Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Silmät  (Luettu 173868 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #255 : 09.07.2007 17:41:30 »

olen tainnut poistaa edelliset silmäkuvani tästä ketjusta..  Tongue

pistän tuohon uuden kuvan, jos joku haluaa vertailla miltä
 aurinko  jousimies  kuu  kalat
silmät näyttää  Smiley
« Viimeksi muokattu: 01.10.2014 21:33:52 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
vaniljasuklaa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #256 : 11.07.2007 21:49:22 »

Tässäpä linkki meikäläisen silmistä..
Skorppari olen horoskooppimerkiltäni, nouseva kaksonen, aurinko skorpparissa ja kuu kaloissa.
Miltä näyttää? Smiley
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #257 : 27.02.2008 18:39:37 »

Olen aurinko härkä, nouseva leijona, kuu kaksonen, mars vesimies ja venus kaksonen Cheesy
En tiedä kertooko silmät horoskoopeistani mitään tai sopiiko silmäni horoskooppiiini mutta tässä ne ovat.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
seku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #258 : 28.02.2008 06:40:01 »

Olipa kiehtova aihe...  smitten
Isäni oli  rapu - hänellä tosiaan hyvin ilmeikkäät, lempeät siniharmaat silmät... nauraessa katse lämpeni entisestään ja paljon naururyppyjä...

Ja joku puhui  aurinko leijona/ kuu skorpioni ystävän silmistä. Minullakin yksi sellainen ystävänä, ja mies vielä... Huh huh...  Shocked En vieläkään tule toimeen niiden silmien kanssa, vielä kun mies on niin pahuksen hyvännäköinenkin... Katse tuntuu tunkeutuvan niin syvälle sieluun ja vielä niin nopeasti, että eihän siinä ehdi kissaa sanoa ja suojamuureillani olen saanut heittää vesilintua. Sellainen turvallisella tavalla vaaralliselta tuntuva pistävyys siinä katseessa, ja vielä leijonan aurinkoista pilkettä siinä mukana... Veteläksi meinaa vallan tämän tytön polvet vetää... Grin Mutta ei kerrota sitä hänelle...  Cheesy

Omat silmäni sinivihreät (äidiltä peritty vihreys), mutta tuntuvat vaihtavan väriä kuin kameleontilla... Grin Ja  aurinko vaaka:han kamelenttiuden taitaakin.  Wink Toisinaan, usein hämärämmässä valaistuksessa, vihreät, kirkkaassa valossa väri vaihtuu isän hailakan siniharmaaseen. Ja tuntuu kuin tunnetiloillakin olisi osuutta asiaan muutoksessa... idiot2 Valppaana ja toiminnallisemmassa tilassa ollessani vihreät, mutta kun oloni on jollain tapaa "haavoittuva"/rentoutunut ja tyyni tulee esiin se pehmeämpi, utuinen sininen. Joskin vaikuttaa siltä että iän karttuessakin on tuo vihreys vähän karissut silmistä, ja isältä saatu sinisyys ja varsinkin se hailakkuus tullut yhä enemmän esille...

Kauniiksi peuransilmiksi näitä on joskus haukuttu, ja kun ne niin avoimet ovat, enpä ihmettele... Kai noista se sellainen tietynlainen ujo haavoittuvuus/lempeys läpi näkyy. Ehkä jonkinlainen vanhan sielun viisauskin, mistäpä sitä tietää. Tunteeni huokuvat läpi aika helposti, melkein tahtomattakin; joskin ajan kanssa oppinut sitä jonkin verran kontrollloimaan ihan haavojen välttämisen vuoksi. Luonteeltani olen kyllä sellainen pohdiskeleva, jatkuvasti vähän muissa maailmoissa oleva. :Smiley Yleisilmeeni on usein ehkä aavistuksen ontto/tyhjä, osin sisäänpäin kääntynyt, tuntuu että pikemminkin vaistoan ympäristöäni enemmän kuin näen ja samalla ajatukset juoksevat omaa polkuaan koko ajan (ehkä  askendentti  kaksoset ja  merkurius  neitsyt vaikutustako) - silloin silmät usein jälleen siniharmaat, entistäkin hailakkaammat. Ja kun ajatuksissani olen, saakin minua joskus melkein kalauttaa kalloon ennen kuin kuulen/reagoin mihinkään...  Grin Yleisilmeestä taitaa silti nähdä millä tuulella olen, lämpö/lempeys huokuu läpi jos ajatukseni ovat lämpimiä. Smiley  smitten

Joku niitä kuun aspekteja saturnukseen heitti katseesta huokuvien vaikutelmien selitykseksi, ja omasta syntymäkartasta ainakin osui silmiini että itselläni on  kuu aspect_con saturnus eli sellaiset rakastuneen ihmisen silmät. Ja taitaa se totta olla, ei voi kieltää...sellaista hehkua sieltä näyttää aina läpi huokuvan. Ja korostuu vain entisestään kun jotakuta todella rakasta ajattelen. Ja kun sen yhdistää tuohon peuransilmiin...no se kyllä selittäisikin miehiltä saamani reaktiot... uglystupid2 Vaikka nousu-kaksonen olenkin, ja kujeileva luonne ja ilmeikkyys silmistäni usein paistaakin (rakastan ystävien hauskuttamista/piristämistä!!!), en totisesti ole mikään innokas flirttailija. Mielummin pitäisin kaksilahkeisiin tietynlaista etäisyyttä, mutta minkäs teet kun miesvaltaisella alalla opiskelet... :Smiley Mutta jösses sentään, että tuntuu joskus että saa noita epämääräisiä ihailijoita karistella kannoiltaan jos yhdenkään pehmeämmän vilkaisun olen erehtynyt antamaan...  Grin Eihän noita sydämiä tahtoisi murskata, mutta minkäs teet... Siinä ei meinaa auttaa sekään että muutoin minulla onkin vähän yksinäisen suden (ellei peräti jääprinsessan Tongue) maine...

Itsestäni kyllä tuntuu, että oudommassa seurassa ollessani joku saattaisi pitää katsettani sellaisena että vaikka katson en kuitenkaan näe. Että en olisi täysin läsnä, vaan katson ihmisten ohi, jopa vähän välinpitämättömällä ja kylmällä tavalla. No, sokeahan olenkin kuin pöllö - silmälasien vahvuudesta päätellen, joten se selittäisi sen ainakin puoliksi... 2funny Silmälasit kuitenkin sen verran rajoittavat näkökenttää, että joskus en oikeasti huomaa tai tunnista ihmisiä, jotka jäävät lasien luoman alueen ulkopuolelle. Siksi en esimerkiksi välttämättä huomaa jos minua vaikka moikataan kadulla. Mutta tiedän kyllä että myös tietynlaista muuria olen oppinut sisimmässäni pitämään, jotta en paljastaisi silmilläni liikaa. Mutta nyt kun noita liitteeksi laittamiani esimerkkejä silmistäni erillään koko kasvoistani katson, niin eihän noista saa irti kylmyyttä tai etäisyyttä oikein tekemälläkään... Pahus sentään Cheesy Ja äkäinenkin minun oikeastaan vaikea olla, ainakaan pelkillä silmillä minun on lähes mahdoton saada aikaan vihaista ilmettä... Ovat siihen tarkoitukseen vähän liiankin pehmeät! Cheesy Pitää mökötykseenkin käyttää koko teatraallisten eleiden arsenaali käyttöön. Wink Vaikka harvoin minua toisaalta suuttumaan saakaan...

Joka tapauksessa minusta tuntuu usein siltä, että tietyllä tapaa tosiaan luotaan ympäristöäni katseellani kuin tutka ja suodatan "ylimääräiset" ihmiset pois - väistellen katseella (ja osin likinäköisyydenkin verukkeella) ne joihin en halua kontaktia. Mutta sitten kun katseeni johonkuhun todella kiinnittyy, "tutkasignaali" sinkoutuu sinne, katseen johtamana suoraan sieluun ja vaistot perässä keräämään kaiken mikä irtoaa. Joku sen susimaisuuden jo mainitsikin, että katse "näkee läpi". No, samaa vikaa taitaa olla minullakin. Tosin toteeminikin onkin susi, joten liekö ihme. Mutta sen oman suojaetäisyyden pitämisen vuoksi koitan pitää moiset toisten tarkastelut hyvin lyhyinä ja irrottaa katseeni mahdollisimman nopeasti saman tien. Wink Mutta eihän tuo aina onnistu, näemmä ainakaan mitä noista miesten reaktioista on saanut viime aikoina huomata...ja taas saa väistöliikkeitä treenata oikein sydämensä kyllyydestä... Tongue  Grin Voi poloiset...

Yleensä joka tapauksessa aika lämpimät ja avoimet silmät, varsinkin rakkaille. Silloin kyllä katseeni sulaa selkeästi ja pysyn "läsnä". smitten Ja kun ystävien kesken tosiaan rakastan pientä kujeilua ja nauran paljon, ilmeikkyyttä silmissäni riittää ja se paljonpuhuttu kujeellisuuskin pilkehtii silmissä ja paljon. Ja silloin sitä flirttiäkin saattaa irrota melkoisesti...  Wink Cheesy Korostaisiko  kuu  leijona vielä sitä pilkettä...mene ja tiedä...  Grin
« Viimeksi muokattu: 28.02.2008 07:41:55 kirjoittanut sekuretto » tallennettu

Become as wings that outshine your sadness, cutting through the white darkness....
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #259 : 10.03.2008 14:57:16 »

Ohoh! sekuretton silmäkuvia katsellessa oli kuin olisi peiliin katsonut  Shocked
Spooky!
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
mirka222
Vieras
« Vastaus #260 : 10.03.2008 23:23:43 »

Tässäpä myös minun silmäni. En tykkää kun ne ovat niin pienet! Erikoista ehkä kun ne ovat niin vihreät, useat ovat kysyneet onko minulla värilliset piilolinssit Smiley En tiedä kyllä, miten näkyy kuvassa...
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #261 : 25.01.2009 15:53:21 »

Herätän tämän ketjun nyt eloon.

Tässäpä tämän jousimiehen simmut (aloin taiteilemaan tuon viimeisen kanssa). Olen nousuneitsyt, mutta aurinko, kuu ja merkurius jousimies. Sitten kauriissa on myös aika paljon planeettoja.
tallennettu
ezikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Non turbare circulos meos


Profiili
« Vastaus #262 : 25.01.2009 16:18:48 »

Eileithyia, sulla on ihan haltijan silmät!  Shocked tosi nätit!

yhyy nyt oon kademakkara  Grin tässä mun silmät, en ihan heti tajunnu, mitä nikki tarkoitti nousu skorpparin iiriksen rajauksella, ennen kuin tsiigasin omia silmiäni vähän tarkemmin...

Lainaus käyttäjältä: nikki
skorppareilla on useinkin tuo iiriksen rajaus,
noususkorppareillakin,
myös itseltä löytyy "rajaava" katse

esikon silmät >>




« Viimeksi muokattu: 25.01.2009 16:28:03 kirjoittanut ezikko » tallennettu

PALJON PLANEETTAOHITUKSIA!
chiron kolmio jupiter ***
chiron kolmio asc *****
jupiter kolmio asc *****
mars sekstiili venus ****
mars sekstiili mars ****
venus oppositio uranus *
merkurius kolmio uranus *
neptunus kolmio jupiter ****
neptunus kolmio asc ******
uranus neliö jupiter **
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #263 : 25.01.2009 22:12:38 »

 Tämmöset taivaansiniset noidan silmät kuulemma olis meikäläisellä   Wink
Tulikohan noista laatikoista "näkyvät" vai tartteeko suurennuslasin  Grin
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #264 : 26.01.2009 12:46:35 »

Tosi kivan väriset Ezikko! Niin ja Adele kans!  Cheesy

Ite oon aina halunnu sellasen iiriksen rajauksen niinkuin skorppareilla.  Wink Ja hailakan siniset tai harmaat silmät, niin tai vihreet.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #265 : 26.01.2009 19:51:55 »

Tässä meikäläisen simmut, toisessa "tosikkoilme", toisessa, kun nauran (tuli vähän väkinäinen hymy, joten täytyy laittaa joku kuva myöhemmin, jossa luonnollisempi hymy). Toisaalta pidän silmistäni, toisaalta ovat liian pienet - tosin vahvoilla miinuslaseilla on aika vahvasti pienentävä vaikutus, nimim. sokea kuin lepakko uglystupid2

Naurusilmiäni olen aina pitänyt hiukan ilkikurisina - noo, tämmöinen vähän ilkikurinen olenkin välillä crazy2  Kiltti ja pehmeäsydäminen tyttö kuitenkin pohjimmiltani Smiley  Tosikkoilme on mun mielestä aika huolestunut, olen kuullut monesti, että näytän huolestuneelta ja ehkä jopa nyreältä, kun mulla on perusilme naamalla. No, toisaalta mun mielestä katseeni kuvastaa myös sitä huolenpitoa ja tukea, minkä kaikkein rakkaimmat ihmiset multa saavat Smiley

Huolestuneisuus lienee  askendentti kauris :n vaikutusta, ilkikurisuus tulee taas tuosta  jousimies -painotuksesta ja tulisesta  kuu leijona :sta - ja on mulla myös aika vahvasti aspektoitunut  uranus (mm.  aspect_con aurinkoaspect_tri kuu jne.). Vai mitäs työ tykkäätte?

Eilethyia: sun silmissä on jotain samaa kuin mun miehen silmissä - hänkin on muuten  askendentti neitsyt ! Semmoinen ystävällisyys ja ymmärtäväisyys, vaikka toisaalta miehellä on  kuu vesimies :ssä, mikä tuo semmoista tiettyä etäisyyttä katseeseen, mies selkeästi katseellaan varmistaa, ettei juurikaan kukaan pääse koskettamaan häntä sydämestä - paitsi ne, jotka osoittautuvat luottamuksen arvoisiksi (heh, kehun itseäni Tongue ). Mies on myös  aurinko venus vaaka , vaikka tuo  aurinko on kylläkin ihan Skopun rajoilla - juurikin tämä Skopun rajamailla oleminen tuo tiettyä syvyyttä ja intensiivisyyttä miehen katseeseen. Mies ikäänkuin katsoo jokaisen ihmisen sisään, näkee heti, millainen ihminen on pohjimmiltaan - on oikeasti tosi tarkkakatseinen ja erinomainen ihmistuntija! Ja kyllähän herralla vaikuttaa  aurinko aspect_con pluto , mikä on varmaan omiaan tuomaan sitä syvyyttä ja tarkkanäköisyyttä.

Mutta hurjan nätit silmät sulla, jäin tuijottamaan kuviasi vähän pidemmäksi aikaa!
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #266 : 26.01.2009 21:26:00 »

ok, laitanpa minäkin hetkeksi oman kuvani...aurinko skorppari, kuu kalat ja nousu kauris. Tummansiniset ja "utuiset", lieneekö likinäön syytä?? :-)
Silmät muuten kuuluvat JUPITERIn alaisuuteen...itellä juppe kaloissa. Korvat marsille, nenä saturnukselle, huulet venukselle, tuntoaisti merkuriukselle.
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #267 : 26.01.2009 22:03:30 »

millä perusteella?
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #268 : 26.01.2009 23:00:54 »

oujea! silimät! mullon tosin tossa piilarit, oikea väri on sininen..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #269 : 27.01.2009 11:19:25 »


Eilethyia: sun silmissä on jotain samaa kuin mun miehen silmissä - hänkin on muuten  askendentti neitsyt ! Semmoinen ystävällisyys ja ymmärtäväisyys..

Mies ikäänkuin katsoo jokaisen ihmisen sisään, näkee heti, millainen ihminen on pohjimmiltaan - on oikeasti tosi tarkkakatseinen ja erinomainen ihmistuntija! 

Mutta hurjan nätit silmät sulla, jäin tuijottamaan kuviasi vähän pidemmäksi aikaa!

Kiitos! En tosin itse ole koskaan pitänyt kovin kummoisina.  Smiley

Minäkin olen muuten aika hyvä ihmistuntija, samoin kuin miehesi ilmeisesti. Näen aina toisten läpi, miksi joku käyttäytyy niinkuin käyttäytyy ja pystyn vetämään siitä pitkän psykologisen analyysin.

Mistä muuten "näkee" muuten ulkonäön kartalla? Joskus oli siitä jossain ketjussa puhetta enkä nyt muista että mitä ja missä. Itsellä on kovinkin lapsekas ja viaton ulkonäkö ja tuntuu, että nuo silmät oikein korostaa sitä lapsekkuutta ja viattomuutta. Minun tapauksessani ulkonäkö kyllä pettää. Vai liekö sitten lapsekkuus ja viattomuus säilynyt sielussa kun silmäthän ovat sielun peili.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20
  Tulostusversio  
 
Siirry: