Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saisiko apua - missä mun kodin avaimet on?  (Luettu 12972 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
MarianneP
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 26.12.2014 16:27:58 »

Hei kaikille,

Kadotin kotiavaimet (muutkin siinä nipussa olevat) toissapäivänä. Punaisessa kaulanauhasta. Ovat kotona tai tippuneet koiralenkillä. Näkisikö kukaan missä ne ovat? Pitäisi lähteä matkallekin viikonloppuna ...

Kiitollisena
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 26.12.2014 18:46:09 »

Ovatko voineet solahtaa jonnekin laukkuun tai muuhun piiloon? "Alitajuntani tietää missä avaimet ovat. Pyydän alitajuntaani näyttämään/kertomaan, mistä ne löytyy!" Auttaisiko tuo lause?
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
MarianneP
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 26.12.2014 19:07:44 »

Kiitos - auttoi
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 06.01.2015 18:53:10 »

Näkyisikö joku mihin on kadonnut aikavälillä 29.12-31.12 paperikassi jossa lastenvaatteita?
Olen etsinyt koko kämpän neljään kertaan ja ei löydy!!!
Kaipasin sitä vasta tänään kun ajattelin laittaa pojan kouluvaatteet valmiiksi.
Kaikki apu tervetullutta!!!
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 07.01.2015 06:12:36 »

Kokeilin "jankata"lausetta mä tiedän missä se on ainakin tunnin ennen kuin nukahdan,näin kyllä unta kassista ja unessa se löytyi vanhasta lapsuudenaikaisesta huoneesta ja olin tosi iloinen,valvemaailmassa se on edelleen kadoksissa Sad
tallennettu
body electric
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 08.01.2015 20:35:20 »

Onko se sellasessa hehkuvan vihreessä laatikossa jota ympäröi muovia tai kukkia ?

Vanhempien luona tai jossain puutarhavajassa tai sellaisen lähettyvillä ?
tallennettu

.
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 12.01.2015 15:12:12 »

Hyvin nähty(tosin kassi edelleen kateissa) ,mutta kaapissa on todellakin vihreä laatikko,jonka yläpuolella roikkuu kukkamultapussi  Smiley
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 12.01.2015 15:44:43 »

Hyvin nähty(tosin kassi edelleen kateissa) ,mutta kaapissa on todellakin vihreä laatikko,jonka yläpuolella roikkuu kukkamultapussi  Smiley

Sinuna kokeilisin seuraavanlaista kikkaa ("kehitin" sen juuri tätä varten äskön noin minuutissa;
perustuu Maharishi Patañjalin yoga-suutriin):

Istu mukavasti vaikkapa risti-istunnassa. Sulje silmät ja odota puolisen minsaa, jotta hengitys
(toivottavasti) hieman rauhoittuu. Toista sen jälkeen hiljaa mielessäsi, kuin kuiskaten itsellesi, sanskritiksi: pravritti-aalooka. Tee tuo mieluiten uloshengityksen ja sisäänhengityksen välisen tauon aikana, noin joka neljännen uloshengityksen jälkeen. Aksentti tulisi olla boldatulla tavulla. Tee tuota harjoitusta esim. kaksi minuuttia, tai niinkauan kuin hyvältä tuntuu. Sen pitäisi parantaa intuitiota...

Smiley
« Viimeksi muokattu: 12.01.2015 15:46:17 kirjoittanut sideman » tallennettu
ihmetys
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 12.01.2015 22:36:25 »

Täällä on ollut kuukausi kadoksissa tietokoneen laturi. On voinut jäädä töihin mutta 90% todennäköisyydellä täällä kotona, kadonnut joulukuun 11. päivä tai niillä main. Olen kokeillut siivota koko talon (ml. joulusiivous), tutkia kaikki kaapit moneen kertaan, selvittää työpaikalla kaikki mahdolliset paikat, testannut youtube-itsehypnoosit, itsesuggestiiviset lauseet ja ihan vain yrittänyt päättää, että tänään se löytyy. Jos joku näkee missä Macbook airin valkoinen laturi voisi olla, säästyisi täällä 90 euroa. Terveiset vaan Applelle. Nöyrät kiitokset etukäteen jos jollakin on aikaa auttaa.
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 12.01.2015 23:43:59 »

Ai hitto! 90 euroa laturista - Apple kyllä osaa ton rahastushomman! Siihen ei tietysti käy mikään muu laturi? Tsemppiä etsintään tai merkin vaihtoon! :Smiley
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 13.01.2015 10:57:01 »

Paljon olet tehnyt löytymisen eteen, Ihmetys! Mulle kävi kerran niin, että joululahjaksi saamani kalliista korvakoruista toisen olin hukannut jo tammikuun alussa. Kovasti tein töitä löytymisen eteen ja sain selitellä, ettei antaja saisi tietää. Lopulta epäilykseni oli, että ulos on kadonnut. Annoin alitajunnalleni aikarajan: "Pyydän (käsken) alitajuntaani näyttämään, missä kadonnut (koru) on 20.1. klo 17.00 mennessä!" Päätin, että sen jälkeen ostan uudet, jollei käsky ole tehonnut. Enkä tunnusta muille asiaa.
Ulkona oli paljon lunta. Kyseisenä päivänä tulin töistä tavan mukaan klo 16.45. Satoi vettä ja räystästipun iso pakkaslumikinos oli sulanut melkein kokonaan. Sain ajatuksen katsoa veteen tarkemmin ja siinä koru kimalteli. Kiittelin kovasti ylöspäin.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
MarianneP
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #11 : 18.01.2015 12:15:16 »

Minulle on käynyt niin, että olen henkarin päälle pukenut toisen tai kolmannenkin vaatteen, etsitty vaate on se alimmainen henkarissa, joka ei sitten näy kahden muun alta - jopa toppaliivi jäi näkymättömiin  crazy2
tallennettu
body electric
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 26.01.2015 15:24:09 »

Täällä on ollut kuukausi kadoksissa tietokoneen laturi. On voinut jäädä töihin mutta 90% todennäköisyydellä täällä kotona, kadonnut joulukuun 11. päivä tai niillä main. Olen kokeillut siivota koko talon (ml. joulusiivous), tutkia kaikki kaapit moneen kertaan, selvittää työpaikalla kaikki mahdolliset paikat, testannut youtube-itsehypnoosit, itsesuggestiiviset lauseet ja ihan vain yrittänyt päättää, että tänään se löytyy. Jos joku näkee missä Macbook airin valkoinen laturi voisi olla, säästyisi täällä 90 euroa. Terveiset vaan Applelle. Nöyrät kiitokset etukäteen jos jollakin on aikaa auttaa.

Toimisto - tai toimistomainen huone; nuori mies jolla vaaleenruskeat hiukset, turkoosia ja viininpunaista samettia.

Tässä jotain avain sanoja, en nyt ole kyllä vireessä; ja sitten siinä voisi olla joku joka on löytäny sen ja sanonut:Ai, tää on kiva.#  On joko päättänyt ottaa itselleen tai sitten jättnyt hyllylle ja unohtanu viedä asiaa eteenpäin.

Oletko tarkistellut sellasilta hyllyiltä jotka on tod.näk. lähettyvillä mutta missä se ei yleensä ole.
tallennettu

.
ihmetys
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 16.02.2015 21:34:05 »

Body electric, olin jo tarkistanut pariin otteeseen työpaikan respasta - ajattelin että voisi olla takahuoneessa löytötavarahyllyllä tai sen päällä, vaikka mieshenkilön kuvaus ei soittanut kelloja. Tänään kun kävelin avokonttorimme läpi, silmä osui kuin vahingossa yhdelle n 125cm korkealle hyllylle työpisteiden välissä - ja siinähän se laturi nökötti. Jos en ole joka päivä siitä kulkenut niin ainakin joka toinen. Uskomatonta että on jäänyt huomaamatta kolme kuukautta! Ja eipä kukaan muukaan ole kuljettanut löytötavaroiden joukkoon.. Hyvin siis nähty, joka tapauksessa, kiitos kovasti vaivannäöstä!
tallennettu
Aquarius
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 17.02.2015 10:58:30 »

Mä olen kadottanut mun heijastimen. Kaksi pinkkiä sulkaa  Cry

Joko se on tippunut kadulle tai sitten se on Suomessa kotona. Täällä ulkomailla olen kääntänyt koko asunnon, mutta en vain löydä sitä  Embarrassed
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: