Arvasin, että joku voi lentää lankaan tässä.Ei kaikki miehet, jotka elämässäni vaikuttavat, ole poikaystäviä tai ihalijoita .On niitä muitakin miehiä olemassa.
niin...vaikka oletkin kaksoset niin ethän sinäkään nyt kaikkialle ehdi
Ei, tämä mies ei ole se. Kuvan silmistä kuuluvat yhdelle maailman lempeimmistä miehistä, mitä tunnen ja myös hauskin.
Laitoin tahallani hänen silmät eräästä pelleily kuvasta, kun hän saa ne näyttämään niin hulluille! hänessä ehkä esintyvän taiteilijan vikaa...? no hyvä kuulla että hän on mukava myös sen lisäksi että silmät ja kulmat ovat noin hyvännäköiset
Se rakkaudessa pettynyt oli diplomaatti, Härkä kuitenkin.
On jättänyt jo hyvin rauhaan, viimeksi kuulin hänestä noin viikko sitten syntymäpäivänäni.
hän siis edistyy kaiken aikaa. toki eihän nyt syntymäpäiviä sovi unohtaa... :
Tässä sen hiukan hulluskelevan diplomaatin silmät..[/color]
ainakin tässä kuvassa ilme on jollain tapaa tiukka ja "porautuva"...mutta eipähän tuosta yhdestä ilmeestä voi mennä muuta sanomaan. joku minulle tuli näistä mieleen...se saattoi olla poika johon olin suuresti ihastunut 15-vuotiaana, tai sitten ehkä omassa suvussani isän puolelta miesten silmissä on jotain samaa...terävä ilme, pienehköt (tosin silmien kokoa on joskus vaikea päätellä kun ei nää koko muuta naamaa)
[
color=purple]Tz,tz,tz tz....! Jousimies..
En muista oliko joku tuollainen Scorpioni-ihailijia, mutta koska en muista, niin ei varmaan ollut kukaan erityinen. :
[/color]
Nytpä muistan miksi muistin tuon väärin...siinä kyseisessä keskustelussa puhuttiin skorpioneista ja joku vaihtoi keskustelun suuntaa sideeriseen astroon jossa moni jousimies muuttuu skorpioniksi...ja sitten aloin puhumaan jousimiehistä sideerisinä skorpioneina...hmm...no asia ei sinänsä kuulu ja vaikuta minuun, mutta hän saattaa olla sideerisessä skorpioni...kaikki jousimiehet joilla on aurinko vähemmän kuin n. 24 astetta jousimiestä ovat sideerisesti skorpioneja. mutta joo...puhuit siis jousimiehistä. omassa päässäni kiipeilee muutama skorpioni ilmeisesti
Tz,tz,tz,tz...
Heheh.. minulla ei edes ole kaikista ihailijoista sellaisia kuvia hallussani, että voisin silmät niistä laittaa.
Olisikin, niin pyytäisin apuanne valinnassa!
se voisi olla hauska tehtävä mutta tuskin kukaan muu kuin sinä osaisi sitä ratkaista. hih, tietenkin sinkut voisivat halutessaan tiedustella jäljelle jääneiden yhteystietoja. minun silmiini tämä nykyinen jousimiehesi (jos siis se on hän jonka kanssa olet yhteissilmäkuvassa) vaikuttaisi todella hyvältä. Hänen silmänsä jotenkin huokuvat rauhallisuutta, voimaa ja viisautta. en siis tarkoita että hänessä näkisin jotain gurua, tai sitä että hän näyttäisi "epä-intohimoiselta"...vaan minun näkemyksessä näistä silmistä katsottuna vaan, tämä vaikutti näistä miehistä jotenkin kaikkein syvällisimmältä ja kypsemmältä...(ja siis mikä ei tarkoita sitä etteikö hän voisi olla hauska ja iloinen samaan aikaan)...enkä siis väitä tietäväni mitään näistä muista miehistäkään, hehän ovat ihmisiä keitä en tunne. nää on vain yhden ihmisen mielikuvia...on niin paljon kokemusta itsellänikin siitä, että herätän mielikuvia jotka eivät pidä yhtään paikkaansa pelkän ulkoisen peruusteella.
mutta ovathan silmät mielenkiintoisia, ja minun silmiini tämän jousimiehen silmät "herättävät luottamusta"...
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/nonono.gif)Varohan vähän sanojasi! Minä en arabi, kuten ei myöskään kukaan näistä muistakaan, vaikka muuten tuo lähi-itä geeneissä vaikuttaakin. Luulisimpa, että arabinaisilla olisi minun makuuni varmaan usein niitä erittäin kauniita silmiä. ja muuten pidän erittäin paljon arabimusasta (aivan mahtavia rytmejä...ja laulajien intohimoinen äänenkäyttö) ja tanssista...ja muutenkin on tuttavapiiriini aina kuulunut erilaisia etnisiä taustoja omaavia ihmisiä.
joku sanoi itseäni itseäni joskus juutalaisen näköiseksi...vaikka siniset silmät onkin...tai sitten venäläiseksi tai ranskalaiseksi. en kyllä ole hyvin tummakaan (vaikka se olisikin ihanaa)vaan tummahko keskiruskeahiuksinen, mutta yleensä on sanottu että en ole suomalaisen näköinen. ei sillä että tämä olisi mielestäni joku suuri saavutus...sitä nyt vaan on jonkun näköinen tai sitten ei ole ja pelaa sillä. suomessakin on aika monennäköistä ihmistä...mistähän nämä stereotypiat tulee..."suomalaisen näköinen". tosin, kun katselee vanhoja valokuvia, sellaisia 1900 alusta vaikka, niin huomaa, että ihmisillä on suomessa ollut silloin vallalla tietyn tyyppiset piirteet...erilaiset kuin nykyään, ja näköjään sekin seikka on muutoksessa...
mielenkiintoisia silti nuo sinun antropologiset huomiosi. joskus olen ajatellut, että miksi briteissä on niin paljon sellisia miehiä, joilla on todella mustat paksut kulmakarvat...vaikka mr.bean rowan atkinson ja oasis yhtyeen gallagherin veljekset. he näyttävät paljon Asterix-sarjakuvien roomalaisilta. mutta eikös sinne nää muinaiset roomalaiset myöskin menneet lisääntymään