Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Silmät  (Luettu 178451 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #165 : 17.11.2006 13:40:09 »

Spacek! huih kuinka "porautuva" katse sinulla.  Cheesy Saanko kysyä horoskooppimerkkiäsi? Lienetkö skorpioni?  :Smiley

Kyl mä oon ihan vesimies (nouseva leijona). Smiley

Hihii, eli pieleen meni.  2funny No, enpä olekaan mikään astro asiantuntija. Sinulla on jotenkin vain niin intensiivinen katse kuin skorpioni miehelläni. Hänen silmät ovat kyllä muuten sitten erilaiset...  :Smiley  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #166 : 17.11.2006 13:42:20 »

Ai mutta kappas, nythän hokasin, että mieheni on myös nousuleijona.  :Smiley
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #167 : 17.11.2006 15:08:20 »

oho, skorppari nousuleijona  Shocked mahtaa olla vahvaa tahtoa ja karismaa miehelläsi, Rakkauden enkuli...  :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #168 : 17.11.2006 15:16:36 »

oho, skorppari nousuleijona  Shocked mahtaa olla vahvaa tahtoa ja karismaa miehelläsi, Rakkauden enkuli...  :Smiley

No juuh... Vahvaa tahtoa ja karismaakin  :Smiley smitten Hän ei kyllä tosin ole mikään ihan tyypillinen skorppari. Itse olen härkä ja nousuneitsyt.  :Smiley
tallennettu
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**

Leijona & nouseva Skorpioni

Profiili
« Vastaus #169 : 17.11.2006 15:22:19 »

Katsokaatte Pablo Picassoa ---
Mielestäni melkoisen intensiivinen katse, mutta aika erikoisella, sisään päin kääntyneellä tavalla. Tuntuu kuin Pablon katse heijastuisi katseen näennäisestä kohteesta takaisin Pabloon itseensä, eli katseen kohde olisi vain projektio hänen omasta sisäisestä maailmastaan. Eli vaikka hän katsoo intensiivisesti, hän samaan aikaan on kuin omassa maailmassaan ja lataa näkemäänsä sisäisiä merkityksiä.

Erittäin mielenkiintoinen huomio! Kuvailit hyvin sanoilla tuon katseen. Näin jonkin elokuvan kyseisestä mestarista ja täytyy sanoa, että ei varmaankaan ole ollut järin helppoa elää kysyisen miehen rinnalla. Me luovat taiteilijat olemme niin hankalia...  tickedoff  Smiley
tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #170 : 17.11.2006 15:26:14 »

Me luovat taiteilijat olemme niin hankalia...  tickedoff  Smiley

Nyt menee off-topic mutta menköön eli:

Tuostakin Lion paradoxalin kommentistakin saisi mielenkiintoisen keskusteluaiheen... miksi kaikki taiteilijat väittävät olevansa hankalia? Ystäväpiiriini kuuluu niitä lukematon määrä, väittävät minunkin olevan yksi heistä, mutta mikä se on se "vaikeus"? Voimakkaat tunteet? Ailahtelu? Ja mikä ihmisestä tekee taiteilijan?
tallennettu
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**

Leijona & nouseva Skorpioni

Profiili
« Vastaus #171 : 17.11.2006 15:28:38 »

Smiley Oletan sen olevan narsismia, ailahtelevaisuutta, perfektionismia, suuria visioita ja turhautumista, jos asiat eivät mene halutulla tavalla. Omissa ajatuksissa olemista niin, ettei edes halua jakaa niitä muille.   idiot2
Luettelen itseni taiteilijaksi, koska luon uutta. Kirjoitan, näyttelen, musisoin, maalaan.  smitten
« Viimeksi muokattu: 17.11.2006 15:30:14 kirjoittanut Lion paradoxal » tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #172 : 27.11.2006 20:28:34 »

Hmm en osaa sanoa millaiset silmät minulla on, niitä on sanottu kilteiksi ja joku on sanonut että katseeni on suora ja rehellinen. Pistän nyt pari kuvaa silmistäni... joku voi sitten analysoida ne  Grin

ekassa kuvassa olen iloinen, tokassa kuvassa hymyilen tosi tekomaisesti ja kolmannes on otettu joskus baarissa  Grin  Grin (jokaista kuvaa on muokattu jotenkin joten silmät näyttää hieman vahalta !)
« Viimeksi muokattu: 27.11.2006 20:31:56 kirjoittanut aQuarius~ » tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #173 : 28.11.2006 00:20:58 »

Kauniit silmät Aquarius.  smitten Tuosta kilteistä silmistä tuli mieleen, että vanhin siskoni on aina leikkisästi sanonut minun silmistäni, että ne ovat sellaiset tosi kiltin näköiset lampaan silmät. Mä-äää! Aika osuvaa nykyisin kun vielä kuljen "hyvän paimenen" "kanssa".  2funny
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #174 : 28.11.2006 14:17:07 »

Kiitos rakkauden enkeli  smitten Minun silmiä on sanottu että edestä päin ne muistuttavat kissan silmiä Cheesy mau mau
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #175 : 10.12.2006 19:35:34 »

Mie en jaksanut lukea koko ketjua, mutta olen pannut merkille, että niinkin sanontakin kuuluu: silmät ovat sielun peili niin ainakin kuu kaloilla on usein hyvin kauniit Intialaisen jumalan silmät  Shocked vaikuttavat... (oma lehmä ojassa) sillä olen rapu  aspect_tri kuu kalat silmäni ovat valtavat ja niitä on uein kutsuttu vangitseviksi... yllätän usein ihmisiä tuijottamasta itseäni  Shocked  idiot2 siihen voi tietysti liittyä myös nuo runsaat pluto aspektit... crazy2
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #176 : 10.12.2006 23:04:48 »

Mulle joku on sanonut, että mulla on ilkeät silmät ja todella pelottava katse Grin  Noh, itse olen vain tyytyväinen, että porukat pysyvät pienen välimatkan päässä.. Siis mikä merkki määrää silmien ilmeikkyyden?

Muoks. Jos joku haluaa katsoa meikäläisen karttaa tarkemmin, kun ei allekirjoituksessa ole kaikki aspektit edustettuna, niin olen syntynyt 5.12.1982 klo 11:35 Helsingissä. Sitten joku osaa ehkä kertoilla enemmän Smiley
« Viimeksi muokattu: 10.12.2006 23:07:23 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
the_planet
Vieras
« Vastaus #177 : 11.12.2006 18:08:22 »

Mulle joku on sanonut, että mulla on ilkeät silmät ja todella pelottava katse Grin  Noh, itse olen vain tyytyväinen, että porukat pysyvät pienen välimatkan päässä.. Siis mikä merkki määrää silmien ilmeikkyyden?

Sama homma täällä, mutta paremminkin jäätävä ja läpitunkeutuva ovat olleet adjektiiveja, joilla katsettani on kuvailtu. Ja kuten jo aikaisemmin mainitsin, moni ystävä on sanonut, että silmistäni näkee jos vihaan ja että katseeni riisuu ihmisen edessään, joka kuulemma tuntuu ajoittain jopa epämukavalta.

Noh, onhan siinä puolensa, mutta ei se ole kiva ajaa ihmisiä heti pois, varsinkin kun vain analysoin pelkästään vain ihmisen tarkoitusperää  Grin
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #178 : 11.12.2006 18:56:09 »

Hmm en osaa sanoa millaiset silmät minulla on, niitä on sanottu kilteiksi ja joku on sanonut että katseeni on suora ja rehellinen. Pistän nyt pari kuvaa silmistäni... joku voi sitten analysoida ne  Grin

ekassa kuvassa olen iloinen, tokassa kuvassa hymyilen tosi tekomaisesti ja kolmannes on otettu joskus baarissa  Grin  Grin (jokaista kuvaa on muokattu jotenkin joten silmät näyttää hieman vahalta !)

Se on muuten jännä miten silmistä näkee hymyileekö joku aidosti vai teeskenteleekö  Smiley Niinkuin sanoit tuo toinen jossa hymyilet tekomaisesti eivät silmäsi siinä ole yhtä ilmeikkäät.
Kauniit silmät kyllä  Smiley
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #179 : 11.12.2006 23:34:59 »

Sama homma täällä, mutta paremminkin jäätävä ja läpitunkeutuva ovat olleet adjektiiveja, joilla katsettani on kuvailtu. Ja kuten jo aikaisemmin mainitsin, moni ystävä on sanonut, että silmistäni näkee jos vihaan ja että katseeni riisuu ihmisen edessään, joka kuulemma tuntuu ajoittain jopa epämukavalta.

Noh, onhan siinä puolensa, mutta ei se ole kiva ajaa ihmisiä heti pois, varsinkin kun vain analysoin pelkästään vain ihmisen tarkoitusperää  Grin

Juu, kuulemma myös meikäläisen silmistä pystyy lukemaan ajatukset kuin kirjaa vaan Cheesy  Ilmeikkäät silmät kuulemma, mutta katse on tosiaan muiden mielestä melko pelottava - lähipiirin miehet ovat kertoilleet, että pelkästään meikäläisen katse ajaa kauemmaksi.. Huh Väriltään ovat vihreät ja vähän semmoiset kissamaisen vinot - johtuneeko sitten siitä, että mulla on kissaeläinten kuningas, leijona kuumerkkinä, tosin kissaihminen olen muutenkin Wink  Kissamaiset silmät ja räiskähtelevä, lähestulkoon dramaattinen, huomionkipeä luonne - selvää kuuleijonan perua.. Cheesy
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 20
  Tulostusversio