Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Silmät  (Luettu 173667 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #30 : 02.06.2006 12:26:53 »

Mulle on sanottu että mulla on vaaralliset silmät  Shocked
Voiskohan sillä olla tekemistä mun nousujouskarin kanssa  idiot2
Oon meinaan kauhee flirttailija         

Mä oon nousujouskari, ei mulla tietääkseni vaaralliset silmät ole enkä tietoisesti flirttaile mutta moni jää ”koukkuun” silmiini  Wink

usealla tuntemallani rapu tai kala aurinkomerkkisellä on vetiset silmät, sellaiset pehmeät tai tunteikkaat. Tämä on itseasiassa sellainen asia, että uuden tuttavuuden kohdatessani ja jos hänellä on tuollaiset silmät pohdin onko hänen aurinko, nousu tai kuu kaloissa Cheesy

Ai siitäkö se johtuu kun olen kala niin mulla herkästi vetistyy silmät  2funny

Mutta oikeesti mulla on (kait) tunteikkaat silmät. On sanottu tähtisilmäks ja parhaimmaksi itsessäni koen juuri silmät  Smiley  Yleensä ihmiset ihastuu juuri silmiini. Moni on kehunut silmäripsejäni jotka ovat luonnostaan pitkät ja tummat esim.kosmetologit ovat sanoneet että harvinaisen pitkät ja tummat  Wink
Moni luulee silmiäni ruskeiksi vaikka ovat tumman siniset  Smiley

Mitä tunnen kala-ihmisiä niin kaikilla on kyllä jollain tapaa juuri ihanat silmät  Grin
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #31 : 02.06.2006 15:14:46 »

Ai siitäkö se johtuu kun olen kala niin mulla herkästi vetistyy silmät  2funny

Minulla ainakin ihan sama juttu, ja olen myös aur-Kalat. Smiley Silmät on tosi herkät.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Lunar strain
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« Vastaus #32 : 03.06.2006 21:06:11 »

sign?:n kyselemästä silmien treenaksesta sen verran että luin jostain(hyvä terveys muistaakseni) ettei silmiä sais alkaa tosissa treenaamaan ilman lääkärissä käyntiä ja sieltä saatuja yksilöllisiä ohjeita. Silmälihaksia ei voi suoranaisesti verrata esim. jalkalihaksiin, jos arveluttaa niin käy jollain hyvällä lääkärillä ettei tule tehtyä väärin!
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #33 : 03.06.2006 21:40:58 »

taiteilija katsoo,näkee ja maalaa maisemaa likinäköisen silmin,
likinäköinen ei näe kauas hyvin,ei halua nähdä tulevaisuutta,ei tee tulevaisuudensuunnitelmia eikä aseta päämääriä

kuu ja aurinko,kuu heijastaa auringonvaloa,
sielu heijastaa hengen valoa ja paloa,
esim.  saturnus aspect_opp kuu,keskittynyt,rajattu,tuijottava katse,
konjuktio,poissaoleva omissa maailmoissa,saturnusvuorellaan,
venuskonjuktio kuuhun luultavimmin rakastuneen ihmisen katse,
näkee kauneutta kaikkialla,
marsin transiitti ja ollaankin sotajalalla..jne..
ja neptunuskuu vaan unelmoi silmilläänkin
geneettisestikin,
äidiltä ja isältä,
itellä äidin silmät ja isän henki sieltä kurkistelee
eikun ihan oma,mutta kuitenkin...
tallennettu
tipsuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #34 : 03.06.2006 23:59:51 »

Ihmiset ovat aina ihailleet silmiäni ja ihmetelleet, kuinka tummat ne on. Ja jos jonkun silmistä näkee tunnetilat, niin tämän kalanaisen silmistä.
 kalat aurinko
 kalat juno
 kalat merkurius
 kalat vesta
 kalat ceres
ja laskusolmu kaloissa, hihii...

Silmistäni näkyy harvemmin vihaa, mutta ihmiset ovat sanoneet etteivät ole yhtä vihaisia silmiä nähny kun meikäläisen. Mistä se voisi mahd. johtua?
 kuu kauris
 neptunus jousimies
 uranus skorpioni
 askendentti neitsyt
 vesimies mars

Olisiko teillä ideoita?
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #35 : 05.06.2006 10:21:46 »

 
Ihmiset ovat aina ihailleet silmiäni ja ihmetelleet, kuinka tummat ne on. Ja jos jonkun silmistä näkee tunnetilat, niin tämän kalanaisen silmistä.

 Smiley    :Smiley

kalat aurinko
 kalat juno
 kalat ceres


Minulla nämä samat Wink   Grin


tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
tipsuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #36 : 05.06.2006 11:07:52 »

Aika veikeetä Perhonen, vai mitä... Mulla on silmäripset myöskin todella tummat ja pitkät. Eipä tarvitse kosmetologilla käydä. Vaikka hiukset onkin sitten vaaleat. Itse nimitän ripsiäni katuharjoiksi kun ne on niin pitkät, heh.
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #37 : 05.06.2006 11:20:56 »

Itse nimitän ripsiäni katuharjoiksi kun ne on niin pitkät, heh.

 Grin   Grin

Juu eipä ole kertaakaan tarvinnut käydä kulmakarvoja tai ripsiä värjäämässä  Cheesy
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #38 : 06.06.2006 22:48:27 »

En lukenut koko ketjua, mutta oletteko muut huomanneet sellaista, että silmät muuttuvat kuukauden ajan mukaan? Itse olin ihan hämmästynyt kun tajusin, että vaikka silmäni ovat normaalistikin vihreät niin tiettyyn aikaan kuukaudesta silmistäni tulee todella vihreät ja niihin tulee jotenkin kissamainen katse.
Hassua.
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #39 : 06.06.2006 22:50:21 »

enpä ole huomannut. mutta paljon mahdollista että niin voi käydä, kun kuu muutenkin vaikuttaa niin paljon jos sitä alkaa seuraamaan...ja varsinkin meihin naisiin...
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #40 : 07.06.2006 13:26:44 »

tuon olen minäkin huomannut, että ainakin aurinko rapujen silmät ovat niin kauniit. kaikilla kaloilla taas en ole huomannut.
miten joillain onkin niin kauniit silmät, ettei niistä voi irroittaa katsettaan ?  Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #41 : 07.06.2006 22:04:41 »

tuon olen minäkin huomannut, että ainakin aurinko rapujen silmät ovat niin kauniit.

Vanhin tyttäremme on aurinko rapu ja hänen silmänsä ovat myös todella lumoavan kauniit.  smitten Kiss (Muutkin ovat sanoneet, enkä vain minä.  Wink) Toisaalta kaikkien lasten silmät ovat jotenkin niin ihanan kirkkaat, kauniit ja niin viattomat. Iän ja kokemusten myötä silmätkin hieman muuttuvat...
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #42 : 08.06.2006 18:33:49 »

Mun flirttavat silmät johtuu varmaan siitä et kaksosta löytyy kartalta jonkin verran  Wink
Jos täs nyt aletaan kehuun omia silmiä niin on kyl sanottu vaik mitä mun silmistä, mut esim. ovat kauniit kuin jalokivet  :Smiley
Mä yhdyn tohon et au-ravuilla on kauniit silmät. Mun faijalla on tosi upeet siniset silmät ja sen takia varmaan oon aina ollu hullunu sinisilmäsiin mieheen,en o ikuna ees seurustellu esim. ruskeesilmästen kanssa... smitten

                  police  Oinas73
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #43 : 09.06.2006 08:58:16 »

en o ikuna ees seurustellu esim. ruskeesilmästen kanssa... smitten

                 

Tuosta tuli mieleen, että ihan nuorena  tyttönä, siis teini-iässä, yhdistin mielessäni miehen ruskeat silmät sellaiseen tyyppiin, joka vamppaa naisia... 2funny
Ja päätin, että itse en IKINÄ ihastu ruskeasilmäisiin.   uglystupid2  Grin
Mie olin aika tiukkatäti nuorena, nykyisin moinen ennakkoluulo on onneksi kadonnut, vaikka en kyllä ole ihastunut ruskeasilmäsiiin koskaan, sinisilmäisiä ovat tainneet olla nuo ihastukset.

tjaah, tuli mieleen, olisinko ollut entisessä elämässä, jonkun ruskeasilmäisen kanssa, ja joutunut pettymäään?? :Smiley
« Viimeksi muokattu: 09.06.2006 09:00:15 kirjoittanut selkälokki » tallennettu
kuikelo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #44 : 09.06.2006 10:45:01 »

Mieheni on auriko- ja nouseva rapu ja hänellä on todella kauniit ja ilmeikkäät silmät. Kun hän nauraa niihin ilmestyy valloittavat naururypyt. Yleensä rapuihmisten silmät vetoavat. Miehelläni on kaksosissa tavaraa ja kuu jousimiehessä. 
Tuntemillani kalaihmisillä on myös kauniit ja iloiset silmät, semmoiset "sipulimaiset".
Omia silmiäni on sanottu viattomiksi, olisiko 5huoneen kuulla vaikutusta.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 20
  Tulostusversio  
 
Siirry: