Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #165 : 17.11.2006 13:40:09 » |
|
Spacek! huih kuinka "porautuva" katse sinulla. Saanko kysyä horoskooppimerkkiäsi? Lienetkö skorpioni? : Kyl mä oon ihan vesimies (nouseva leijona). Hihii, eli pieleen meni. No, enpä olekaan mikään astro asiantuntija. Sinulla on jotenkin vain niin intensiivinen katse kuin skorpioni miehelläni. Hänen silmät ovat kyllä muuten sitten erilaiset... :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #166 : 17.11.2006 13:42:20 » |
|
Ai mutta kappas, nythän hokasin, että mieheni on myös nousuleijona. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #167 : 17.11.2006 15:08:20 » |
|
oho, skorppari nousuleijona mahtaa olla vahvaa tahtoa ja karismaa miehelläsi, Rakkauden enkuli... :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #168 : 17.11.2006 15:16:36 » |
|
oho, skorppari nousuleijona mahtaa olla vahvaa tahtoa ja karismaa miehelläsi, Rakkauden enkuli... : No juuh... Vahvaa tahtoa ja karismaakin : Hän ei kyllä tosin ole mikään ihan tyypillinen skorppari. Itse olen härkä ja nousuneitsyt. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
Leijona & nouseva Skorpioni
|
|
« Vastaus #169 : 17.11.2006 15:22:19 » |
|
Katsokaatte Pablo Picassoa --- Mielestäni melkoisen intensiivinen katse, mutta aika erikoisella, sisään päin kääntyneellä tavalla. Tuntuu kuin Pablon katse heijastuisi katseen näennäisestä kohteesta takaisin Pabloon itseensä, eli katseen kohde olisi vain projektio hänen omasta sisäisestä maailmastaan. Eli vaikka hän katsoo intensiivisesti, hän samaan aikaan on kuin omassa maailmassaan ja lataa näkemäänsä sisäisiä merkityksiä.
Erittäin mielenkiintoinen huomio! Kuvailit hyvin sanoilla tuon katseen. Näin jonkin elokuvan kyseisestä mestarista ja täytyy sanoa, että ei varmaankaan ole ollut järin helppoa elää kysyisen miehen rinnalla. Me luovat taiteilijat olemme niin hankalia...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Kuu, Venus - Leijona Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni Uranus, Neptunus - Jousimies Jupiter - Kauris Merkurius - Neitsyt Pluto - Vaaka
En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #170 : 17.11.2006 15:26:14 » |
|
Me luovat taiteilijat olemme niin hankalia... Nyt menee off-topic mutta menköön eli: Tuostakin Lion paradoxalin kommentistakin saisi mielenkiintoisen keskusteluaiheen... miksi kaikki taiteilijat väittävät olevansa hankalia? Ystäväpiiriini kuuluu niitä lukematon määrä, väittävät minunkin olevan yksi heistä, mutta mikä se on se "vaikeus"? Voimakkaat tunteet? Ailahtelu? Ja mikä ihmisestä tekee taiteilijan?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
Leijona & nouseva Skorpioni
|
|
« Vastaus #171 : 17.11.2006 15:28:38 » |
|
Oletan sen olevan narsismia, ailahtelevaisuutta, perfektionismia, suuria visioita ja turhautumista, jos asiat eivät mene halutulla tavalla. Omissa ajatuksissa olemista niin, ettei edes halua jakaa niitä muille. Luettelen itseni taiteilijaksi, koska luon uutta. Kirjoitan, näyttelen, musisoin, maalaan.
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.11.2006 15:30:14 kirjoittanut Lion paradoxal »
|
tallennettu
|
Aurinko, Kuu, Venus - Leijona Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni Uranus, Neptunus - Jousimies Jupiter - Kauris Merkurius - Neitsyt Pluto - Vaaka
En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
|
|
|
aQuarius~
Kanta-astroilija
Au vesimies ja asc neitsyt
|
|
« Vastaus #172 : 27.11.2006 20:28:34 » |
|
Hmm en osaa sanoa millaiset silmät minulla on, niitä on sanottu kilteiksi ja joku on sanonut että katseeni on suora ja rehellinen. Pistän nyt pari kuvaa silmistäni... joku voi sitten analysoida ne ekassa kuvassa olen iloinen, tokassa kuvassa hymyilen tosi tekomaisesti ja kolmannes on otettu joskus baarissa (jokaista kuvaa on muokattu jotenkin joten silmät näyttää hieman vahalta !)
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.11.2006 20:31:56 kirjoittanut aQuarius~ »
|
tallennettu
|
Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #173 : 28.11.2006 00:20:58 » |
|
Kauniit silmät Aquarius. Tuosta kilteistä silmistä tuli mieleen, että vanhin siskoni on aina leikkisästi sanonut minun silmistäni, että ne ovat sellaiset tosi kiltin näköiset lampaan silmät. Mä-äää! Aika osuvaa nykyisin kun vielä kuljen "hyvän paimenen" "kanssa".
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
aQuarius~
Kanta-astroilija
Au vesimies ja asc neitsyt
|
|
« Vastaus #174 : 28.11.2006 14:17:07 » |
|
Kiitos rakkauden enkeli Minun silmiä on sanottu että edestä päin ne muistuttavat kissan silmiä mau mau
|
|
|
tallennettu
|
Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija
Immortal
|
|
« Vastaus #175 : 10.12.2006 19:35:34 » |
|
Mie en jaksanut lukea koko ketjua, mutta olen pannut merkille, että niinkin sanontakin kuuluu: silmät ovat sielun peili niin ainakin kuu kaloilla on usein hyvin kauniit Intialaisen jumalan silmät vaikuttavat... (oma lehmä ojassa) sillä olen rapu kuu kalat silmäni ovat valtavat ja niitä on uein kutsuttu vangitseviksi... yllätän usein ihmisiä tuijottamasta itseäni siihen voi tietysti liittyä myös nuo runsaat pluto aspektit...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #176 : 10.12.2006 23:04:48 » |
|
Mulle joku on sanonut, että mulla on ilkeät silmät ja todella pelottava katse Noh, itse olen vain tyytyväinen, että porukat pysyvät pienen välimatkan päässä.. Siis mikä merkki määrää silmien ilmeikkyyden? Muoks. Jos joku haluaa katsoa meikäläisen karttaa tarkemmin, kun ei allekirjoituksessa ole kaikki aspektit edustettuna, niin olen syntynyt 5.12.1982 klo 11:35 Helsingissä. Sitten joku osaa ehkä kertoilla enemmän
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.12.2006 23:07:23 kirjoittanut mc82 »
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
the_planet
Vieras
|
|
« Vastaus #177 : 11.12.2006 18:08:22 » |
|
Mulle joku on sanonut, että mulla on ilkeät silmät ja todella pelottava katse Noh, itse olen vain tyytyväinen, että porukat pysyvät pienen välimatkan päässä.. Siis mikä merkki määrää silmien ilmeikkyyden? Sama homma täällä, mutta paremminkin jäätävä ja läpitunkeutuva ovat olleet adjektiiveja, joilla katsettani on kuvailtu. Ja kuten jo aikaisemmin mainitsin, moni ystävä on sanonut, että silmistäni näkee jos vihaan ja että katseeni riisuu ihmisen edessään, joka kuulemma tuntuu ajoittain jopa epämukavalta. Noh, onhan siinä puolensa, mutta ei se ole kiva ajaa ihmisiä heti pois, varsinkin kun vain analysoin pelkästään vain ihmisen tarkoitusperää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #178 : 11.12.2006 18:56:09 » |
|
Hmm en osaa sanoa millaiset silmät minulla on, niitä on sanottu kilteiksi ja joku on sanonut että katseeni on suora ja rehellinen. Pistän nyt pari kuvaa silmistäni... joku voi sitten analysoida ne ekassa kuvassa olen iloinen, tokassa kuvassa hymyilen tosi tekomaisesti ja kolmannes on otettu joskus baarissa (jokaista kuvaa on muokattu jotenkin joten silmät näyttää hieman vahalta !) Se on muuten jännä miten silmistä näkee hymyileekö joku aidosti vai teeskenteleekö Niinkuin sanoit tuo toinen jossa hymyilet tekomaisesti eivät silmäsi siinä ole yhtä ilmeikkäät. Kauniit silmät kyllä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #179 : 11.12.2006 23:34:59 » |
|
Mulle joku on sanonut, että mulla on ilkeät silmät ja todella pelottava katse Noh, itse olen vain tyytyväinen, että porukat pysyvät pienen välimatkan päässä.. Siis mikä merkki määrää silmien ilmeikkyyden? Sama homma täällä, mutta paremminkin jäätävä ja läpitunkeutuva ovat olleet adjektiiveja, joilla katsettani on kuvailtu. Ja kuten jo aikaisemmin mainitsin, moni ystävä on sanonut, että silmistäni näkee jos vihaan ja että katseeni riisuu ihmisen edessään, joka kuulemma tuntuu ajoittain jopa epämukavalta. Noh, onhan siinä puolensa, mutta ei se ole kiva ajaa ihmisiä heti pois, varsinkin kun vain analysoin pelkästään vain ihmisen tarkoitusperää Juu, kuulemma myös meikäläisen silmistä pystyy lukemaan ajatukset kuin kirjaa vaan Ilmeikkäät silmät kuulemma, mutta katse on tosiaan muiden mielestä melko pelottava - lähipiirin miehet ovat kertoilleet, että pelkästään meikäläisen katse ajaa kauemmaksi.. Väriltään ovat vihreät ja vähän semmoiset kissamaisen vinot - johtuneeko sitten siitä, että mulla on kissaeläinten kuningas, leijona kuumerkkinä, tosin kissaihminen olen muutenkin Kissamaiset silmät ja räiskähtelevä, lähestulkoon dramaattinen, huomionkipeä luonne - selvää kuuleijonan perua..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
|