Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Silmät  (Luettu 178427 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #75 : 10.06.2006 11:15:03 »

Voi harmi
olin jo niin pitkällä, että sain kuvasta leikattua silmäni teille, mutta en osannut siirtää sitä tähän viestiin.
Viisaammat miten se tapahtuu?

En ole viisaampi, mutta "kirjoituspalkin", siis sen osion johon viestiä kirjoitat, alareunasta löytyy lisätoiminnot. Siitä lisätoiminnoista sitten klikkaat hiirellä ja siihen ilmestyy kohta jossa lukee liite, johon voit lisätä kuviasi painamalla sen vieressä olevaa selaa "nappia". Osasinkohan nyt yhtään ymmärrettävästi selittää.  idiot2
tallennettu
Belilmathiel
Vieras
« Vastaus #76 : 10.06.2006 11:16:13 »

Voi harmi
olin jo niin pitkällä, että sain kuvasta leikattua silmäni teille, mutta en osannut siirtää sitä tähän viestiin.
Viisaammat miten se tapahtuu?

Lataat kuvan ensin nettiin, vaikka tänne: http://imageshack.us/ . Sen jälkeen kopioit sieltä kuvasi osoitteen ja laitat sen viestiisi [img ][/ img] - "tagien" (en keksinyt nyt noille oikeampaa nimeä Smiley ) väliin (niin ja välit noista pois). Näin sen ainakin itse teen.
tallennettu
valo76
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #77 : 10.06.2006 11:24:27 »

Hei!
Saan laitettua liitteen, mutta ei näy esikatselussa
tallennettu

aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
Asterix
Vieras
« Vastaus #78 : 10.06.2006 12:58:20 »

Hehehheh..... (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/eqzh4n.gif)

Arvasin, että joku voi lentää lankaan tässä. (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/evil1.gif)

Ei kaikki miehet, jotka elämässäni vaikuttavat, ole poikaystäviä tai ihalijoita.  Wink On niitä muitakin miehiä olemassa. Wink

Tuo ensimmäinen (silmälasiton) Härkäjuristi on.... Kiss  laugh Cool Oliko tämä se joka uhkailee sinua kaiken maailman lentokenttäsaarroilla?  2funny härkämiehet smitten kuinka omistavia... Wink

Ei, tämä mies ei ole se. Smiley Kuvan silmistä kuuluvat yhdelle maailman lempeimmistä miehistä, mitä tunnen ja myös hauskin. Cheesy
Laitoin tahallani hänen silmät eräästä pelleily kuvasta, kun hän saa ne näyttämään niin hulluille! 2funny Cheesy

Se rakkaudessa pettynyt oli diplomaatti, Härkä kuitenkin. 2funny On jättänyt jo hyvin rauhaan, viimeksi kuulin hänestä noin viikko sitten syntymäpäivänäni. Smiley
Tässä sen hiukan hulluskelevan diplomaatin silmät..

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/diploeyes.jpg)

Ja sitten muistan sen skorpioni miehen joka oli työnarkomaani ja pystyi hillitsemään halujaan niin paljon ettei välittäisi vaikka upea nainen kiemurtelisi työpöydällä jos työt ovat kesken... 2funny

Minähän muistan paljon yksityiskohtia sinun kertomuksistasi :Smiley Tämä viimeinen yksityiskohta jäi mieleen a) koska puhe oli skorpioneista b) koska juuri tuollainen hillintä olisi minusta äärimmäisen viehättävä piirre...että siis olisi intohimoinen mutta pystyisi hallitsemaan sitä täysin.

Tz,tz,tz tz....! Jousimies.. Wink En muista oliko joku tuollainen Scorpioni-ihailijia, mutta koska en muista, niin ei varmaan ollut kukaan erityinen. :Smiley

no niin...näköjään nyt lähtisi pohdiskeluja erilaisista fantasiaskenaarioista. taidan katkaista tähän ennenkuin menee aivan yli laidan Lips Sealed

Tz,tz,tz,tz...
Heheh.. minulla ei edes ole kaikista ihailijoista sellaisia kuvia hallussani, että voisin silmät niistä laittaa.Cheesy
Olisikin, niin pyytäisin apuanne valinnassa! Cheesy

jep ja tämä viimeinen näyttää kyllä siltä että voisi olla isäsi (siis ulkonäön eikä ikäeron puolesta...)...siis sen perusteella kun teistä molemmista on nähnyt vain silmät.

Wink Yep,yep.. Hän näyttää isältäni, mutta ei ole isi. Wink
Sukulais-suhde kyllä mahdollinen, kuten on myös se on mahdollinen näiden parin muunkin kanssa.  Wink

nyt ymmärrän miksi arabinaiset pukeutuvat kaapuihin jotka jättävät vain silmät paljaiksi. Mitä sitä edes muuta näyttämään. silmät näyttävät kertovat jo tarpeeksi Grin

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/nonono.gif)Varohan vähän sanojasi! Minä en arabi, kuten ei myöskään kukaan näistä muistakaan, vaikka muuten tuo lähi-itä geeneissä vaikuttaakin.  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #79 : 10.06.2006 14:31:05 »

Tuli muuten mieleen, kun olen itse mixattu, että useinkaan monet eivät erota eri lähi-idän rotuja toisistaan.
Esim. juutalaiset ja arabit tunnistavat välittömästi toisensa, mutta muut eivät välttämättä erota heitä toisistaan ulkonäöllisesti. Wink

Lähi-idän historia ja kulttuuri on yksi maailman vanhimmista, joten sinne on myös tietyille alueille mixaantunut paljon ns. länsimaista verta. Wink

Turkkilaiset ovat ihan oma juttunsa, vähän kuin suomalaiset, että ne tunnistaa joka paikassa. He poikkeavat ulkonäöllisesti, kuten suomalaiset, jotka eivät näytä ruotsalaisille, eivätkä venäläisille, eikä myöskään estonialaisille, mutta muiden silmissä ovat varsin vaaleita "scandinaaveja" silti. Smiley

Entisen Jugoslavian alueellahan mixautuu niin länsimaisuus kuin lähi-itä, sekä rodullisesti että uskonnollisesti. Siksi siellä tahtoo kuohua aina väillä. Heillä on voi yhtä hyvin olla vähän kaikkia piirteitä. Smiley

Arabeilla on enemmän terävyyttä silmien muodossa ja se terävyys on myös katseessa. Kulmat ovat ovat usein enemmän miekkamaiset ja poskipäät korkeat ja terävät. Juutalaiset ovat taas pehmeempiä, tosin itämaisen näköisiä tottakai, mutta niitä itämaisia kulmia on hiukan pyöristetty ja juutalaisten katse on lempeämpi. Nyt täytyy muistaa, että Eurooppalaisissa ja Lähi-idän juutalaisissa saattaa olla omat eronsa. Wink

Euroopan sisällä tunnistaa helposti Italialaisen ja Espanjalaisen syntyisen toisistaan. Espanjalaisia geenejä kantavalla on pyöreämmät silmät ja soikeammat kasvot, kuten tuolla Scorpioni-juristilla, kun taas Italialaisille on tullut tuota terävyyttä Rooman Valtakunnan aikoihin tuolta Lähi-idästä. Wink

Tälläistä... Wink
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #80 : 10.06.2006 22:02:41 »

ja vielä draculan suu, sitten varmaan näytät yhdeltä ihannenaistyypeistäni... Grin(siis ei siinä tarkoituksessa että etsisin lesbosuhdetta vaan...ööö naisihanne) dramaattiset kasvonpiirteet Smiley Ja sehän ei tarkoita sitä että ihminen itse olisi pahis vaikka kasvot olisivatkin hmm...vampyyrimaiset? Olin pienenä suuri vampyyri-fani, ja vampyyrinaiset olivat yleensä juuri sillä tavalla kauniita.

Dramaattisuuteen olen tosi huono ottamaan kantaa... mutta sain kyl aikoinaan trauman, kun lukion kuviksenopettaja sanoi, että mulla on aika kookas suu muihin kasvonpiirteisiin nähden. Onnekseni mulle ominainen leveä pepsodenttihymy pelastaa tilannetta eikä ne Dracula-kulmuritkaan niin säikäytä  Grin

Pahistakaan minusta ei saa, kun just se hymy/rehevä nauru, lämpimät silmät ja ikäistäni nuorempi ulkonäkö pilaa koko vaikutelman  2funny

Nikkikö aikaisemmin sanoi, että kuu vaikuttaisi katseeseen. sillä Satusko70 silmistäsi, jos ei oteta kulmakarvoja mukaan tuli mieleen minulle ensimmäisenä jousimies.

Aika mielenkiintoinen juttu sinällään... kun tulin näet ajatelleeksi, että miehenihän on Aurinko-Jouskari... Hänelläkin on vihreät silmät, mutta kissanvihreät ja nuorempana hänelläkin oli varsin tuuheat kulmakarvat.
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
kooky
Vieras
« Vastaus #81 : 11.06.2006 15:40:49 »

Lainaus
Arvasin, että joku voi lentää lankaan tässä.Ei kaikki miehet, jotka elämässäni vaikuttavat, ole poikaystäviä tai ihalijoita .On niitä muitakin miehiä olemassa.

niin...vaikka oletkin kaksoset niin ethän sinäkään nyt kaikkialle ehdi Grin

Lainaus
Ei, tämä mies ei ole se. Smiley Kuvan silmistä kuuluvat yhdelle maailman lempeimmistä miehistä, mitä tunnen ja myös hauskin. Cheesy
Laitoin tahallani hänen silmät eräästä pelleily kuvasta, kun hän saa ne näyttämään niin hulluille! 2funny Cheesy

hänessä ehkä esintyvän taiteilijan vikaa...? no hyvä kuulla että hän on mukava myös sen lisäksi että silmät ja kulmat ovat noin hyvännäköiset Smiley

Lainaus
Se rakkaudessa pettynyt oli diplomaatti, Härkä kuitenkin. 2funny On jättänyt jo hyvin rauhaan, viimeksi kuulin hänestä noin viikko sitten syntymäpäivänäni. Smiley

Grin hän siis edistyy kaiken aikaa. toki eihän nyt syntymäpäiviä sovi unohtaa... :Smiley

Lainaus
Tässä sen hiukan hulluskelevan diplomaatin silmät..[/color]

ainakin tässä kuvassa  ilme on jollain tapaa tiukka ja "porautuva"...mutta eipähän tuosta yhdestä ilmeestä voi mennä muuta sanomaan. joku minulle tuli näistä mieleen...se saattoi olla poika johon olin suuresti ihastunut 15-vuotiaana, tai sitten ehkä omassa suvussani isän puolelta miesten silmissä on jotain samaa...terävä ilme, pienehköt (tosin silmien kokoa on joskus vaikea päätellä kun ei nää koko muuta naamaa)

[
Lainaus
color=purple]Tz,tz,tz tz....! Jousimies.. Wink En muista oliko joku tuollainen Scorpioni-ihailijia, mutta koska en muista, niin ei varmaan ollut kukaan erityinen. :Smiley[/color]

Nytpä muistan miksi muistin tuon väärin...siinä kyseisessä keskustelussa puhuttiin skorpioneista ja joku vaihtoi keskustelun suuntaa sideeriseen astroon jossa moni jousimies muuttuu skorpioniksi...ja sitten aloin puhumaan jousimiehistä sideerisinä skorpioneina...hmm...no asia ei sinänsä kuulu ja vaikuta minuun, mutta hän saattaa olla sideerisessä skorpioni...kaikki jousimiehet joilla on aurinko vähemmän kuin n. 24 astetta jousimiestä ovat sideerisesti skorpioneja. mutta joo...puhuit siis jousimiehistä. omassa päässäni kiipeilee muutama skorpioni ilmeisesti Smiley

Lainaus
Tz,tz,tz,tz...
Heheh.. minulla ei edes ole kaikista ihailijoista sellaisia kuvia hallussani, että voisin silmät niistä laittaa.Cheesy
Olisikin, niin pyytäisin apuanne valinnassa! Cheesy

se voisi olla hauska tehtävä mutta tuskin kukaan muu kuin sinä osaisi sitä ratkaista. hih, tietenkin sinkut voisivat halutessaan tiedustella jäljelle jääneiden yhteystietoja. minun silmiini tämä nykyinen jousimiehesi (jos siis se on hän jonka kanssa olet yhteissilmäkuvassa) vaikuttaisi todella hyvältä. Hänen silmänsä jotenkin huokuvat rauhallisuutta, voimaa ja viisautta. en siis tarkoita että hänessä näkisin jotain gurua, tai sitä että hän näyttäisi "epä-intohimoiselta"...vaan minun näkemyksessä näistä silmistä katsottuna vaan, tämä vaikutti näistä miehistä jotenkin kaikkein syvällisimmältä ja kypsemmältä...(ja siis mikä ei tarkoita sitä etteikö hän voisi olla hauska ja iloinen samaan aikaan)...enkä siis väitä tietäväni mitään näistä muista miehistäkään, hehän ovat ihmisiä keitä en tunne. nää on vain yhden ihmisen mielikuvia...on niin paljon kokemusta itsellänikin siitä, että herätän mielikuvia jotka eivät pidä yhtään paikkaansa pelkän ulkoisen peruusteella.

mutta ovathan silmät mielenkiintoisia, ja minun silmiini tämän jousimiehen silmät "herättävät luottamusta"...

Lainaus
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/nonono.gif)Varohan vähän sanojasi! Minä en arabi, kuten ei myöskään kukaan näistä muistakaan, vaikka muuten tuo lähi-itä geeneissä vaikuttaakin.  Wink

Lips Sealed Grin Luulisimpa, että arabinaisilla olisi minun makuuni varmaan usein niitä erittäin kauniita silmiä. ja muuten pidän erittäin paljon arabimusasta (aivan mahtavia rytmejä...ja laulajien intohimoinen äänenkäyttö) ja tanssista...ja muutenkin on tuttavapiiriini aina kuulunut erilaisia etnisiä taustoja omaavia ihmisiä.

joku sanoi itseäni itseäni joskus juutalaisen näköiseksi...vaikka siniset silmät onkin...tai sitten venäläiseksi tai ranskalaiseksi. en kyllä ole hyvin tummakaan (vaikka se olisikin ihanaa)vaan tummahko keskiruskeahiuksinen, mutta yleensä on sanottu että en ole suomalaisen näköinen. ei sillä että tämä olisi mielestäni joku suuri saavutus...sitä nyt vaan on jonkun näköinen tai sitten ei ole ja pelaa sillä. suomessakin on aika monennäköistä ihmistä...mistähän nämä stereotypiat tulee..."suomalaisen näköinen". tosin, kun katselee vanhoja valokuvia, sellaisia 1900 alusta vaikka, niin huomaa, että ihmisillä on suomessa ollut silloin vallalla tietyn tyyppiset piirteet...erilaiset kuin nykyään, ja näköjään sekin seikka on muutoksessa...

mielenkiintoisia silti nuo sinun antropologiset huomiosi. joskus olen ajatellut, että miksi briteissä on niin paljon sellisia miehiä, joilla on todella mustat paksut kulmakarvat...vaikka mr.bean rowan atkinson ja oasis yhtyeen gallagherin veljekset. he näyttävät paljon Asterix-sarjakuvien roomalaisilta. mutta eikös sinne nää muinaiset roomalaiset myöskin menneet lisääntymään Smiley
« Viimeksi muokattu: 11.06.2006 15:44:05 kirjoittanut sign? » tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #82 : 11.06.2006 17:33:20 »

Lainaus
Dramaattisuuteen olen tosi huono ottamaan kantaa... mutta sain kyl aikoinaan trauman, kun lukion kuviksenopettaja sanoi, että mulla on aika kookas suu muihin kasvonpiirteisiin nähden. Onnekseni mulle ominainen leveä pepsodenttihymy pelastaa tilannetta eikä ne Dracula-kulmuritkaan niin säikäytä  Grin

kookkaat suuthan ovat kauniita Smiley ainakin omasta mielestäni. sellaisen olisin itsekin halunnut nuorena. No, nykyään oma ei niin kookas suunikin kelpaa ihan hyvin...

Lainaus
Pahistakaan minusta ei saa, kun just se hymy/rehevä nauru, lämpimät silmät ja ikäistäni nuorempi ulkonäkö pilaa koko vaikutelman  2funny

no ehkä sitten kuulet vähintään "noita" kommmentteja. noidathan ovat jo tv:stä päätellenkin niin muodissa Smiley

Lainaus
Aika mielenkiintoinen juttu sinällään... kun tulin näet ajatelleeksi, että miehenihän on Aurinko-Jouskari... Hänelläkin on vihreät silmät, mutta kissanvihreät ja nuorempana hänelläkin oli varsin tuuheat kulmakarvat.

nousujouskareilla ja aorinkojouskareilla olen ollut havaitsevinani jotain samaa noissa silmissä...joo ja kyllä tuuheutta kulmakarvoissakin.Jotenkin sellaisista silmistä tulee jouskarimaisesti mieleen luonto: kalliot, sammaleet, siperia, tunturit, raikas tuuli...metsän vihreät sävyt...

tuosta draculasta tuli mieleen, kun joskus pienenä about 7 v tai jotain näin klaus kinskin tähdittämän 'nosferatu' draculaelokuvan...ja rakastuin päätäpahkaa tuohon hyytävään hirviöön joka luikkii esiin varjoisasta huoneen nurkasta laugh (makunsa kullakin :Smiley)

luin noista astrologoksien lilith sarjasta taas, että kinskillä on lilith neitsyessä (kuten minullakin) ja lilith neitsyeen symboliikkaan liittyy verta imevä hirviö joka uhkaa nuorta neitoa Wink siinä oli esimerkkeinä käytetty myös elokuvia ja muita mitkä voisivat liittyä kyseisen merkin lilith teemaan. no, kyllä kinskin nosferatu herätti minun pikkusydämessäni silloin suuria tunteita.

enpäs muista tämän herran karttaa, muistaakseni aurinko vaaka, mutta elämänkerran olen lukenut ja nähnyt jonkun dokkarin...erittäin mielenkiintoinen,hmm...naisista pitävä, ja aika hankala persoonallisuus ilmeisesti...mutta kirja ainakin oli hyvin herkullista luettavaa. siinä on ainakin ihmisellä dramaattiset ja ilmeikkäät kasvonpiirteet. ja hänen tyttärellään nastassjallakin hyvin kookas suu, mutta häntä pitäisin hyvin kauniina ja viehättävänä naisena.
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #83 : 11.06.2006 17:38:58 »

Lainaus
Kaksonen, kokki ja ravintolan omistaja.. :Smiley
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/gc.jpg)

tästä tulee kovasti mieleen joku näyttelijä...liekö ollut kauniissa ja rohkeissa, vai missähän. en saa kyllä kiinni mielessäni tarkalleen. luulisin että kauniissa ja rohkeissa, joo, ja en seuraa kyseistä sarjaa mutta eihän sen hahmoilta ole voinut välttyä, varsinkin kun se alkoi jo kasikytluvulla. vai tuleeko kellekään mieleen ketä näyttelijää hän muistuttaa...voi olla kyllä jostain muualtakin kuin KR:stä...
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #84 : 12.06.2006 10:39:45 »

Asterix... WAU mitkä silmät!! IHANAT  Cheesy
En yhtään ihmettele jos polliisit ja monet muut jää silmiesi katseeseen kiinni  Grin  Cheesy
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Asterix
Vieras
« Vastaus #85 : 12.06.2006 11:40:59 »

Lainaus
tästä tulee kovasti mieleen joku näyttelijä...liekö ollut kauniissa ja rohkeissa, vai missähän. en saa kyllä kiinni mielessäni tarkalleen. luulisin että kauniissa ja rohkeissa, joo, ja en seuraa kyseistä sarjaa mutta eihän sen hahmoilta ole voinut välttyä, varsinkin kun se alkoi jo kasikytluvulla. vai tuleeko kellekään mieleen ketä näyttelijää hän muistuttaa...voi olla kyllä jostain muualtakin kuin KR:stä...

No onhan tuo ystäväni vähän pikkuisen komea luonnossakin, vaikkei ihan saippua sarjoja harrasta. Grin
Sukeltaa tosin, kuten allekirjoittanutkin. Wink
Hän erinomainen kokki. Tongue Smiley Vaikuttaa tällä hetkellä Milanossa. Wink
Ilmeisesti ei mitään vakavampaa naissuhdettakaan tällä hetkellä.. Wink

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #86 : 12.06.2006 11:45:55 »

Asterix... WAU mitkä silmät!! IHANAT  Cheesy
En yhtään ihmettele jos polliisit ja monet muut jää silmiesi katseeseen kiinni  Grin  Cheesy

Heh.. Kiitti.
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/blashing.gif)
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #87 : 12.06.2006 12:47:44 »

Lainaus
Hän erinomainen kokki.   Vaikuttaa tällä hetkellä Milanossa.
Ilmeisesti ei mitään vakavampaa naissuhdettakaan tällä hetkellä..

hmm...harmi etten ole ravintola-alalla...olisin voinut kysellä kesätöitä :Smiley Italiankielentaitokin olematon, tosin helpostihan sen oppisi jos vähän paneutuisi Cool
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #88 : 12.06.2006 14:42:01 »

Heh..! Cheesy
Mitä sitä nyt palvelukseen menee, kun se mies voi palvella sinua..  :Smiley

Juttelin juuri noin 5 min. sitten ko. herrasmiehen kanssa ja mainitsein, että jossain hulluuksissani lähetin sen silmät eräälle nettisivulle ja naiset siellä nyt huokailevat, niin se sanoi, että kaikki hyvänäköiset, kauniit naiset voivat ottaa yhteyttä. Cheesy
Hän sanoi, että luottaa minun makuuni, joten voin toimia ikään kuin sutenöörinä ja välittäjänä.  2funny

Jos tuo englanti sujuu, niin ei taida olla mikään este kommunikoinnille. Wink
tallennettu
Bilancia
Satunnainen astroilija
*

Vain köyhillä on kiire.

Profiili
« Vastaus #89 : 12.06.2006 15:45:15 »

Hih...vetävän näköinen mies se Härkä Juristi joka puhuu kännyssä. Ne muut oli aika lussukoita  Cheesy Miksi kaikilla ruskeat silmät vai näyttikö vain kuvissa?
Omat silmäsi olivat tosi ilmeikkäät ja iloiset! Hauska piriste tänne.
tallennettu

Nouseva Jousimies, Aurinko Vaaka, Kuu Kaksoset, Merkurius Vaaka, Venus Skorpioni, Mars Skorpioni
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20
  Tulostusversio  

Siirry: