Jumalan/Alkulähteen sanansaattajia, auttajia ja vartioitamme. He tekevät asiat niin kuin Alkulähde näkee parhaaksi tai kun pyydämme apua heiltä. Emme voi pyytää enkeleiltä (emmekä Alkulähteeltä) mitään pahaa itsellemme tai toisillemme.

Alkulähde on Rakkaus, Rakkaus on sen Tahto ja näin myös enkeleiden Tahto.
tallennettu
Liljah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #35 : 21.06.2006 00:06:04 »

Helouta taas,

Olen sitä mieltä, että enkeleitä on.
Perustelen sen tällä tavalla: Odotin nuorimmaista tyttöäni ja kaksi kuukautta ennen laskettua aikaa heräsin keskellä yötä valoon, joka sanoi minulle, että tyttö syntyy nyt ja minä tulen siihen.
Olin hiljaa, koska tunne oli ihanan rauhallinen. Mieheni myös huomasi saman.Hän heräsi siihen valoon, luuli minun laittaneen valot päälle.
Ja todenteolla synnytin kaksi kuukautta ennen aikoja. Ja valon ilmestymisen jälkeen, sain tietää elämäni rakkauden kuolleen. Samaisena yönä.
Erinmoisista ongelmista johtuen, yhdessä emme voineet olla, kuin muutaman vuoden.Kadun koko loppuelämäni, kun en jaksanut auttaa häntä.
Rakastin häntä ja rakastan edelleenkin.Hän on enkelinä. angel
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #36 : 21.06.2006 01:04:13 »

 angel

   angel

     angel

        Enkeleitä!    Onhan    Meitä  !!

          U S K O K A A ;    J A   N Ä I N    O N !


                angel   angel   smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
härkä-69
Vieras
« Vastaus #37 : 26.06.2006 10:46:46 »

Meillä on olkkarissa enkelitaulu, tiffany-enkeli kirjahyllyssä ja kipsienkeli toisessa hyllyssä. Parvekkeen tuulikellossa on kolme enkeliä, makuuhuoneen seinällä sängyn yläpuolella suojelusenkelitaulu ja vielä ikkunan yläpuolella yksi valkoinen enkeli.
tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #38 : 14.07.2010 22:50:49 »

Esseneläinen rauhanevankeliumi puhuu täysin eri enkeleistä kuin mitä yleensä puhutaan..
Miksiköhän aurinkoa ei nähdä enkeliksi vaikka se kirkkain valo täällä onkin..

http://www.essene.com/GospelOfPeace/peace2.html

Communions with the Angels of the Earthly Mother

The Angel of Sun
The Angel of Water
The Angel of Air
The Angel of Earth
The Angel of Life
The Angel of Joy
The Earthly Mother

Communions with the Angels of the Heavenly Father

The Angel of Power
The Angel of Love
The Angel of Wisdom
The Angel of Eternal Life
The Angel of Work
The Angel of Peace
The Heavenly Father

Enkelit (mm. auringon  enkeli) puhdistavat meidät synneistä ja kaikesta liasta..

Lainaus
"Seek the fresh air of the forest and of the fields, and there in the midst of them shall you find the angel of air. Put off your shoes and your clothing and suffer the angel of air to embrace all your body. Then breathe long and deeply, that the angel of air may be brought within you. I tell you truly, the angel of air shall cast out of your body all uncleannesses which defiled it without and within. And thus shall all evil-smelling and unclean things rise out of you, as the smoke of fire curls upwards and is lost in the sea of the air. For I tell you truly, holy is the angel of air, who cleanses all that is unclean and makes all evil-smelling things of a sweet odor. No man may come before the face of God, whom the angel of air lets not pass. Truly, all must be born again by air and by truth, for your body breathes the air of the Earthly Mother, and your spirit breathes the truth of the Heavenly Father.

"After the angel of air, seek the angel of water. Put off your shoes and your clothing and suffer the angel of water to embrace all your body. Cast yourselves wholly into his enfolding arms, and as often as you move the air with your breath, move with your body the water also. I tell you truly, the angel of water shall cast out of your body all uncleannesses which defiled it without and within. And all unclean and evil-smelling things shall flow out of you, even as the uncleannesses of garments washed in water flow away and are lost in the stream of the river. I tell you truly, holy is the angel of water who cleanses all that is unclean and makes all evil-smelling things of a sweet odor. No man may come before the face of God whom the angel of water lets not pass. in very truth, all must be born again of water and of truth, for your body bathes in the river of earthly life, and your spirit bathes in the river of life everlasting. For you receive your blood from our Earthly Mother and the truth from our Heavenly Father.
« Viimeksi muokattu: 14.07.2010 22:52:57 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #39 : 14.07.2010 23:12:26 »

Totta, enkeleitä on moneen lähtöön! On olemassa mm. Mustia Enkeleitä, joiden tehtävänä on panna täytäntöön ihmisen elämäänsä ottamia oppiläksyhaasteita. Esimerkiksi jos oppiläksynä on kärsivällisyys, Musta Enkeli aiheuttaa asioita ja tilanteita elämään, joissa ihmisen pinna kiristyy. Näin hänen on pakko opetella kärsivällisyyttä. Mustat Enkelit eivät koskaan toimi vastoin Alkulähteen tahtoa, kuten ei yksikään enkelimaailmasta.

Jokaisella rakennuksella on myös oma enkelinsä, samoin uskoisin olevan jokaisella valtiolla/maan kolkalla.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #40 : 15.07.2010 03:48:48 »

joo hmm.. meniköhän se ihan noin..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #41 : 15.07.2010 22:42:08 »



                         coolsmiley


                   Olen nähnyt valo-olennon,

                        lähinnä hän oli suojelusenkeli.

                              (vaikeasti liikkuvan kehitys-

                                  vammaisen takana).


                                                smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #42 : 31.07.2010 16:13:59 »

Theus, sä oot kamala!  :Smiley Cheesy Repesin täysii sun kommenteille  2funny
No niin, asiaan. Minä näen sekä tunnen oman enkelini päivittäin. Usein tunnen myös hänen kosketuksensa niskassani tai päälaella.
Enkelit ovat Jumalan lahja meille jokaiselle, pyyteettömän rakkauden lähettiläitä ja osoitus Jumalan rakkaudesta meitä jokaista kohtaan.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #43 : 08.08.2010 23:37:35 »



                                         coolsmiley


                  HOH HOIJAA, oiskos senyt ihan noin ?  Taitaa läheisten haamut kulkea ihan liki!


                                                         smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: