Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Silmät  (Luettu 173660 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #45 : 09.06.2006 16:58:55 »

Silmiä on vaikea kuvitella, jos ei näe.. idiot2
Tässä allekirjoittaneen silmät parista tuoreesta kuvasta napattuna.
Olen siis Kaksonen ja nouseva Scorpioni.


(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/silmtA2.jpg)
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/silmtA.jpg)
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/silmtA1.jpg)
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #46 : 09.06.2006 17:06:18 »

Hauska nähdä sinun silmäsi Smiley

Ne puhuvat paljon ja niissä on pilkettä...hyvin kaksosmaista Smiley Varmaan skorpioni antaa sen että katseessasi on tosiaan voimaa, mutta kaksosen kujeilevuus tulee kyllä hyvin esille... smitten
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #47 : 09.06.2006 17:07:42 »

Asterixin silmät

Uih  Cheesy  smitten
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #48 : 09.06.2006 17:32:28 »

Mulla on sellaset melko tumman sammalenvihreät silmät, jotka vaihtavat sävyä tunnetilan, väsymyksen jne. mukaan. Välillä ne ovat hyvin kirkkaat, miltei läpinäkyvät kuin kirkas metsälampi, välillä sit jotenkin sameat. JA ne osaavat olla skorpparimaisen pisteliäät ( aurinko& askendentti  skorpioni), mutta hyvin harvoin ne ovat kylmät, vaan enimmäkseen lämpimät - ja useimmiten pikkupirullista pilkettä täynnä  Wink

Sellaisen pysyvämmän muutoksen olen pistänyt merkille, että infarktin jälkeen silmiini tuli sellainen tietynlainen "jälki" tapahtuneesta, siis sellainen jonkunlainen surumielinen ilme. Vaikka nauraisin maha kippurassa, se sellanen "kuoleman kädenjälki" näkyy silti niissä, esmes valokuvissa.
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
kooky
Vieras
« Vastaus #49 : 09.06.2006 17:45:44 »

Lainaus
Sellaisen pysyvämmän muutoksen olen pistänyt merkille, että infarktin jälkeen silmiini tuli sellainen tietynlainen "jälki" tapahtuneesta, siis sellainen jonkunlainen surumielinen ilme. Vaikka nauraisin maha kippurassa, se sellanen "kuoleman kädenjälki" näkyy silti niissä, esmes valokuvissa.

mielenkiintoista. kyllä silmistä tuollaiset asiat näkee...ovat ne silmät siinä mielessä hyvin syvällinen juttu, missä fyysinen ja henkinen jotenkin linkityy.

kyllä mullakin näkee valokuvia katsoessa itsestä sen sen hetkisen sisäisen tilankin silmistä...itseasiassa valokuvien katsominen voi olla hyvinkin opettavaista omasta itsestä...

joku täällä aikaisemmin toikin esille sen "voimauttava valokuva"-taideterapiamuodon...jännää katsoa itseään ikään kuin ulkopuolisen silmin..
tallennettu
Belilmathiel
Vieras
« Vastaus #50 : 09.06.2006 18:29:19 »

Asterixin silmistä huomasin heti, että hän varmasti on nouseva Skorpioni (ja näköjään olikin).

Itse en osaa kunnolla sanoa silmistäni mitään, riippuu aivan valosta. Joskus kuulemma näyttävät ruskeilta, nyt tuoreimmissa kuvissa näyttivät olevan sinivihreäkeltaiset, yleensä kyllä mielestäni vihreät ovat. Käärmesilmiksi ystävät joskus ovat haukkuneet. Cheesy

Ja jospa minäkin sen kuvan laittaisin, kun en kuvaillakaan osaa (ja kun nyt tylsääkin sattuu olemaan).

(http://img.photobucket.com/albums/v260/Belilmathiel/silmt.jpg)

Btw, olen törmännyt moniin aurinko Skorpioneihin, joilla on aivan ihanat silmät.
« Viimeksi muokattu: 09.06.2006 18:33:11 kirjoittanut Belilmathiel » tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #51 : 09.06.2006 18:44:48 »

Ihanan vihreet silmät   Kiss
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #52 : 09.06.2006 18:49:13 »

Itselläni on vihreän ruskean siniset silmät. Ulkoreunassa sinistä, sisäreunassa tumman vihreää ja ruskeitä pilkkuja keskellä. Valaistuksesta ja vaatetuksestani riippuen ihmiset sanovat että silmäni näyttävät joko vihreiltä tai ruskeilta. Tummat silmät kuitenkin.
Itse hätkähdän aina kun näen hyvin siniset silmät taikka lämpimän ruskeat  Smiley
Itselleni kuitenkin tahtoisin hyvin hyvin vihreät silmät.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #53 : 09.06.2006 19:52:07 »

Wau Asterix mitkä kissanaisen silmät.  Smiley Belilmathielin silmänmallista taas tulivat mieleen omat silmäni. Smiley Minulla ne ovat sellaiset siniharmaat.
« Viimeksi muokattu: 09.06.2006 19:54:24 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Elonkorjuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #54 : 09.06.2006 20:17:38 »

voi persus sentään, mä en osaa laittaa noita silmiäni tänne... ne on omissa tiedostoissa, mut ei niitä voi kopioida ja siirtää tänne... miten se tehdään??
tallennettu

This little light of mine, I'm gonna let it shine! -valonkantaja
kooky
Vieras
« Vastaus #55 : 09.06.2006 20:22:07 »

olipa upean väriset silmät sinulla belilmathiel, tosi erikoiset Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #56 : 09.06.2006 22:56:17 »

Ensin omat  aurinko harka silmäni. Eivät kyllä taida aina noin "unisen" näköiset olla...  :Smiley Pääni on tuossa kuvassa vinossa, siksi jouduin noin hassusti vapaalla kädellä "leikkaamaan" silmäni irti kuvasta.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #57 : 09.06.2006 22:59:47 »

Sitten esikois tyttäremme  aurinko rapu silmät.  smitten
« Viimeksi muokattu: 09.06.2006 23:01:53 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #58 : 09.06.2006 23:00:54 »

Ja vielä kuopus tyttäremme  aurinko neitsyt silmät.  smitten
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #59 : 09.06.2006 23:07:55 »

Kun moni muukin on laittanut kuvia silmistään, niin laitanpa sitten minäkin omani  Grin Saatte sit sanoa, onko ne oikeesti niin pelottavat kuin skorpparin silmistä aina väitetään. Sitä paitsi silmät ovat vaan osa ilmeitäni, näkisittepä, mikä teho on noilla "Leonid Breshnev"-kulmakarvoilla! Loppunaama lisättynä tähän onkin jo hyvä pelote pikkulapsille... 2funny

tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 20
  Tulostusversio  
 
Siirry: