Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Silmät  (Luettu 173642 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Aniel
Vieras
« Vastaus #15 : 25.05.2006 20:30:29 »

Entäs sellaisten ihmisten silmät, jotka säteilevät uskoa ja rakkautta... kun katsoo buddhalaisten munkkien silmiä, ne on niin täynnä rakkautta että se hukuttaa...

Mulla on kanssa ne silmät, mistä kaikki näkee kaiken. Kutosen kärki on kauris ja nousu rapu...
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #16 : 25.05.2006 20:41:32 »

Voi jestas sentään mitkä...silmät!

Tuli vaan mieleen kun tossa kerran tepastelin Tampereen kaduilla vailla päämäärää (en oikeastaan yhtään tiennyt minne olin menossa, piti vaan kuluttaa aikaa  Grin) Sitten eteeni tupsahti yksi hare krishna-mies, sellanen nuori ja komea... Alkoi juttelemaan niitä näitä ja sanoi heti että mä näytän tytöltä joka näkee elämän vähän syvemmin (!!!)... Juttelin hänen kanssa varmaan 40 minuuttia uudelleensyntymisestä ja kasvissyönnistä yms. ja köyhästä tilanteestani huolimatta annoin hänelle 20€ kun pyysi avustusta. Niitä silmiä ei vaan voinut vastustaa, en oo ikinä nähnyt niin syvälle ihmisen Jumaluuteen kun sen miehen silmistä. Voisin vaikka ripustaa sen miehen mun seinälle että voisin katsella niitä silmiä päivät pitkät huumaantuneena... Ruskeat, suuret ja eloisat silmät... Mä olin ihan pökerryksissä kun jatkoin matkaa! Se mies oli muutenkin niin uskomattoman fiksu, aito ja säteilevä... Huhhuh... Shocked Ei, se ei voinut olla ihminen, se oli enkeli!!
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #17 : 25.05.2006 20:47:57 »

Valonkantaja IHANA tarina!! Mulla on kanssa sellainen enkeliystävä... niin enkeli että kukaan ei pidä häntä enää ihmisenä...  smitten
tallennettu
Belledium
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #18 : 26.05.2006 15:32:10 »

Minulla itselläni on silmien sävy tuntunut vaihtuvan aika ahkeraan, vaikka olenkin vielä nuori. Vihreä väri on selkeästi syventynyt, ja se siniseen vivahtava sävy on lopullisesti kadoksissa.  Sad Nyt silmät ovat sellaiset samettiset oliivinvihreät, pupillit ovat valtavan isot! Näytän välillä ihan mustasilmäiseltä, eikä minulla ulkonakaan ole kovinkaan pieniä pupilleja. Pupillien ympärillä on vielä sellainen beige rengas, joka erottuu vasta, kun katsoo tarkkaan silmääni.
tallennettu
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #19 : 27.05.2006 18:08:00 »

Muutamalla tutulla  harka  tuntuu
silmät olevan oikeat sielunpeilit tuimat ja pelottavat
kartoista viis vaistokin vielä hyvä tutkijoita molemmat
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #20 : 27.05.2006 23:49:52 »

Minun silmistäni on useimmiten, yleensä aina sanottu että ne ovat kiltin ja lempeän näköiset. Tähtisilmäksikin on kutsuttu. Kerran kuulin kuitenkin eräältä kommentin, josta en ole varma pitäisikö ottaa kohteliaisuutena vai ei... Tämä kyseinen henkilö nimittäin sanoi jotenkin näin, että silmäni ikäänkuin ovat sellaiset "tuijottavat", jotka ikäänkuin porautuvat sisimpään ja näkevät kaiken, että ihan melkein säikähtää. Shocked
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #21 : 28.05.2006 09:06:03 »


Mielestäni silmät ja kehonkieli kertoo enemmän kuin sanat.

Jos haluaa tutkia omaa sisintä, voi mennä peilin eteen ja katsoa miltä ne omat
silmät näyttää, etenkin erilaisissa "tunnetiloissa"  Smiley

Toisiamme voimme myös tunnistaa silmien kautta (sieluntasolla), kuten löytää myös omia tunnetiloja.

Lasten silmiä on mukava katsella, kuinka niiden sävyt ja terävyys, pehmeys muuntuu aina sen mukaan, mitä on tekemässä ja miltä tuntuu.

tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #22 : 28.05.2006 09:38:50 »

Minä olen sitä mieltä, että se miten pystyt tuntemaan heijastuu silmistä.Minulla on Kuu Kauriissa joten en ulospäin ole hirveästi tunteita esiin tuova ihminen, mutta Merkurius ja Venus ovat Kaloissa kuin myös Laskusolmu joten tunnen ja aistin monesti toisten ihmisten mielialat niin voimakkaasti, että huh!Olen monesti saanut kuulla, että mitä sinä oikein ajattelet kun silmäsi näyttävät tuollaisilta ja se johtuu siitä että vaikka en ulospäin tunteitani mitenkään dramaattisesti tuo esille ajatukseni heijastuvat silmistäni, niin ilot kuin surut.Ystäväni on nousu Kalat ja hänen silmänsä ovat todella "elävät"  Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #23 : 28.05.2006 14:16:18 »

selkälokki
 mars  vesimies:ssä voisi selittää ilmeikkäät,eloisat,vallattomat silmät,
oinaan ruumiinosa on pää silmät mukaanlukien,vesimiehen uranus antaa niihin
marsin eloisuuden lisäksi yllättäviä vivahteita
chakrojen kolmas silmä,kuudes chakra,sisältää astrologisesti
 merkurius, jousimies/ jupiter,
 vesimies/ uranus ja  kalat/ neptunus
..katsoa sielunsa silmin..
neptunus-syvyys,itkuherkkyys,vetisyys
pluto-intensiivisyys tai salamyhkäisyys
uranus-yllättävyys-naururypyt?
mars-ilmeikkyys
venus-lämpö
kuu-kokonaisvaltainen tunnetilojen heijastuminen silmistä,itkuherkkyys?
merkurius-älykkäät silmät?eloisatkin kaksosten tapaan tai tarkat huomaamaan neitsyen tapaan
saturnus-vakava katse
jupiter-levottomat,etsivät,pälyilevät?silmät
aurinko-lapsen viattomat säihkyvät silmät,omin energia tallella,innostus heijastuu suoraan kuin myös kiukku

vaiko eikö?

 neptunus merkurius venus aurinko-silmiä ei voi unohtaa,
niihin ei voi katsoa hukkumatta..miehen suusta kuultua..
 skorpioni pitää otteessaan
erittäin itkuherkät,haaveiluun unohtuvat,poissaolevatkin,kauas "ei mihinkään"
katsovat
skorpionisilmissä on rengas iiriksen reunalla useinkin
näkyvät silmänvalkuaiset iiriksen alapuolella yhdistän julmiin ihmisiin jostain syystä

"suurin huomionosoitus,jonka mies voi välittömästi suoda naiselle,on pitkä katse"
"ilmeellä,joka naisella on kasvoillaan,on paljon enemmän merkitystä kuin vaatteilla,joita hän kantaa yllään"

..pidän Nicolas Cagen silmistä,ja muutenkin..
Loirilla on intensiiviset silmät,tutkimattomat..
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #24 : 28.05.2006 14:51:02 »

Hmm... Itselläni hyvin vahvat noi tummat rinkulat iiristen ympärillä, vaikka skorpparia ei niin hirveästi ole. Pisti silmään tuo nepparin itkuherkkyys, tuossa avattaren kuvassakin näytän vähän siltä että voisin vaikka alkaa itkemään, vaikka toi on ihan mun perusilme. Neppari ja uranus 1. huoneessa + paljon kaksosta, ja onhan se miehiltä kuultu et mun silmiä ei voi unohtaa... :Smiley Noh tuliko nyt vähän itserakasta tekstiä.. Grin Lips Sealed
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #25 : 28.05.2006 19:02:07 »

Mikähän tekijä tekee sen, että joillakuilla on erittäin ilmeikkäät silmät??
Mitä olen tutkaillut (siis silmiä), niin tokihan silmät ovat sielun peili, mutta silti toislla silmät tuntuvat kertovan paljon enemmän kuin toisilla.
Esimerkiksi eräs ystäväni, hän ei pahemmin omista asioistaan huutele toisille, mutta minusta tuntuu, että hänen silmistään voi lukea kaikenlaista. Ne ovat erittäin ilmeikkäät.
Eikä hän varmasti sitä tiedosta itse.
Voisko syntymäkartasta löytyä joku tekijä tähän?

Mun mielestä ilmeikkäät silmät kertovat vanhasta sielusta. Alitajunnassa on sillloin niin paljon tietoa ja kokemusta, että se säteilee jo ulos. Eikä silloin tarvitse itsestään meteliä pitää kun katsekin sen jo kertoo!  Smiley
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #26 : 29.05.2006 23:04:05 »

itselläni juuri sellaiset silmät.yritän esittää joskus jotain tunnetta tai peittää jotain.niin yleensä sen huomaa silmistäni että näin ei ole.en vain voi peittää sisäistä olemustani keltään.
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #27 : 30.05.2006 23:39:28 »

Hmm... Itselläni hyvin vahvat noi tummat rinkulat iiristen ympärillä, vaikka skorpparia ei niin hirveästi ole.

Sama täällä...  :Smiley
tallennettu
a.ankka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #28 : 31.05.2006 14:49:23 »

Noista ilmeikkäistä silmistä en osaa sanoa mistä johtuu, mutta olen itse jo vuosia havainnoinut sellaista, että
usealla tuntemallani rapu tai kala aurinkomerkkisellä on vetiset silmät, sellaiset pehmeät tai tunteikkaat. Tämä on itseasiassa sellainen asia, että uuden tuttavuuden kohdatessani ja jos hänellä on tuollaiset silmät pohdin onko hänen aurinko, nousu tai kuu kaloissa Cheesy

Sen sijaan tuntemillani kahdella aurinko skorpparilla (molemmat muuten nousu kaksoset) on kylmät ja kirkkaat silmät - toinen näistä on vielä oikea pirulainen kun sille päälle sattuu ja silmistä sen silloin huomaa - sieltä tulee salamaa ja kipinää!
tallennettu

"kaukaa viisas ja läheltä helvetin hyvännäköinen"
Oikku67
Vieras
« Vastaus #29 : 31.05.2006 23:38:17 »

Olen pienestä asti kuulemma halunnut ruskeita silmiä.. coolsmiley
No, sinivihreät ne kuitenkin on. Jo teininä ystävät sanoivat, että kun suutun oikeasti (siis ei normi oikkuja), niin silmäni muuttuvat kirkkaanvihreiksi, sitten jos olen todella iloinen, niin silmääni olisivat enemmänkin siniset.(http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a015.gif)
Miksi eivät voisi aina olla vihreät..?? Mielestäni ovat muuttuneet enemmänkin siniharmaiksi viimeisien vuosien aikana..
Usein olen kuullut sanottavan että silmäni hymyilevät kilpaa huulieni kanssa..
           Oikku67 (http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e030.gif)
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 20
  Tulostusversio  
 
Siirry: