Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Silmät  (Luettu 178404 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
kooky
Vieras
« Vastaus #150 : 13.11.2006 20:37:00 »

Kiittele Markku Mannista joka on tuon teorian kehittänyt. Näen että sulla on täysikuu sun allekirjoituksestasi. Täysikuu=kuu auringon vastamerkissä. Vaaka on Oinaan vastamerkki.

Mannisen systeemillä tuo nousumerkkisi Jousimies on luokiteltu sarjaan "eksoottiset" nousumerkit. En tiedä miten hän sitä tarkemmin kuvailee...oma nousumerkkini (trooppisessa) kaksoset on luokiteltu "paljasjalkaisiin" nousumerkkeihin, ja kuulemma tämän ryhmän naiset ovat "leimallinen´" ryhmä. Kuulemma suurin osa miehistä ei halua tälläistä naista, koska se on liian villi ja pelottava. hahahaaaa....pitää paikkansa.

hmm...ehkä eksoottisen nousumerkin kannattaa tähdätä kaukomaille.  Grin Hänen systeemillään normia noudattavat nousumerkit, valtavirtaan kuuluvat ja yleisesti hyväksyttävimmät ovat meilläpäin  nousumerkit leijonasta skorpioniin. Me "paljasjalkaiset" olemme vastavirtaan kulkevia ja normia pakoilevia, en sitten tiedä mitä te eksoottiset olette? ehkä liian eksoottisia valtakulttuuriin?

Wink Cool

Mannismeja osa 2.
« Viimeksi muokattu: 13.11.2006 20:39:24 kirjoittanut sign9 » tallennettu
blockOut
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #151 : 14.11.2006 11:46:46 »

minun tunnussanani Mannisen mukaan oli
White Sky, Black Moon, White Sun
jos muistan oikein ...Cheesy
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #152 : 14.11.2006 11:49:15 »

minun tunnussanani Mannisen mukaan oli
White Sky, Black Moon, White Sun
jos muistan oikein ...Cheesy

Mistäs nuo tuollaiset tunnussanat löytyy tai kuinka ne siis katsotaan  idiot2
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #153 : 14.11.2006 14:22:42 »

Ihii, vaikka tämä "MM-osasto" meneekin aika kauas topicin alkuperäisestä aiheesta, täytyy minunkin herran tulkinnassa käyneenä osallistua  Wink

Olen siis mannislaisittain tyyppiä "yksivärinen" (Red Sky, Red Moon, Red Sun) ja herra ehdottikin minulle pukeutumista kokonaan punaisiin joskus  Cheesy ...Pukeutumisesta tulikin mieleeni hassu sattuma; kun menin hran "vastaanotolle", olin pukeutunut kiireestä kantapäähän mustiin ja minulla oli pään ympärillä musta huivi. Oven aukaisi täsmälleen samoin (huivia myöten) pukeutunut M. Manninen  Grin

Niin miten tämä muuten liittyi silmiin? Nousu-Rapuna (juu-u) minulla on kuulemma "ilmeikkäät" silmät. Ja naururyppyjä  :Smiley
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
kooky
Vieras
« Vastaus #154 : 14.11.2006 16:45:10 »

Lainaus
kun menin hran "vastaanotolle", olin pukeutunut kiireestä kantapäähän mustiin ja minulla oli pään ympärillä musta huivi. Oven aukaisi täsmälleen samoin (huivia myöten) pukeutunut M. Manninen   

Grin se teki sen tarkoituksella varmaan tiesi jo kartasta missä vaatteissa tulet Wink

Nää tunnussanat meni kai niin että:

Sun : aurinko merkit oinaasta rapuun White Sun, aurinkomerkit leijonasta skorpioniin Red Sun ja aurinkomerkit jousimiehestä kaloihin Black Sun.

Moon: kuunvaiheet uudesta kuusta täysikuuhun White, Täysikuu Red, täysikuun jälkeinen pienenevä kuu Black. Nyt en muista kuinka hän tarkalleen määritteli täysikuun, hän teki sen eri tavoin kuin esim Nikula. Täysikuuta ainakin on kuu auringon vastamerkissä, ja olisiko ne vastamerkin kaksi viereistä merkkiä myös mukana. Näin täysikuusta tulee ajanjaksona pienempi, joten Punaisen kuun alla syntymiseen on varattu vähemmän aikaa, kuin muihin kuunväreihin.

Syntymäkellonajoista tulee Sky...en ole varma aikarajoita...White sky alkaa auringon noususta ja päättyy iltapäivän tienoilla, oisko klo 14 ? en tiedä varmaksi....sitten alkaa iltapäivään ja alkuiltaan Red sky ja yö on sitten Black sky.Auringon nousukin vaihtelee riippuen missä syntyy...esim pohjoisessahan se nousee aika myöhään talvella.

Tässä systeemissä näköjään on keskeisintä se, että kaikki jaetaan kolmeen. eläinrata, vuorokauden tunnit.

t. Black Sun, Red Moon, White Sky  Cool
« Viimeksi muokattu: 14.11.2006 16:47:21 kirjoittanut sign9 » tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #155 : 15.11.2006 11:39:56 »

Voi että kun vaivaa uteliaisuus omasta tulkinnasta - tämä Manninen tuntuu olevan varsinainen persoona...
Mikähän olisi tuomio...
'Sun Maid, Blue Moon, Vanilla Sky' 2funny 2funny 2funny

tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #156 : 15.11.2006 11:44:51 »

Elektra:  Grin

...Eihän se selviä kuin vastaanottoaikaa varaamalla Smiley!
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Píroo
Kohtuuastroilija
**

Killing for peace is like fucking for virginity ☼♡

Profiili
« Vastaus #157 : 15.11.2006 12:02:50 »

Hei Selkis Smiley
Mielenkiintoinen kysymys. En tiedä astron kannalta sanoa mitään, mutta otaksuisin sen tulevan syvältä minuudesta, eli, miten kokee elämänsä.
   Niin kuin sanotaan silmät ovat sielun peili. Silmistä näkee valehteleeko ihminen. Harva osaa sen peittää. Silmistä näkee surun ja kärsimyksen vaikka olemus olisi iloinen.
tallennettu

(http://junkka.irc-galleria.net/k/images11/00/45/55/93/hosting/pikkuinenn_syran.gif) rauhaa ja rakkautta.
Spacek
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #158 : 15.11.2006 22:08:04 »

Mitähän pupillien aka silmäterien keskimääräinen koko kertoo ihmisestä, jos kerran silmät ovat sielun peili? Itselläni pupillit ovat hyvin isot, myös valoisassa selvästi keskimääräistä isommat. Pimeässä taas näkyy pupillin reunoilla iiristä vain n. 1 milli. Ei siis yllätys, että olen kuullut mm. seuraavan kommentin tuntemattomalta ihmiseltä; "Lopeta se amfetamiinin käyttö". Yhtä kaikki, mielenkiintoisia kuvia näistä sielun peileistä saa aikaan... Tongue
« Viimeksi muokattu: 15.11.2006 22:29:56 kirjoittanut Spacek » tallennettu
Spacek
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #159 : 15.11.2006 22:40:01 »

Tehdäänhän silmien perusteella mm. iirisanalyysejä, jotka kuuleman mukaan kertovat ihmisestä paljonkin. Jos ne iirikset vain näkyis sieltä pupillien alta... Tässä yksi kuva mun silmistä ihan normaalissa valaistuksessa ja toinen vähän hämärämmässä.
« Viimeksi muokattu: 16.11.2006 06:35:22 kirjoittanut Spacek » tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #160 : 16.11.2006 10:31:33 »

Elektra:  Grin

...Eihän se selviä kuin vastaanottoaikaa varaamalla Smiley!

Niinpä  Wink

Varasin kyllä vastaanottoajan Mannisen sijasta lääkäriin, kun silmäni kipuilee edelleenkin  buck2
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #161 : 16.11.2006 23:31:26 »

Spacek! huih kuinka "porautuva" katse sinulla.  Cheesy Saanko kysyä horoskooppimerkkiäsi? Lienetkö skorpioni?  :Smiley
tallennettu
Spacek
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #162 : 17.11.2006 01:15:32 »

Spacek! huih kuinka "porautuva" katse sinulla.  Cheesy Saanko kysyä horoskooppimerkkiäsi? Lienetkö skorpioni?  :Smiley

Kyl mä oon ihan vesimies (nouseva leijona). Smiley
tallennettu
Spacek
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #163 : 17.11.2006 02:13:23 »

Katsokaatte Pablo Picassoa:

(http://www.uoregon.edu/~dcapri/a1/assignment_images/ART%20HISTORY/6%20Pablo%20Picasso.jpg)

Mielestäni melkoisen intensiivinen katse, mutta aika erikoisella, sisään päin kääntyneellä tavalla. Tuntuu kuin Pablon katse heijastuisi katseen näennäisestä kohteesta takaisin Pabloon itseensä, eli katseen kohde olisi vain projektio hänen omasta sisäisestä maailmastaan. Eli vaikka hän katsoo intensiivisesti, hän samaan aikaan on kuin omassa maailmassaan ja lataa näkemäänsä sisäisiä merkityksiä.
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #164 : 17.11.2006 12:15:19 »

Tehdäänhän silmien perusteella mm. iirisanalyysejä, jotka kuuleman mukaan kertovat ihmisestä paljonkin. Jos ne iirikset vain näkyis sieltä pupillien alta... Tässä yksi kuva mun silmistä ihan normaalissa valaistuksessa ja toinen vähän hämärämmässä.

Heh. Mulla on vähän sama ongelma, paitsi ei noin voimakkaana. suurten pupillojen vuoksi mulla luullaan olevan ruskeat silmät kun katsoo kaukaa, koska laaja pupilla valtaa tilaa siniseltä.

Oon ajatellut asiaa niin et koska kun ihminen katsoo toista josta pitää, pupilla laajenee.. Joten kun on koko ajan laajat puillat rakastaa kaikkia ja kaikkea.... Kuulostaa pahasti amfetamiinin vaikutukselta mutta meillä molemmilla on ollut se vauvasta asti.

Hermostollinen juttuhan tuo on. Ja laaja pupilla aiheuttaa valonarkuutta silmille, jos ei supistu riittävästi. Ehkä sen takia mulla on nyt silmälasit..  Embarrassed 
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 20
  Tulostusversio  

Siirry: